אחרי שהרעיד את שוק הקפה עפ מכירת קפה וכריכים ב-5 שקלים, יזם קופיקס אבי כץ יקים בקרוב רשת סופרמרקטים שתציע את מוצרי המזון באותו המחיר בדיוק.
לדברי כץ, הסניף הראשון יפתח בחודש אפריל 2015 כשהתוכנית היא להקים בשלב ראשון 20 סניפים תחת השם "סופר קופיקס". כל 5 הסניפים הראשונים ייפתחו בת"א.
כץ אומר כי הרשת תיקח את 600 מוצרי המזון והצריכה המובילים וכל אחד מהם יימכר במחיר אחיד של 5 שקל. מחצית מהמוצרים ברשת יהיו מוצרי מזון הכוללים מוצרי יסוד - בשר, חלב, שימורים, ירקות, פירות ועוד. 30% מהמוצרים יהיו מוצרי ניקיון, טואלטיקה וקוסמטיקה ו-20% יהיו מוצרי נון-פוד שיכללו כלי בית בסיסיים וכיוצא בזה.
לדבריו, "אנו מרגישים שהקרקע בשלה למהפכה שתהפוך את הקיטורים לכוח קנייה... אני רוצה להסב את מחאת יוקר המחיה הווירטואלית לפסים מעשיים. העני חייב לקנות בזול, העשיר אוהב לקנות בזול. הפוטנציאל בישראל הוא 100-200 חנויות שיגלגל בין 800 מ' ש' ל-1.5 מיליארד שקל בשנה. קהל היעד הוא צרכנים צעירים שייצרו לעצם חיסכון בעצם הרכישה הממוקדת של הכמויות הקטנות המספיקות לצרכיהם. מודל זה יקטין את הפחת ברשת".
הרעיון הוא להקים סניפים קטנים, בגודל של 150-400 מ"ר, שיפעלו כסופר שכונתי במרכזי הערים ובשכונות גדולות. מיקומי הסניפים טרם נקבע.
בכל מקרה, לא מדובר בסופרמרקט שיציע את כל מגוון המוצרים וכבר כעת ברור כי המגוון ישתנה בהתאם להסכמי הסחר עם יצרנים וספקים שלדברי כץ, ירתמו למהלך ויציעו מוצרים במחירים אטרקטיביים והוגנים ללא פערי תיווך מיותרים.
עם זאת, הרשת החדשה מתחייבת לכלול את מרבית הקטגוריות להן זקוק משק הבית.