X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שופרסל
▪  ▪  ▪

"שופרסל"-הרשת הראשונה בישראל שזכתה באות "נגישות ישראל".
רשת "שופרסל" נרתמה לפרויקט קידום הנגישות של מבנים ואתרים לשירות הציבור ובמיוחד לאנשים עם מוגבלות.
הטקס החגיגי התקיים בסניף קוסמוס מרלוג בראשל"צ בהשתתפות, סגן ראש הממשלה ושר התעשייה והמסחר, מר אהוד אולמרט, הנציבה לשוויון לאנשים עם מוגבלות, ד"ר דינה פלדמן, סגן ראש עירית ראשון לציון, מר אסף דאבול, יו"ר קבוצת אי.די.בי, מר נוחי דנקנר, יו"ר שופרסל, מר אברהם ביגר, מנכ"ל שופרסל, מר אפי רוזנהויז, יו"ר עמותת "נגישות ישראל" ועוד רבים אחרים.
אהוד אולמרט, שר התעשייה והמסחר אמר בטקס: "ראוי לשבח את שופרסל שמגלה רגישות, אכפתיות ומודעות ומוכנה לטפל בנושא הנגישות למוגבלים ולאפשר להם חיים קלים ונוחים יותר.
כולי תקווה ששופרסל תשמש דוגמא לכל היתר.
עלינו לזכור, ציין כבוד השר, שיש חלק נכבד מתוכנו שפתרונות אלו הם לא הקלה אלא חיים עבורם.
אסף דאבול, סגן ראש עיריית ראשל"צ, ציין את תרומה של הרשת במהלך כל השנה לקהילה ובירך את מנהליה על סיועה הרב בתחומים אלו.
ד"ר דינה פלדמן, נציגת השלטון לאנשים עם מוגבלויות הודתה לשר על תמיכתו בהחלטה ההסטורית לקידום זכויות אנשים עם מוגבלות ועל נטילת האחריות בכל הקשור לעזרה במציאת עבודה לקהל המוגבלים.
ד"ר פלדמן הודתה גם להנהלת שופרסל על כך שלקחה על עצמה להניף את הדגל ולהיות רשת המזון הראשונה והמובילה שפותחת את שעריה לאנשים עם מוגבלות ונותנת להם את האפשרות להנאה מחוויית הקנייה.
כולי תקווה ששאר רשתות המזון בכלל ומקומות הציבוריים בפרט, ייקחו דוגמא משופרסל ויהפכו את מקומותיהם לנגישים לאנשים עם מוגבלויות.
אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, אמר "הרשת רואה חשיבות רבה בהרחבת הנגישות למוגבלים, ולכן החליטה להיות המובילה בתחום בקרב רשתות המזון. אנו עושים את כל המאמצים כדי שכל לקוח שייגש לסניפי הרשת יוכל ליהנות ממקסימום חווית הקנייה, ובכלל זה גם אנשים עם מגבלות שונות. לכן, החלטנו לחבור לעמותת "נגישות ישראל" ובשיתוף עמם לוודא כי סניפנו יהיו מתאימים לכולם".
בימים לא פשוטים אלו, של תחרות קשה על ליבו וכיסו של הצרכן, אני גאה לעמוד בראשו של ארגון שיודע לעצור לרגע ולעשות למען ציבור חשוב, שהשינויים אותם אנו עושים בסניף יעזרו לו לנהל את קניותיו בצורה נוחה יותר.
יובל וגנר, יו"ר עמותת "נגישות ישראל", אמר היום כי "מדובר ביום גדול עבור אוכלוסיית האנשים עם מוגבלות ומשפחותיהם, יום בו רשת שופרסל, הרשת הקמעונאית המובילה פותחת את הדלת בפנינו הנכים, ועושה כל מה שנדרש על מנת שלנו הנכים יתאפשר ללכת לקנות בסופר במקסימום עצמאות ובכבוד על אף מוגבלותנו" יובל הוסיף "עסק נגיש שווה עסק מרוויח, מדובר בקהל מטרה עצום, כל עסק שיטפל בנושא הנגישות ובשירות מקצועי לנכים יזכה לשיפור בתדמית וגידול במכירות".
רשת "שופרסל" החליטה לשדרג את סניפיה על מנת להתאים אותם באופן המרבי לנוחות אנשים עם מוגבלות. בחודש דצמבר תקבל החנות הראשונה ברשת את "אות נגישות ישראל" מעמותת "נגישות ישראל" שפועלת כדי לקדם את הנגישות הפיזית והחושית בישראל.
הסניף הראשון שנבחר לפתוח את הפרוייקט הוא סניף "קוסמוס מרלוג" בראשון לציון. לסניף הוכנסו שיפורים משמעותיים כגון: קופה נגישה יותר לכיסא גלגלים, שילוט הכוונה ייעודי, שירותי נכים מותאמים ומורחבים, קופה מותאמת לכבדי שמיעה, חניות נכים רבות ומרווחות ועוד. כמו כן, הוכשר צוות שיגיש עזרה במהלך הקניה, יעזור באריזה בקופות ובהעברת הקניות למכונית. נוסף, למוגבלים יתאפשר תשלום בקופות ללא תור ונבחנת בימים אלו גם האפשרות לרכישת עגלת נכים חשמלית לניסיון.
בהמשך צפויים שאר סניפי הרשת החדשים והקיימים לשפר את נגישותם בהתאם לקריטריונים של אות "נגישות ישראל".

תאריך:  14/12/2003   |   עודכן:  14/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il