X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
עו"ד אהוד ויינברגר מונה ליועץ המשפטי של זירת הסחר האינטרנטית החדשה PrivatEquity.biz, אשר מפגישה בין משקיעים פרטיים לעובדים ולעובדים לשעבר המחזיקים ניירות ערך בחברות היי-טק פרטיות.
▪  ▪  ▪

עו"ד ויינברגר הינו מומחה במשפט עסקי ומסחרי, בעל ניסיון רב שנים בייעוץ וליווי משפטי שוטף של יזמים, עסקים, מנהלים, חברות פרטיות וחברות ציבוריות. עו"ד ויינברגר עסק בנושאים כגון גיוסי הון, מיזוגים ורכישות, דיני חברות, דיני ניירות ערך ועוד. קודם לכן שימש עו"ד ויינברגר כיועץ המשפטי הראשי ומזכיר החברה של קבוצת טיב טעם וכן כיועץ המשפטי הראשי של קבוצת בורגר ראנץ'.
אודות PrivatEquity
פרייבט אקוויטי (www.privatequity.biz), היא זירת סחר אינטרנטית חדשה המפגישה בין משקיעים פרטיים לעובדים ולעובדים לשעבר המחזיקים ניירות ערך בחברות היי-טק פרטיות. הזירה כוללת שלושה מתחמי סחר: זירת ניירות ערך לעובדים, זירת הנפקות פרטיות של חברות בצמיחה וזירת אנג'לים.
זירת ניירות הערך לעובדים מאפשרת לעובדים ולעובדים לשעבר המחזיקים ניירות ערך של חברות היי-טק ושל חברות ממגזרים אחרים שטרם הונפקו להציע את ניירות הערך הפרטיים שבבעלותם למכירה. באופן זה הופך האקזיט מאירוע חד-פעמי לתהליך מתמשך שניתן לשלוט בעיתויו, ומחזיקי ניירות הערך בחברות אלו יכולים "להיפגש עם הכסף" לפני האקזיט ולפני חלוקת דיבידנד.
זירת ההנפקות הפרטיות של חברות בצמיחה מאפשרת לחברות פרטיות בצמיחה לגייס הון מוגבל ממשקיעים אשר יעמידו לחברה השקעה מינימאלית המתחילה בסכום של 35,000 שקל. הזירה מיועדת לחברות פרטיות אחרי סבב גיוס הון ראשון, ביניהן גם חברות חממה אשר כבר גייסו בעבר כספים מהמדען הראשי וממשקיעים, ושיש להן "תג מחיר" המעיד על שוויין.
זירת האנג'לים מאפשרת לאנג'לים להוביל סבבי השקעות בחברות סטארט-אפ, באמצעות פנייה למאגר המשקיעים של PrivatEquity, בהיקף שלא יעלה על השקעת האנג'ל. זירה זו תהיה פתוחה גם למשקיעים המעוניינים להשקיע סכומים נמוכים יחסית, החל מ-10,000 שקל.
החזון של PrivatEquity הוא להיות הברומטר אשר יאותת על בשלות חברות להנפקות ציבוריות בעולם. מטה PrivatEquity ממוקם בתל אביב, והזירה עתידה להתרחב בקרוב למרכזי היי-טק נוספים באירופה ובאסיה.

תאריך:  06/04/2014   |   עודכן:  06/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יועץ משפטי לזירת הסחר PrivatEquity.biz
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל ניסקי
Fortinet משיקה שלושה פתרונות חדשים עתירי ביצועים לביצוע חלוקת עומסים; הפתרונות מיועדים ללקוחות ולספקיות של שירותים מנוהלים
שי מירון
במפגש הבינלאומי שהתארח בסוף שבוע בחיפה הוצגו מגוון מוצרים שתוכננו, פותחו ויוצרו על-ידי 'מיני-חברות' עסקיות - שכל בעלי התפקידים בהן הן בני נוער. הקבוצה הזוכה פיתחה את LEVE - משקה בריאות טבעי בפחיות. הנציגה הישראלית של תלמידות תיכון מיפו, זכתה בפרס החדשנות עבור פתרון לתלמידים ששוכחים את המחברות בבית
שי מירון
מותג החיתולים האגיס משיק אפליקציה לסמארטפון שתאפשר להורים לתעד אירועים ורגעים מיוחדים בחיי התינוק. האפליקציה פותחה ומקודמת באמצעות חברת השיווק והפרסום הסלולרי moblin
זהר נוי
מה נשתנה במתנה השנה? השנה תיהנו מהגדה של מתנה לפסח! 4 מתנות ייחודיות בערכה אביבית מיוחדת לפסח מהשירות הבולאי
מאור חגי
עונת הפריחה וההתחדשות הגיעה, וזוהי הזדמנות מצוינת לבוא לביקור עם כל המשפחה וליהנות מסיורים במוקדי תיירות, תרבות, אמנות ופנאי בעיר העתיקה החדשה בבאר-שבע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il