X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
סוקניק. הרגיש אי-נוחות
גדי סוקניק פוליטי?
הנחה כינוס מפלגתי של המחנה הציוני שעסק בבעלי חיים סוקניק: "לא ידעתי שמדובר באירוע מפלגתי. באתי בשביל החיות"

באולם הקולנוע "לב" בדיזנגוף סנטר בתל אביב נערך (יום ה', 12.3.15) כינוס מטעם רשימת המחנה הציוני בנושא הגנה על בעלי חיים. למרות שמדובר בכינוס פוליטי, מנחה האירוע היה גדי סוקניק ("לילה כלכלי", ערוץ 10).
היה זו כנס מפלגתי לכל דבר והדוברים קראו להצביע בבחירות הקרובות למחנה הציוני אם ברצונם לקדם את נושא ההגנה על בעלי חיים. בדוברים היו ציפי לבני, איתן כבל, יואל חסון ופעילים המזוהים עם הרשימה. על הבמה התנוסס שלט גדול עליו נכתב "המחנה הציוני" ועליו התנוססו תמונותיהם של יצחק הרצוג וציפי לבני. אם לא די בכך, גם בהזמנה לאירוע נכתב מפורשות: "המטה הסביבתי במחנה הציוני בראשות יעל כהן פארן ואליס גולדמן גאה להזמין אתכם ואתכן לכנס המחנה הציוני בנושא חקיקה למען בעלי חיים בדיזנגוף סנטר".
עוד בטרם עלה לבימה, ביקשתי לצלם את סוקניק מקרוב. הוא ביקש שלא אצלם והסביר כי לא ידע שמדובר באירוע פוליטי ו"לא נעים" לו מהעניין. הוא אמר דברים אלה מבלי שכלל העליתי וחשבתי על הנושא. כיבדתי את בקשתו ולא צילמתי. אולם כשעלה לבימה, הנחה את האירוע והכל צילמו אותו מכל פינה הרגשתי מגוחך והבנתי שאין מניעה שאנהג אחרת.
סוקניק הבין כנראה את הבעייתיות שבה הוא משמש כמנחה של אירוע מפלגתי, ופתח את הערב בדברים בנוסח הבא: "שלא יהיו אי-הבנות, אני פה בשביל החיות - לא בשביל הבחירות.

תאריך:  13/03/2015   |   עודכן:  13/03/2015
+הקיבוצים לקחו חלק במבצע השטח של המחנה הציוני
21:25 13/03/15  |  עופר וולפסון

חברים וחברות מ-120 קיבוצים ברחבי הארץ, התכנסו ב-86 צמתים ראשיים בארץ, וצבעו אותם בכרזות ובקריאות הדורשות את החלפת השלטון. איתן ברושי, מזכ"ל התנועה הקיבוצית ומועמד הקיבוצים במחנה הציוני, אמר בהגיעו לאירוע בצומת נהלל:
"הגענו לרגע המכריע ואנו נדרשים להכריע בין דרך הייאוש והחידלון של נתניהו, שנכשל בכל דבר שנגע בו, לדרך היוזמה, המנהיגות, האחריות והצמיחה של המחנה הציוני".

+הסקרים האחרונים לפני הבחירות: הליכוד נחלש
20:36 13/03/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה

סקר ערוץ 2 חוזה לליכוד 22 מנדטים ואילו לפי סקר ערוץ 10 הוא נחלש לשפל של 20 מנדטים  ▪  המחנה הציוני זוכה ל-24 עד 26 מנדטים

נתניהו. מאבד מומנטום [צילום: פלאש 90]
+מאמר באקונומיסט: "ביבי רע. תנו הזדמנות להרצוג"
19:44 13/03/15  |  שירות גלובס   |   לרשימה המלאה

"בימים האחרונים לפני הבחירות, נתניהו ישמיע הרבה אזהרות על אירן, ג'יהאדיסטים וחמאס. אבל האמת היא שגם הקיפאון מסכן את ישראל"

+נתניהו?... אייכּה?!
19:22 13/03/15  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

נתניהו כל כך דומיננטי בליכוד כיום, שהפסד הליכוד בבחירות הקרובות יהיה כשלון אישי של נתניהו, מכה אדירה לעניין ארץ-ישראל וניצחון גדול לממשל אובמה ולקבוצת משרתיו בישראל והנגררים אחריו באירופה

נתניהו על שלט קמפיין של הליכוד. לקראת רעידת אדמה? [צילום: פלאש 90]
+בשורה למתלבט: פצל!
18:36 13/03/15  |  צחי בירק   |   לרשימה המלאה

אמנם בקלפי יש לשלשל פתק אחד, אבל למרות זאת יכול כל בוחר לפצל את קולו בין רשימות שונות  ▪  כל שנדרש הוא כובע, פיסות נייר ועט (או קובייה, מטבע וכו')

[צילום: פלאש 90]
+יאיר לפיד: איזו ממשלה אתם רוצים?
18:29 13/03/15  |  עופר וולפסון

יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, התייחס (יום ו', 13.3.15) לימים האחרונים של הבחירות: "המלחמה שאנחנו מנהלים בימים האחרונים של הבחירות, זה כדי לגרום לציבור לבחור בין ממשלה שתחזיר ממשלות של 39 שרים וסגני שרים, שתבטל את השוויון בנטל, שתחזיר את כל התקציבים לישיבות ולקבוצות האינטרסים, או ממשלה עם יש עתיד חזקה, שתמשיך להילחם בשביל מעמד ביניים הישראלי ובשביל השכבות החלשות. בשביל זה אנחנו כאן, בשביל זה אנחנו נלחמים. תבחרו איזה ממשלה אתם רוצים".

+40 אלף שקל התקבלו תמורת קידום אינטרסים
18:05 13/03/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה

בכיר לשעבר במפלגת העבודה אומר כי כשהרצוג כיהן כשר הרווחה, הוא פעל לטובת אינטרס של חברות סיעוד, וכי בעלים של אחת מהן אף שילם לו כספים בתמורה לקמפיין נגד שלי יחימוביץ' בפריימריז

הרצוג. טענות לכספים לא מדווחים [צילום: פלאש 90]
+חיזוק לקראת הצבעה
17:01 13/03/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה

רגע אחרון לפני [צילום: יוסי דר]
+בנט: מדיניות נתניהו בהר-הבית - לא חוקית
13:54 13/03/15  |  

לאחר דברי ראש הממשלה כי יתנגד לתפילת יהודים בהר-הבית, נדרש לעניין גם השר נפתלי בנט. בראיון לעלון בתי הכנסת "שביעי", אמר שמדיניותו של ראש הממשלה למנוע מיהודים להתפלל בהר הבית היא לא חוקית, וחייבת להשתנות. "לא ייתכן שיש מקום שיהודים אסורים להיכנס אליו או להתפלל בו רק כי הם יהודים. זה לא חוקי, לא ראוי, וחייב להשתנות", דבריו.

+נתניהו: כחלון ולפיד - שותפיי הטבעיים
13:32 13/03/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בראיונות לרדיו האזורי הודה כי כשל בפתרון משבר הדיור ובטיפול ביוקר המחיה  ▪  לא מתחייב שאין מנהרות מתחת לגדר הגבול בצפון  ▪  "הצבעה עבורי - תשובה לנוני מוזסים, לעמותות ולגרבוזים"

לפיד ונתניהו. הזוגיות תתחדש? [צילום: פלאש 90]
+כחלון משתלח בבנט: אתה תמהוני
13:12 13/03/15  |  

יושב-ראש כולנו משה כחלון תקף את יושב-ראש הבית היהודי נפתלי בנט, כינה אותו תמהוני ואמר כי ראשי המפד"ל בעבר היו מתביישים בו. כחלון: "זה שאני לא תמהוני כמוך ואני לא מנוער הגבעות זה לא אומר שאני לא איש המחנה הלאומי. כשאני הייתי במחנה הלאומי אתה לא ידעת מה זה בכלל. עד היום רק דיברת וקשקשת, אולי סוף-סוף תעשה משהו ותנסה להידמות לאנשים שייצגו את המחנה הלאומי כמו זבולון המר וחנן פורת - אנשים כאלה היו מתביישים לראות שאחד כמוך הוא הכפיל שלהם". כחלון לא התייחס ישירות לנושא המדיני ולהאשמות הבית היהודי על כך שהציב ברשימתו אנשי שמאל מובהקים.

+סקר: ש"ס עולה ל-9 מנדטים
12:43 13/03/15  |  

סקר רשת ב' (רפי סמית): המחנה הציוני 25 הליכוד 21 הרשימה המשותפת 13 יש עתיד, הבית היהודי 11 ש"ס, כולנו 9 יהדות התורה, ישראל ביתנו 6 מרצ 5 יחד 4. על פי הסקר, 45% מעדיפים את נתניהו כראש ממשלה ו-41% את הרצוג. מדובר בצמצום הפער בין השניים. הסקר נערך בקרב 800 נשאלים.

+מקסמי שווא
12:13 13/03/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

כל מסע בחירות מאופיין בהבטחות להפיכת ישראל לגן עדן עלי אדמות, בתנאי כמובן שתבחרו במפלגה הנכונה. הקמפיין הנוכחי - אולי הרדוד ביותר בתולדות המדינה - אינו יוצא דופן. הנה כמה מההבטחות שאיש לא יוכל לקיים

אין הוקוס-פוקוס
+דרוש: מנהיג עם חזון
12:08 13/03/15  |  ניר זיכלינסקי   |   לרשימה המלאה

חזון פירושו לקבוע את יעדיה, מטרותיה ותפיסותיה של המדינה לעשורים הבאים. מנהיג ראוי הוא מי שיודע להציב את החזון, להסביר כיצד יגיע אליו וכך לזכות באמון הציבור

החזון מתאים גם להיום
+יום הבוחר: לקחים מבצלאל
12:07 13/03/15  |  הרב בניהו ברונר   |   לרשימה המלאה

ארבעה ימים לפני ההליכה לקלפי, הנה מה שמלמדת אותנו התורה ממינויו של בצלאל לאחראי על הקמת המשכן: מנהיג צריך להיות בעל הבנה רוחנית, לייצג את כל חלקי העם ולזכות בהסכמתו

ארון הברית
+אירן, החמאס והחיילים: המצעים הביטחוניים
12:05 13/03/15  |  אריאל י. לוין   |   לרשימה המלאה

מה אומרות המפלגות המובילות בנושא בטחונה של המדינה? סקירת המצעים מעלה כמה ממצאים מפתיעים: מי לא אומר כלום, מי מציג עמדות ניציות ומי מסתפק במשפטים בודדים

קיצוץ או הטבות? [צילום: פלאש 90]
+ישראל היום הופץ במעל חצי מיליון עותקים
10:35 13/03/15  |  

עיתון ישראל היום הופץ הבוקר ב-550,000 עותקים. מדובר במספר שיא. בגליון המקביל בבחירות 2013 הופץ העיתון ב-400,000 עותקים בלבד, וביום הבחירות ב-275,000. הבוקר פורסם בעיתון
כי בכיר לשעבר במפלגת העבודה טוען כי חברה פרטית המקורבת להרצוג שילמה לו 40 אלף שקלים תמורת קמפיין פוליטי נגד זכיית שלי יחימוביץ' בבחירות המקדימות בעבודה. לדבריו, היה הדבר כאשר כיהן הרצוג כשר הרווחה בממשלת נתניהו ופעל לטובת אינטרס של חברות סיעוד. במחנה הציוני דחו את הדברים ואמרו כי אלו השמצות חסרות שחר.

חלוקת ישראל היום הבוקר בהוד השרון [צילום: יחיאל וקנין]
+כיצד הפשפש עלה והשמיץ
10:30 13/03/15  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

אב הבית לשעבר, מני נפתלי, קיבל גיבוי מכמה כלי תקשורת כדי להשמיץ ולהפליל את נתניהו ולהביא לסילוק הליכוד מהשלטון  ▪  למרות שטיעוניו נגד נתניהו נדחו בהחלטה של היועץ המשפטי לממשלה, נעשה בנפתלי שימוש נגד הליכוד, בעיקר על-ידי ידיעות אחרונות והעומד בראשו נוני מוזס, כדי להטות את תוצאות הבחירות  ▪  ברשימה זו ריכזנו חלק מהפרסומים על מעשיו החמורים של נפתלי

נפתלי. כיצד הגיע קרוב [צילום: פלאש 90]
נתניהו. הוכפש [צילום: AP]
+סקר: 2 מנדטים פער לטובת המחנה הציוני
09:55 13/03/15  |  

סקר וואלה (TNS טלסקר): המחנה הציוני 25 הליכוד 23 הרשימה המשותפת, יש עתיד 12 הבית היהודי 11 כולנו 9 ש"ס, יהדות התורה 7 ישראל ביתנו 6 יחד, מרצ 4.

+גם בסקר רשת ב' - פער של 4 מנדטים
09:28 13/03/15  |  

סקר של "בחצי היום השישי": פער של 4 מנדטים לטובת המחנה הציוני. הרצוג מצמצם משמעותית את הפער מנתניהו בהעדפה לראשות ממשלה.

+נתניהו: איני יכול לאפשר ליהודים תפילה בהר-הבית
09:21 13/03/15  |  

ראש הממשלה בנימין נתניהו מצהיר שבכוונתו להמשיך את הסטטוס-קוו בהר-הבית לאחר ששת הימים, ולמעשה למנוע מיהודים להתפלל בהר. לדבריו, בראיון לחגי סגל ולאראל סג"ל (מקור ראשון), הוא נאלץ להמשיך במדיניות זו. "אני גם מודע לעובדה שהיינו קרובים מאוד, קרובים מאוד, להתלקחות של מלחמת דת, שהייתה מאתגרת אותנו מול כל העולם המוסלמי. זו האחריות שלי כראש ממשלה. אני חייב להסתכל על התמונה כולה. בכל אופן, הר-הבית חרות בלבי", דבריו.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גדי סוקניק פוליטי?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
סוקניק=סוכן-יק של השמאל !! ח ח ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  13/03/15 16:09
2
כשאתה אומר טיפשים למי התכוונת?
אבנר א.  |  16/03/15 09:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
יואב יצחק
אב הבית לשעבר, מני נפתלי, קיבל גיבוי מכמה כלי תקשורת כדי להשמיץ ולהפליל את נתניהו ולהביא לסילוק הליכוד מהשלטון    למרות שטיעוניו נגד נתניהו נדחו בהחלטה של היועץ המשפטי לממשלה, נעשה בנפתלי שימוש נגד הליכוד, בעיקר על-ידי ידיעות אחרונות והעומד בראשו נוני מוזס, כדי להטות את תוצאות הבחירות    ברשימה זו ריכזנו חלק מהפרסומים על מעשיו החמורים של נפתלי
טובה ספרא
תוצאות יום הבחירות לפני ליקוי החמה, לא יהיו ברורות. רק אחרי הליקוי נוכל לדעת מי יכול להרכיב את הממשלה. ליקוי החמה עלול לגרום להפתעות    ההסכם עם אירן מקבל דחייה שוב, פעם אחר פעם, אין לאירנים כוונה להיכנע    דחו התחלות חדשות או החלטות חשובות לאחר מופע הליקוי ב-20.3
אריה אבנרי
אין ספק שהקש ששבר את גבה הישר של ציפי קשור במערכת קשריה הבעייתיים עם נוני מוזס המו"ל העריץ של ידיעות אחרונות. נוני צירף אותה מזמן בהסכמתה המלאה לתיאטרון המריונטות הפוליטיות שלו שהוא מפעילן כאוות חפצו אחרי שהאכיל אותן לשבעה באמצעות כתבות מפרגנות והן חייבות לו
עידן יוסף
אמר בראיונות טלוויזיוניים: "לא אקים ממשלת אחדות עם המחנה הציוני"    הרצוג: "איני פוסל ישיבה בממשלה משותפת עם הליכוד"
מחלקה ראשונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il