X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בית החולים הנסיך מוחמד בין עבדולעזיז משפר את היעילות ואת בטיחות המטופלים באמצעות מערכת המידע הרפואי של סרנר
▪  ▪  ▪

הקלינאים בבית החולים הנסיך מוחמד בין עבדולעזיז בריאד עבדו עם סרנר כדי להתקין בהצלחה, בזמן שיא של תשעה חודשים, קבוצה של פתרונות מערכות מידע רפואי שמטרתם אוטומציה של תהליכי המידע הקליני של בית החולים. זה הפרויקט הראשון של סרנר עם משרד הבריאות של ערב הסעודית.
תמונות שנלוות להודעה זאת זמינות כאן:
[קישור]
[קישור]
המניעים העסקיים העיקריים לפרויקט התיקים הרפואיים האלקטרוניים הם:
1. שיפור האיכות והנגישות של המידע על מטופלים
2. הפחתת צווארי הבקבוק בזרימת העבודה שגורמים תיקי נייר
3. טיפול בתיעוד; תרופות והוראות אחרות יושמו ישירות בתיק האלקטרוני
4. הפחתת הפוטנציאל לטעויות
מערכת התיקים הרפואיים האלקטרוניים של סרנר היא הבסיס של התקנת הטכנולוגיה הרפואית בבית החולים. היא מאפשרת לו לאחסן מידע על מטופלים ולהעביר אותו בין מטפלים ולספק תמיכה בהחלטות קליניות.
"באמצעות העבודה עם סרנר, אנחנו משפרים את איכות הטיפול שאנו מעניקים לאזרחינו. אנחנו מרוצים מהמעבר החלק בזמן שיא של תשעה חודשים. השיפורים האלה הם תוצאה של עבודת צוות בין בית החולים וסרנר, ואנחנו מצפים לקצור את הפירות של המערכת האלקטרונית החדשה הזאת", אמר מנכ"ל בית החולים הנסיך מוחמד בין עבדולעזיז, ד"ר סאלח אלעוקייל.
הפתרונות המיושמים של סרנר מאפשרים אוטומציה של זרימת העבודה של הרופאים והאחיות במחלקות התיקים הרפואיים, חדרי המיון, חדרי הניתוח, המעבדות ובתי המרקחת. באמצעות המערכת החדשה, המידע נלכד ומאוחסן בתיק הקליני לכל החיים של האדם, בין אם הוא מטופל כמאושפז או כלא מאושפז.
כבוד הוא לנו הוא לתמוך בשינוי שעובר בית החולים הנסיך מוחמד בין עבדולעזיז באמצעות מערכת אחידה של תיקים רפואיים אלקטרוניים כדי לשפר בו את הבטיחות, האיכות והיעילות", אמר מייקל פומרנס, סגן נשיא ומנהל כללי, סרנר המזרח התיכון ואפריקה. "שיתופי פעולה חזקים ותמיכה ביוזמות ממשלתיות לפיתוח ענף הרפואה והבריאות ומשאבי האנוש שלו הם עמודי תווך באסטרטגיות הצמיחה של סרנר באזור".
אודות בית החולים הנסיך מוחמד בין עבדולעזיז
בית החולים הנסיך מוחמד בין עבדולעזיז הוא בית חולים חדיש עם 500 מיטות באזור המזרחי של העיר ריאד שמספק שירותי רפואה שניונית ושלישונית. בית החולים נחשב לאחד מבתי החולים הגדולים במדינה שמפנים אליו לאבחון וטיפול בבעיות רפואיות או כירורגיות חריפות וכרוניות, כדי לשמר או להחזיר רמת בריאות אופטימלית. בית החולים מטפל בכל קבוצות הגיל מעל גיל 12.
בית החולים נחנך באפריל 2013 על-ידי הנסיך מוקרין, סגן שני לראש הממשלה, מזכיר ראשי ושליח מיוחד של המלך, בשם שומר שני המסגדים הקדושים המלך עבדאללה. בבית החולים שנמצא באזור אל-ראיאן יש חמש קומות. יש בו 15 חדרי ניתוח ואחד לניתוחי חרום. בבית החולים יש גם יחידת רדיולוגיה, מחלקת בדיקות ממוגרפיה, מרכז לכוויות, מעבדה, בנק דם, יחידת פיזיותרפיה וטיפול שיקומי. במחלקת הרפואה הדחופה יש 102 מיטות והיא הכי גדולה באזור. ביחידת הדיאליזה יש 52 מכשירי דיאליזה.
איש הקשר של בית החולים הנסיך מוחמד בין עבדולעזיז: סולטן אלאנזי
Alanazis@pmah.med.sa
אודות סרנר:
סרנר תורמת לשינוי המערכתי של הספקת רפואה וטיפול. כבר יותר משלושים שנה סרנר מוציאה לפועל את החזון שלה לשפר את הבטיחות והיעילות של הטיפול הרפואי. התחלנו עם הבסיס של מחשוב תהליכי נייר וכיום אנו מציעים את המערך המקיף ביותר של תוכנת מידע, שירותים מקצועיים, שילוב מכשירים רפואיים, אירוח מרחוק ושירותי בריאות ורווחה למעסיקים. במערכות של סרנר משתמשים כולם, מצרכנים פרטניים ועד למרפאות של רופא יחיד, בתי חולים, מעסיקים ומדינות שלמות. על סמך מה שלמדנו במשך יותר משלושים שנה, סרנר מתבססת על הידע שבמערכת כדי לתמוך בהחלטות קליניות נסמכות הוכחות, למנוע טעויות רפואיות ולהעצים מטופלים בטיפול בהם.
הפתרונות של סרנר מותקנים ברישיון בקרוב ל-14,000 אתרים ברחבי העולם, ביניהם יותר מ-3,000 בתי חולים, 4,900 מרפאות של רופאים, 60,000 רופאים, 590 מתקנים אמבולטוריים כגון מעבדות, מרכזים אמבולטוריים, מרכזי בריאות התנהגותית, מרפאות קרדיולוגיות, מרפאות רדיולוגיות ומרכזים כירורגיים, 3500 מתקני טיפול רפואי בבית, 150 אתרים של מעסיקים ו-1,790 בתי מרקחת קמעונאיים.
סרנר המזרח התיכון משנה את הטיפול הרפואי באזור המזרח התיכון כבר יותר מעשרים שנה וכיום מאיישת יותר ממאתיים שותפים באיחוד האמירויות, ערב הסעודית, מצרים וקטאר. סרנר המזרח התיכון עובדת עם יותר מ-190 אתרים של לקוחות, הכוללים יותר מ-13,000 רופאים ו-21,000 אחיות. ליותר מעשרה מיליון איש במזרח התיכון יש תיק רפואי במערכת של סרנר.
סימני מסחר, סימני שירות וסמלילים מסוימים (ביחד: "הסימנים") הכלולים בהודעה זאת שייכים לחברת סרנר ו/או חברות הבת שלה בארצות הברית ובמדינות מסוימות אחרות ברחבי העולם. כל הסימנים האחרים שאינם של סרנר הם רכושם של בעליהם, בהתאמה. סימול נסד"ק: CERN. למידע נוסף על סרנר, בקרו בבקשה בכתובת www.cerner.ae ובטוויטר.

תאריך:  22/04/2014   |   עודכן:  22/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כבוד האדם וחירותו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סרנר: משפרים את בטיחות המטופלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל סדן
זיכרון השואה הוא מהאירועים המכוננים של העם היהודי ושל מדינת ישראל. פליטי השואה וניצוליה היו ממקימי המדינה שבדרך, ויחד עם תושבי הארץ והעולים הרבים שהגיעו מאז מלחמת הקוממיות, בנו אותה ונלחמו על אדמתה. זיכרון השואה מהדהד באין ספור החלטות ומהלכים לאומים ואישיים, שעיצבו את פני המדינה והעם
משה כהן
התנועה לאיכות חיים ושמירה על חיי התושבים בישראל למנכ"ל המפעל: "תושבים מתלוננים על נקודות פיח שחורות על מכוניות, חלונות, תריסים ועוד    האם מקור הדבר בעשן שנפלט מהמפעל?"
מיכל זילבר
תערוכה אינטליגנטית, נטולת פילטרים ובועטת של המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית ב-HIT - כרזות, איורים, אפליקציות, מיצגים אינטראקטיביים, סרטונים ועוד יעמדו במרכזה של תערוכת עיצוב יוצאת דופן שתוצג בהקרנה על הקירות    התערוכה מתקיימת במסגרת שבוע העיצוב של חולון ותוצג במתחם התחנה בנווה צדק    פתיחת התערוכה: יום רביעי 16 באפריל 2014 בשעה 19:30    נעילת התערוכה: יום רביעי 23 באפריל    התערוכה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום
זהר נוי
Phibro Animal Health Corporation מתמחרת את ההנפקה הראשונה לציבור שלה
נעמה צלנר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il