X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עלינו להתנער מאשליית השלום שלנו ולהפנים כי מי שלא מכיר בקיומנו ומי שמוחק אותנו כליל מהמפות שלו ומעריץ מתאבדים שהרגו יהודים אינו מעוניין בשלום. לשם כך דרוש מנהיג אמיץ שיקום ויודיע: בשנים הבאות ותהיינה ארוכות ככל שתהיינה לא יתנהל כל "תהליך שלום"
▪  ▪  ▪
הסתה לשנאת יהודים

בביקורו הנוכחי של שרהביטחון משה יעלון באמריקה הוא "גילה את אמריקה " כשהכריז שהטרור הוא תולדה של חינוך מתמשך לשנאת יהודים אצל הפלשתינים. הצצה חטופה של כל בר דעת בכלי התקשורת הערביים ובספרי הלימוד בכל הנוגע אלינו מחייבת להסיק את הבלתי נמנע: אין ולא יכול להיות משא-ומתן אמיתי לשלום עם מי שכך מחנך את הדור הבא שלו.
"תהליך השלום " - מונח שגוי שאומץ אצלנו אפילו ע"י הימין הינו מושג שקרי ותרמית עצמית. עוד בימי אוסלו העליזים נבצר מבינתי כיצד יכלו ישראלים לשבת עם ערבים "לדבר שלום " כאשר באותו זמן ממש שידרה הטלוויזיה מרמאללה סרטונים מבויימים ושקריים של חיילי צהל הפורצים לבתי אזרחים והורגים ילדים לעיני הוריהם. בעיני היה זה אבסורדי יותר מהטרור שנמשך בעיצומו של ה"תהליך". איך לא קם אחד מ"צוות" החלום שלנו והודיע כי כל עוד שקרים אלה מופצים ברחוב הערבי לא ינוהלו כל "שיחות שלום" ? שמא נאמר לא ידעו? ידעו גם ידעו ואף הגיבו לכך: לאחר הסכם שלום הדבר ייפסק... ומדוע לא לפניו? ומדוע לא כתנאי הכרחי לתחילת כל דיבור על שלום?
אינני נמנה על מעריציו של יוסי שריד בלשון המעטה. שמור עימי ראיון שנתן עם פרישתו ממשרד החינוך ולשאלה האם עשה טעויות כשר חינוך הודה ביושר כי טעותו היחידה הייתה התעלמות מאלו שפנו אליו והציגו בפניו את ההסתה אצל שותפינו לשלום.
בזמן שאצלנו נכרתים יערות שלמים לייצור כמות הנייר עליו תודפס המילה שלום אצלם קורה ההפך: ישראל כלל לא מופיעה במפת המזרח התיכון אלא "פלשתין הכבושה", צה"ל הוא חבורת נאצים שכל ייעודו דיכוי השפלה ורצח של פלשתינים, כולנו (ימין ושמאל) איננו אלא "אויב ציוני" שאם לא יושמד ישמיד אותם. בזמן שילדינו שרים את שיר לשלום ואת הבל "הבטחתם לנו יונה עם עלה של זית" (כאילו רק בנו תלוי הדבר) מבלים ילדיהם בקייטנות שם עוברים שטיפת מח של שנאה ליהודים והערצת המוות. באותם ימים בהם נפגשו ערבים וישראלים לקדם את תהליך החלום יכולת לשמוע ברדיו ובטלוויזיה שלהם ילדה בת עשר מסבירה מדוע שיא האושר עבורה הוא להיות שהידה.
עדיין לא מאוחר לתקן את טעותו של יוסי שריד בה הודה ולהתחיל להתייחס בכובד ראש להסתה הניאונאצית אצל אלו שלועגים לנו כל פעם שאנו פוצחים בשירי שלום. חינוך הדור הבא ( תוך שקרים ובימויי שקרים שגבלס לא היה חושב עליהם) לשינאת יהודים משמעותו אחת ורק אחת: למרות שאיפתנו האמיתית לשלום לא יוכל "תהליך שלום" להתחיל אלא לאחר שתופסק ההסתה ויחל חינוך לשלום אצלם.
עלינו להתנער מאשליית השלום שלנו ולהפנים כי מי שלא מכיר בקיומנו ומי שמוחק אותנו כליל מהמפות שלו ומעריץ מתאבדים שהרגו יהודים אינו מעוניין בשלום. לשם כך דרוש מנהיג אמיץ שיקום ויודיע: בשנים הבאות ותהיינה ארוכות ככל שתהיינה לא יתנהל כל "תהליך שלום" כל עוד לא נראה בצד השני את הפסקת השנאה וההסתה וחינוך אמיתי לשלום עם מדינת ישראל ולא עם "האויב הציוני".

תאריך:  23/10/2014   |   עודכן:  23/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להתנער מאשליית השלום
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
עמר עוד שחור עם לשון של
קוזה   |  23/10/14 16:30
 
- אדיוט ל"ת
סתם אחד  |  24/10/14 07:48
2
קוזה אתה בקריז ? גזען עלוב
יעקב עמר  |  23/10/14 17:24
3
מאמר מצוין. אומר מה שאפילו
פנחס  |  23/10/14 18:00
4
התנער והתעורר מעפר קום מר עמר
סיריוס   |  23/10/14 19:04
5
חשוב במקביל ליישב ולבנות ביו"ש ל"ת
דניאל סבלדי  |  23/10/14 23:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתמר לוין
ביה"ד לעבודה דחה את תביעתו של תושב סילואן לפיצוי מהביטוח הלאומי לאחר שקבע, כי הוא נורה בעת שביצע פעילות פלילית של התנפלות על חייל ואזרח שחזרו מטבילה בבריכת השילוח
יצחק דנון
תובע 100,000 שקל בטענה לבדיקות פולשניות, ארוכות ומיותרות בנמל התעופה במרסיי    אל-על: האיש סירב לענות לשאלות הבודקים
איתמר לוין
אין לנתק את הירצחה של חיה זיסל ברון מהעובדה שישראל הרימה ידיים מול הטרור, האלימות והאיומים של תושבי מזרח ירושלים    זה מתחיל בעבירות בנייה, נמשך באנרכיה בהר-הבית ומגיע לשיאו ברצח תינוקות
רפי לאופרט
אין הגיון מדיני, אסטרטגי או היסטורי לעשיית ויתורים ישראלים משמעותיים שעיקרם טריטוריאלי, ללא השלמה מהותית עם ה"עולם הערבי" כולו, סיום הסכסוך, הסכם שלום מלא ויחסים דו-צדדיים מלאים
איציק וולף
לשכת ראש הממשלה הבהירה כי אין כל כוונה לבצע שינוי במצב הקיים בהר-הבית, שעל פיו אסורה תפילת יהודים במקום    ראש עיריית ירושלים: אני לא מרוצה מהסטטוס קוו, אבל הוא לא צריך להיות מטופל בחקיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il