X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
אבי ברגר טוען בהתבטאות חסרת תקדים שכל מניעיה של בזק הם לעכב את הרפורמה בשוק הקווי כדי לא לספוג ירידה בהכנסות "טלפוניה עולה בבזק 65 שקל ובשוק הסיטונאי היא תעלה 10 שקלים"
▪  ▪  ▪
אבי ברגר, מנכ"ל משרד התקשורת [צילום: סיון פרג']

"בזק סוחטת את הצרכנים ומתנגדת לרפורמה בטלפוניה בגלל הרווחיות הגבוהה שלה מהשירות. טלפוניה עולה בבזק 65 שקל ובשוק הסיטונאי היא תעלה 10 שקלים, וזה מה שמסביר את הניסיון של בזק בעיכובים ברפורמה". כך אומר אבי ברגר, מנכ"ל משרד התקשורת בשיחה עם "גלובס", בעקבות המכתב שהוציא היום (ב') לחברה שבו הוא סותר את כל טענותיה בעניין חוסר יכולתה ההנדסית לאפשר למתחרים להשתמש בטלפוניה שלה במסגרת הרפורמה בשוק הקווי.
הדברים שברגר אמר ל"גלובס" ממחישים עד כמה קשה התחושה במשרד התקשורת בעקבות ההתנהלות של בזק מולו והעובדה שהיא ממשיכה לנסות ולמנוע את התפתחות הרפורמה. ברגר, שלא מרבה להתראיין, קובע בעצם שהניסיונות של בזק לעכב את הרפורמה באים ממקום אחד בלבד - לנסות ולשמור על הרווחיות הגבוהה של החברה על חשבון התחרות והצרכנים.
במכתב ששלח לבזק מפרט ברגר מדוע הוא דוחה את טענותיה ומדוע הוא סבור שהחברה יכולה להשיק את השירות ב-17 במאי כפי שקבע המשרד. ברגר מציג בפני בזק שלושה סטים של פתרונות לנושא הטלפוניה ומראה לה מדוע טענותיה אינם מחזיקות מים ומדוע היא כן יכולה לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו לה.
ברגר מציג את המכתב כחלק מהמאבק וזאת על רקע החלטת בג"ץ שאומרת שעל המשרד לשמוע את טענותיה של בזק ולדון בהם. כי הרי הטענה של בזק היא שהמשרד לא מקיים איתה את הדו שיח שהיא חפצה בו, ולכן אומר בג"ץ לצדדים לשבת ולהתדיין. אלא שבזק לוקחת את החלטת בג"ץ להתדיינות, למקום משפטי. כלומר אם בג"צ ביקש לחזור אליו אם תשובות לאחר 60 יום של דיונים, אזי מבחינת בזק היא רשאית שלא להתחיל לתת את השירות ב-17 במאי (כי הבג"צ ניתן לפני חודש לערך).
ברגר רואה את הדברים אחרת לגמרי ומבחינתו כל עוד בג"ץ לא הוציא צו על תנאי, הרי שבזק חייבת לעמוד בלוחות הזמנים, קרי 17 במאי. ולכן המכתב שיוצא היום הוא חלק מההתנהלות מול החברה וזאת במטרה להראות ולהוכיח לבג"ץ שהחברה קבלה הזדמנות להשמיע את כל טענותיה ולמרות זאת ניתן להשתמש בטלפוניה שלה לטובת התחרות, ושמניעי החברה הם רצונה לשמור על רווחיותה הגבוהה.
מבזק נמסר, כי "משרד התקשורת מפקח באופן מלא, וקובע באופן בלעדי את מחיר שירותי הטלפוניה של בזק. לכן מוזר שמנכ"ל משרד התקשורת מעדיף להפנות אצבע מאשימה לבזק, בזמן שהאחריות כולה מוטלת עליו. בזק פנתה פעמים רבות כדי שהמשרד יאפשר לה לספק מחירים זולים יותר ונענתה שוב ושוב בשלילה. רק לאחרונה הודיע משרד על משרד התקשורת לבצע עדכון תעריפי הטלפוניה של בזק במאי הקרוב. על משרד התקשורת להסיר את הפיקוח התעריפי מעל בזק ולאפשר לה להציע מחירים אטרקטיביים יותר ללקוחותיה, ועל ידי כך להיטיב עם הצרכן, במקום להטיח האשמות חסרות שחר".

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  20/04/2015   |   עודכן:  20/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל משרד התקשורת תוקף את בזק בחריפות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
יצחק גולדפין מבקש מבית המשפט להצהיר על חובתו של יורגן שניידר, שהיה איל נדל"ן גרמני והואשם בהונאה, לשלם לו את שכרו
יצחק דנון
12 עובדי מינהלה ביחידות שונות של המשרד טוענים שהם מועסקים בצורה פיקטיבית כעובדי קבלן, למרות שבפועל הם עובדי המשרד לכל דבר
עופר וולפסון
שיעור החוב הציבורי מהתוצר ירד ב -0.5% ועמד על 67.1% לעומת 67.6% בשנת 2013    יחס החוב לתוצר בישראל נמוך משמעותית מיחס החוב לתוצר במדינות ה-G20, כמו גם מממוצע הכלכלות המפותחות
יפעת גדות
הממונה על התקינה במשרד הכלכלה הזהיר במהלך דיון היערכות לקראת אירועי יום העצמאות הזהיר הממונה על התקינה במשרד הכלכלה מפני השימוש בתרסיסי שלג, פתיתים וחוטים והדגיש את חשיבות הפיקוח וההקפדה מצד מבוגרים אחראיים הנדרשים לשמור על ילדיהם מפגיעה
אלעזר לוין
תוכנית רמ"י להפיכת צור הדסה ומבוא ביתר לעיר-ענק בת 100 אלף תושבים נדונה בישיבת מועצת הרשות, אך כמתוכנן מראש אין החלטה    התנגדות חריפה מכל הכיוונים    מזהירים: העברת מינהל התכנון לכחלון עלולה לקדם בניית עיר שאינה נחוצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il