זו השנה ה-12 ברציפות שאירוע בינת אקספו מספק במה למפגש של מנהלי ואנשי מערכות המידע במגזר הארגוני, הממשלתי והעסקי עם ראשי תעשיית ההייטק, ה-IT והתקשורת, ושל מומחים טכנולוגיים מישראל ומרחבי העולם. הכנס, והתערוכה הצמודה לו, מרכזים את החידושים הטכנולוגיים של כ-70 יצרניות וספקיות שירות מובילות בתחומי המחשוב, התקשורת, הניידות והסייבר, ומשמשת במה להצגת יכולותיה של קבוצת רד-בינת, בתחומי האינטגרציה והפיתוח.
בשטח המשתרע על פני יותר מ-6,000 מ"ר תתקיים תערוכת ענק הכוללת למעלה מ-130 ביתנים והדגמות חיות של טכנולוגיות, מוצרים ופתרונות חדשניים למגזר הארגוני. מסלולי האירוע כוללים תכנים בנושאי: Cloud, Networking, Experience, Cyber & Security, Service Provider ו-IOT. בנוסף, תקיים בינת תקשורת מסלול תוכן ייעודי למגזר הביטחון בשיתוף עם ישראל דיפנס, ומסלול ייעודי למנהלי שירות לקוחות בנושא Customer Experience.
אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, מסר כי "השנה מציינת בינת 40 שנים להקמתה. בתקופת חיים זו הטכנולוגיה התפתחה והשתנתה מקצה לקצה, וראינו כיצד ארגונים ועסקים משנים את האופן בו הם עושים עסקים. אחת התופעות המרכזיות שעברו שינוי דרמטי לאורך השנים, ובפרט בשנים האחרונות, נוגע לאופן בו הטכנולוגיה הציבה במרכז הפעילות העסקית את הלקוח. הציפייה של הלקוחות היא לקבל שירות מכול מקום, בכול זמן, במהירות, ביעילות, בפשטות ובמחיר תחרותי. זה מחייב את הארגונים להתאים עצמם לעידן הדיגיטלי, לפרוץ דרכים טכנולוגיות חדשות, לשנות תרבות ארגונית ולהבטיח נתיבים היישר לליבו של הלקוח".