X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אדאלום נבחרה על-ידי גרטנר "ספקית מבטיחה" (Cool Vendor) בתחום האבטחה של הגנה על תשתיות, 2014 / חברת אבטחת התוכנה כשירות בין החברות החדשניות שנותנות מענה ל"קשר הכוחות" שמטריד את מחשוב הענן
▪  ▪  ▪

מנלו פארק, קליפורניה, 7 במאי 2014 (Marketwired) - חברת אבטחת התוכנה כשירות אדאלום הודיעה היום שנבחרה על-ידי חברת המחקר והייעוץ בטכנולוגיית המידע גרטנר "ספקית מבטיחה (Cool Vendor) בתחום האבטחה של הגנה על תשתיות, 2014".
למה מבטיחה?
לפי הדוח של גרטנר (1), "קשר הכוחות (The Nexus of Forces) -- מובייל, חברתי, ענן וביג דאטה -- ממשיך להוסיף מורכבות למטלות של מנהל אבטחת המידע הראשי והוא גורם מניע באבטחה של תשתיות ובהגנה עליהן. הפופולריות של הענן בקרב מובילי העסקים והרשימה הגדלה של יישומי תוכנה כשירות שלו מראות שהוא עכשיו כבר יותר מטכנולוגיה שמשנה את המצב".
למה חמה?
מחשוב ענן ומוצרי תוכנה כשירות הם שוקי טכנולוגיה חמים כשחברות מעבירות הוצאות הוניות לפעולות עסקיות אסטרטגיות. עם השתנות השוק, ההגדרה המסורתית של התשתית הארגונית מתפתחת וכוללת את הענן. וככל שהחברות מעבירות יותר ויותר מהנתונים העסקיים יקרי הערך שלהן ליישומי תוכנה כשירות בענן, החששות לגבי שלמות הנתונים מתגברים. אדאלום, שנכללה ברשימת "12 חברות ההזנק החמות בתחום האבטחה שכדאי לעקוב אחריהן" של Network Computing, וזכתה בפרסים רבים על חדשנות באבטחה, כבר הטביעה את חותמה בשוק תיווך אבטחת הגישה לענן.
"תוכנה כשירות היא בטוחה, אבל האופן שבו חברות משתמשות בה אינו בטוח", אמר מנכ"ל אדאלום אסף רפפורט. "שרשרת חזקה רק עד כדי החוליה הכי חלשה שלה, ובתוכנה כשירות, החוליה הזאת היא הפער בין היכולות של אמצעי האבטחה ההיקפיים של הארגון והמגבלות של ההגנות של ספקי התוכנה כשירות. אדאלום מספקות נראות ובקרה שמגשרות על הפער, ועבור ארגונים רבים היא קו ההגנה האחרון".
אדאלום מתמקדת בשינוי האופן שבו ארגונים מאבטחים מידע ביישומי תוכנה כשירות על-ידי ניטור כל פעולות המשתמשים, זיהוי גישה לא מורשית והגנה על השימוש בזמן אמת. אמצעי הגנה היקפיים אינם יעילים בהגנה על מידע בענן, שבו האינטראקציה של המשתמשים עם יישומים נעשית דרך מכשירים לא מנוהלים על גבי רשתות לא מאובטחות. אדאלום מרחיבה את תחום הפעולה של האבטחה הארגונית לתוך הענן, ומעבירה את הבקרה, הנראות והגילוי ישירות לתוך התוכנה כשירות ומרחיקה אותם ממכשירים והיקפיים.
"חברות בחזית הטכנולוגיה מחויבות לענן כאפשרות ברירת המחדל בהתקנת השירותים שלהן, ורוצות לתת לעובדים שלהן אפשרות ותוך כדי כך עדיין להגן על הנתונים של החברה. אדאלום מתמקדת בתחומים שמהווים בעיות קריטיות עבור מחלקות אבטחת המידע המודרניות", אמר קן ביילור, CSO Pivotal Software Inc..
"אנו חשים שההכרה של גרטנר במאמצינו לעזור באבטחת הארגון על-ידי טיפול בגורם הסיכון של התוכנה כשירות היא אישור נוסף שאנחנו נמצאים במקום שהשוק זקוק שנהיה בו", הוסיף רפפורט.
(1) Gartner, Cool Vendors in Security Infrastructure Protection, 2014, Ray Wagner, 02 May 2014
אודות אדאלום:
אדאלום, שהוקמה ב-2012 על-ידי ותיקים בהגנת סייבר, הוא חלוצה באבטחת תוכנה כשירות. אדאלום משנה את האופן שבו ארגונים מאבטחים מידע ביישומי תוכנה כשירות על-ידי ניטור כל הפעולות, זיהוי גישה לא מורשית והגנה על המשתמשים בזמן אמת. היא זמינה בענן פרטי או כפתרון מבוסס תוכנה כשירות. אדאלום נתמכת על-ידי חברות הון הסיכון מהמעלה הראשונה Index Ventures ו-Sequoia Capital.
התנערות מאחריות: גרטנר אינה תומכת באף יצרן, מוצר או שירות שמוצגים בפרסומי המחקר שלנו, ולא מייעצת למשתמשים בטכנולוגיות לבחור רק באותם היצרנים עם הציונים הכי גבוהים. פרסומי המחקר של גרטנר כוללים את הדעות של ארגון המחקר של גרטנר ואין לפרש אותם כאמירות של עובדות. גרטנר מתנערת מכל אחריות, מפורשת או משתמעת, בנוגע למחקר הזה, כולל כל אחריות ליכולת להיסחר או להתאמה למטרה מסוימת.

תאריך:  12/05/2014   |   עודכן:  12/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אדאלום נבחרה על-ידי גרטנר "ספקית מבטיחה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת יחסי ציבור
כחלק ממגמת הדלתות הנעלמות, מציגה חברת הדלתות STATO את הדלתות מבית מותג הדלתות FLAT LINE - הנפתחות במישור הקיר
לירון תקשורת
איש העסקים חזי בנק, בעלי חברת HeziBank החליט להרים תרומה לאיכות הסביבה והזמין 100,000 שקיות ענק לאיסוף אשפה אותן חילק בעצמו, ביום העצמאות, מלווה ב-30 עובדי HeziBank ועוד 30 צעירים מתנדבים לפני גיוס, לאלפי החוגגים בפארקים
טל הלר
BMW מגדירה מחדש את התחבורה החשמלית בעזרת דאסו סיסטמס אפליקציות CATIA Composites Design עומדות בלב התהליך הראשון לייצור המוני של רכבים מחוזקים בסיבי פחמן
טל הלר
אסטרטגיית הון אירופאי, שהיא אחת מאסטרטגיות הדגל של UBP, היא תיק השקעות ממוקד
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il