X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  עיתונאים צעירים
גם לנציגי מועצת התלמידים והנוער הארצית יש מה לומר על קמפיין הבחירות ועל ראש הממשלה הבא דור מקלקל ודור מתקן
▪  ▪  ▪
רוצים מנהיג ישר ואמיתי [צילום: עכבר העיר]

שלום לכם,
אנו יושבים כאן וחושבים, יושבים כאן ופורשים על הנייר את אשר על לבנו, כותבים כבני נוער, בני נוער שמבקשים לראות במנהיגי מדינתנו מודל לחיקוי, מבקשים להרים את ראשינו בהערצה ובגאון כאשר אנו מביטים על הנהגת מדינת ישראל, המדינה שכל-כך היינו כמהים לה בעבר ואותה אנו חייבים לטפח, לטפח ולשאוף לטוב ביותר עבורה. עם הפנים לעתיד, כדור העתיד, לא קשה להבחין שגם כאן, משהו מסריח... איזו הפתעה.
במערכת הבחירות האחרונה נחשפנו לתופעות מעוותות ביותר.
הכפשות אישיות של מתמודדים אחד כלפי השני למשל, אם נבחן את המועמדים לכנסת בכל רשימה ויחד איתם את המפלגות, נוכל לומר שלפחות חלקן מביאות איתן עולם שלם של אידיאולוגיה וערכים משלה שמאפשר כמעט לכל אדם במדינה להתחבר בצורה כזו או אחרת למפלגה מסוימת. אך במקום להדגיש את החיוביות והייחודיות של המפלגות שלהם, במקום לקנות את אמוננו, לבנו, קולנו היקר, הפוליטיקאים מעדיפים להדגיש, ולא משנָה צדקת הדברים ובאיזו דרך, את הרע והמכוער אצל המפלגות האחרות והמועמדים המקבילים.
לא תפרשו לנגד עינינו, חלילה, פעם אחת את מצעיכם המפורטים, כוונותיכם האמיתיות וה-כֵ-נ-וֹ-ת, תוכניותיכם בקשר למדינתנו היקרה. זה לא. יותר חשוב שנדע ש"זה גדול" על ציפי ושביבי - "אני לא מאמין לו", אה כן, ושליברמן - הוא "גזען וסכנה למדינה"! וואו.
עכשיו הרשמתם אותנו, נשימתנו נעתקה! אלו "מנהיגים ראויים". עכשיו הרבה יותר ברור מה עומד בגורל המדינה, השתכנענו!
חבר'ה, חאלס. נשבר לנו מקמפיינים מלוקקים, אפופי סיסמאות זולות, שנדחפים לנו אל מול הפנים במורשה, איילון, ובעצם בכל חור.
נמאס כבר מהגימיקים, השטיקים והטריקים המציקים שצצים בכל הפייסבוקים והרשתות החברתיות למיניהן... מתי יתחילו לצוץ מילים ורעיונות אמיתיים בכל פינה? מתי תתחיל לבצבץ הכנות? המוסר? האמת? מתי נוכל להצביע בלב שלם ולא מתוך ברירת מחדל???
מתי יקום המנהיג הטהור מוסרית הזה, שיהיה קשה להוציא עליו קמפיין נבזי?
אנו, נכון לעכשיו, מאמינים שמאיתנו. אבל עד אז... אנו צועקים אליכם.
במיוחד בתקופה כזו עמוסה בתופעות שליליות שמלוות אותנו ביום יום, החל מהמשבר הכלכלי שמשגע את העולם ועד המלחמה היום-יומית והבלתי פוסקת בטרור שמסרב לעזוב אותנו, ובואו נדבר דוגרי, לא יודעים אם הוא אי-פעם בכלל יעזוב.
אנחנו מייחלים למנהיגות אמיתית, אחת כזאת שתעמוד בראש העם ותוביל את כולנו ביחד ל"אי של שקט". נשמע קצת מצחיק עכשיו, לא? אולי. אבל מה שאנו בטוחים בו, כבני נוער קודם כל, וכנציגי הנוער של מדינת ישראל, זה שלא נוכל להגיע לשום אי וגם לא לשום שקט בדרך הזו, בה אנו נאלצים ללכת.
אנו פונים אליכם, אנו בני הנוער, שמצליחים להתבונן בדברים מנקודת ראות שונה. רק תהיו בטוחים שאנחנו לא תמימים, אנו אינטרסנטים. חושבים על האינטרסים שלנו, על עתידנו ועתיד מדינתנו.
כנציגי מועצת התלמידים והנוער הארצית של מדינת ישראל אנו פונים אל הנציגים המתמודדים בבחירות הקרובות וקוראים אליכם - תקנו דרכיכם, שימרו על טוהר בחירות, ופעם אחת, פעם אחת - ספקו לנו סיבות לבחור בכם! ולא סתם בולשיט על המתמודדים מולכם. ספקו לנו את הגאווה הזו, הוו מודל לחיקוי בשבילנו. היו מנהיגים באמת! ולא רק על הכרזות באיילון. אנו מצפים לשאוף אליכם, מצפים שתתחיל להתנקות הפוליטיקה עוד לפני שניכנס אליה. מצפים שמה שיעמוד לנגד עיניכם מכאן והלאה זוהי טובת המדינה ולא טובות הנאה או טובות אישיות. מצפים למנהיגות שתסחף איתה את ההמון, מספיק להחטיף מבט לעבר ארצות הברית ולהבין מה מנהיגות אמיתית מסוגלת לחולל למדינה, את זה אנחנו רוצים מכם, כאן ועכשיו!
אנו מדברים מתוקף הסמכות שניתנה לנו והאמון שניתן בנו בשם כל הנוער בכלל ובשם 800,000 תלמידים הלומדים בבתי הספר העל-יסודיים בארץ, כי מישהו צריך לומר זאת (שוב...).
לפחות לעת עתה, זה תלוי בכם.
אז תאמרו לנו - האם נרים את ראשינו בגאווה השנה? אולי השנה?
נציגי מועצת התלמידים והנוער הארצית...

הכותב הנו יו"ר מועצת הנוער העירונית אשקלון ודובר מועצת התלמידים והנוער הארצית.
תאריך:  09/02/2009   |   עודכן:  09/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עם הפנים לעתיד
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
חזק וברור ל"ת
פוט על הפוט  |  9/02/09 14:31
2
כמה זה נכון!
חסויייי  |  9/02/09 15:11
3
חזק וברוך..!
ארז ק  |  14/02/09 18:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל קרן
טומוקו קורונו הגיעה מיפן לישראל בעקבות האהבה לאיש אחד ונשארה בזכות אהבה לעם שלם. אם אתם חובבי יפן כמוני לא תחמיצו את השיחה שלי איתה
צביקה רוזנטל
יוזמה כביכול מבורכת של הרשויות המקומיות שאמורה לשפר את איכות חיינו על-ידי הקמת מתקני ספורט וכושר בפארקים הציבוריים, עלולה לגבות מאיתנו מחיר יקר מאוד    היעדר מדריך מוסמך שיפקח, יבקר ויסייע למתאמנים עלול לגרור אחריו פציעות בלתי הפיכות ואפילו מוות מדום לב
כרמית צברי
בביה"ח, מרבית הצוות הרפואי הינו מהגדה המערבית ולכן לעיתים מתעוררות בעיות בעניין אישורי-מעבר. כאשר מעוניינים להעסיק אדם מהגדה, נדרש זמן מה עד לקבלת אישור מעבר עבורו, דבר שמעכב את העסקתו
כרמית צברי
"זה הטרנד החדש רבותיי. במודעות הדרושים כמעט שאפשר לקרוא בין השורות: יש לך רק תואר ראשון? חבל על זמנך, אל תתקשר. המשך בינתיים להיות עובד קבלן ולפרנס בכבוד את חברת כוח האדם"
כרמית צברי
"בשנים האחרונות הפך ריקוד הבטן לפופלארי מאין כמוהו. במסדרונות ליבן של נשים רבות בארץ, ישנה האהבה המיוחדת השמורה לריקוד המאיר את נתיב הנשמה, ריקוד הבטן העדין, הסוחף והתיאטרלי, שבו כל אחת יכולה להרגיש, ולו לרגע קט, שהיא רקנית הבית במועדון מצרי, או "המלכה" בכפר הררי, צנוע ומרוחק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il