X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
במרכז הכנס: הפוליסה התקנית החדשה לביטוח דירה
▪  ▪  ▪
שעיה וינשטוק, יו"ר ענף רכוש באיגוד השמאים [איגוד השמאים]

הזמנה וסדר יום
עו"ד דורון חבקין, יו"ר איגוד השמאים  [איגוד השמאים]
איגוד שמאי ביטוח יקיים ביום שני 4.5.15 כנס בשפיים אשר מיועד לשמאי רכוש ולסוכני ביטוח. הכנס יעמיד במרכזו את השינויים בפוליסה התקנית החדשה לדירה אשר פרסם המפקח על הביטוח בינואר השנה.
הפוליסה החדשה הינה בעלת תנאים משופרים, בין החידושים המרכזיים בה ניתן למנות את: המבוטח יקבל את כספו בגין התקופה הנותרת כאשר הוא מבטל את הפוליסה, מבוטח הגר בשכירות יקבל כסף לשכירת דירה חלופית לתקופת השיפוץ למשך שנה ולא חצי שנה כפי שהיה בפוליסה הקודמת, כיסוי נזקי צונאמי במסגרת ביטוח רעידת אדמה ולא במסגרת כיסוי שיטפון, כיסוי כלי נשק ברישיון במסגרת ביטוח התכולה, כיסוי נזק לגדרות ולשערים בעת סערה, כיסוי נזק שנגרם בשל התנגשות במבנה הדירה ע"י כלי רכב הנהוגים ע"י המבוטח או מי מבני משפחתו, הוספת כיסוי גניבה פשוטה לרכוש מחוץ לדירה ועוד.
בכנס ישתתפו: עו"ד דורון חבקין, יו"ר איגוד השמאים, שעיה וינשטוק, יו"ר ענף רכוש באיגוד השמאים, אוהד מעודי, מנהל צוות ביטוחי רכוש באגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון שבמשרד האוצר שידבר על הדברים החדשים שבפוליסה התקנית לביטוח דירה, אריה אברמוביץ, יו"ר לשכת סוכני ביטוח, אריאל מונין, יו"ר הוועדה האלמנטארית, לשכת סוכני ביטוח שידבר על הקשר המשולש שבין סוכן הביטוח, חברת הביטוח והשמאי ועו"ד ארז שניאורסון שידבר על נזקי רכוש מול נזקים הנובעים מאופן הטיפול של חברת ביטוח במקרה ביטוח.
בנוסף, הכנס יכלול הרצאות מקצועיות: קיבי אהרונוב מהנדס הטקסטיל, מומחה הטקסטיל מספר אחת בארץ והיחיד שעוסק בהערכת נזקי טקסטיל, ידבר על התהליך של הערכות טקסטיל, ואמנון רם מחברת בלפור אקספרס העוסקת בשיקום נזקי רכוש שידבר על שיקום מבנים רטובים.
לדברי דורון חבקין, יו"ר איגוד השמאים: "אנו רואים חשיבות רבה בקיומו של כנס מעין זה שעוסק במהות ובעיקר של עבודתו של שמאי הרכוש, התעדכנות השמאים האלמנטאריים בנעשה בתחומם הינה חשובה לעין ערוך, ואנו רואים בזה חלק ממחויבות האיגוד כלפי חבריו"
לדברי שעיה וינשטוק, יו"ר ענף רכוש באיגוד השמאים: "שמאי רכוש הוא אחד הגורמים המשמעותיים ביותר עבור המבוטח אשר רכושו ניזוק כיוון שהוא הסמכות המקצועית שאחראית על הערכת הנזקים שנגרמים לו. לכן, אני רואה חשיבות רבה בקיום כנס שבו יוכלו השמאים להיחשף לתכנים חדשים ועדכניים, במיוחד לאור הרפורמה החדשה. בנוסף, אני רואה חשיבות רבה במפגש הבלתי אמצעי שבין שמאי הרכוש, אנשי חברות הביטוח וסוכני הביטוח, ככלי להעברת ידע מקצועי ומקווה שהכנס הזה יהיה ראשון מתוך מסורת ארוכה של כנסים מעין זה המיועדים להעשרת עולמו המקצועי של שמאי הרכוש."
הכנס יתקיים ביום שני 4.5.15, בשעה 16:00 במרכז הכנסים בשפיים באולם ראשונים.
יש להירשם מראש במזכירות איגוד השמאים בטלפון: 03-5615516
או במייל: igud@shamaeim.co.il

תאריך:  04/05/2015   |   עודכן:  27/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איגוד השמאים יקיים כנס לענף אלמנטארי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרטין בוקסדורף
דבר נפל בשבוע החולף בענף חומרי הבניין, יעקוב סבן אחד השמות הבולטים בתחום מכירת חומרי בניין, החליט כי הוא מעוניין להתחיל להשתלט על השוק ולעשות מהלך מקביל למהלך של רמי לוי, במטרה להוריד את המחירים בשוק חומרי הבניין ולהוזיל עלויות ללקוחות הענף
מרטין בוקסדורף
"... אנחנו מאמינים שאתר אייקופונים הולך לעשות מהפיכה בישראל    נכון, כבר קיימים אתרי קופונים במדינה, זאת האמת, אבל אין אף אתר שיכול להביא למרחב האינטרנט הישראלי את המחירים הנמוכים ואת מגוון המוצרים שקיים באייקופונים"
מרטין בוקסדורף
מיזם חדש של סוכנות התיווך בראשית שיווק מסחרי, מגוון ענק של מחסנים להשכרה בצומת כנות, החברה יוזמת מאגר ענק המורכב מכל הנכסים הקיימים להשכרה בצומת כנות והאזור    המאגר ישאב את הנכסים הקיימים באזור אשר פנויים להשכרה או מכירה ויציג אותם באתר
מרטין בוקסדורף
הבית היפה ביותר בראשון לציון מערב בשכונת ארבע אימהות הולך להימכר על-ידי סוכנות התיווך על הי    בית במערב ראשון לציון, המשתרע על שטח של 700 מטרים ומתנשא על 4 קומות הולך להימכר במחיר של שישה חצי מיליון שקלים על-ידי "על הים"
סיגל אוברמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il