X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה ממדד חברת יפעת למחקרי מדיה; לראשונה נוסף למדד גם דירוג השרים המופיעים בכותרות העיתונים היומיים המובילים; למקום השני הגיע השר יוסף לפיד שירד מהמקום הראשון
▪  ▪  ▪

שר האוצר, בנימין נתניהו הינו השר הבולט ביותר בעיתונות היומית ובתקשורת האלקטרונית לחודש נובמבר. כך עולה על-פי מדד חברת יפעת למחקרי מדיה.
לראשונה נוסף למדד גם דירוג השרים המופיעים בכותרות העיתונים היומיים המובילים.
מהממצאים עולה, כי השר נתניהו מופיע בראש טבלת המושמעים ברדיו ובטלוויזיה במדד השרים של יפעת. נתניהו עם 55 מופעים נראה 42 פעמים (סה"כ 12% מסך השמעות השרים) בטלוויזיה והושמע 13 פעמים ברדיו בעיקר בנושא המשא-ומתן עם ההסתדרות והשביתה הגדולה המתוכננת, אישור חוק תקציב המדינה, ביקורו בארה"ב, הכרזתו על "יציאת המשק מהמיתון" והצעת החוק להגביל את זכות השביתה.
במקום השני ממוקם השר יוסף (טומי) לפיד עם 43 מופעים (9% מסך השמעות השרים): 26 השמעות ברדיו ו-17 הופעות בטלביזיה (9% מסך השמעות השרים). השר לפיד יורד אל המקום השני לאחר שכיכב במקום הראשון במדד השרים המושמעים בתקשורת בחודשיים האחרונים ברציפות.
הנושאים העיקריים בהקשרם התראיין השר לפיד: הויכוח בין היועץ המשפטי לפרקליטת המדינה, עסקת החלפת השבויים, האמצעים החדישים של המשטרה לפיזור הפגנות, הפיגוע בכביש המנהרות, השפעת שינוי על התהליך המדיני ותוכנית השלום של שינוי.
במקום השלישי ממוקם שר החוץ סילבן שלום עם 42 מופעים שמהם 22 השמעות ברדיו ו-20 הופעות בטלוויזיה (9% מסך השמעות השרים), בנושאי חידוש המגעים עם הפלשתינים, עסקת חילופי השבויים, הפיגועים באנקרה, האיום האירני, מדיניות סימון מחירים, קיצוץ בסכום הערבויות וכו'.
גם בעיתנות היומית כיכב נתניהו בכותרות העיתונים היומיים. נתניהו מופיע בלא פחות מ-147 כותרות (42% מסך כל הכותרות שתפסו השרים) בעיתונות היומית בנושאים: המשא-ומתן עם ההסתדרות והשביתה הגדולה המתוכננת, תקציב 2004, הצפי לצמיחה ב-2004, ביקורו בארה"ב, הקרע בינו ובין יו"ר ועדת הכספים, הכרזתו כי "נגמר המיתון", התנגדותו לצעדים מדיניים חד-צדדים, ניסיונותיו להגביל את השביתות באמצעות חוק מיוחד ועוד.
במקום השני והרחק מאחור, במדד כותרות העיתונים ממוקם השר אהוד אולמרט עם הופעה ב-38 כותרות שמהוות 11% מסך כל הכותרות שתפסו השרים החודש. השר אולמרט מוזכר בעיקר בהקשר להחלטה למנות את אמנון דיק לדירקטור ב-YES, נכונותו לשקול הקלות נוספות לערוץ 10, מינוי מקורבים כמועמדים למליאת רשות השידור, דרישתו להגדלת תקציב הנסיעות לחו"ל, הפחתת הקנסות על עבודה בשבת, סימון ייצוא מההתנחלויות ועוד.
במקום השלישי ממוקמים שר הפנים אברהם פורז ושרת החינוך לימור לבנת עם 19 כותרות כל אחד, שהם כ-5% מסך כל הכותרות שתפסו השרים בחודש זה.
פורז אוזכר בעיקר סביב הבטחת סיוע לרשויות המקומיות תמורת עזרה לחיות, בדיקת עמותה שעמד בראשה ועוד. לבנת אוזכרה בכותרות סביב התמוטטותה במהלך ביקור עבודה בירושלים, הנהגת תלבושת אחידה בבתי ספר ועוד.

תאריך:  23/12/2003   |   עודכן:  23/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
שר ההגנה הרוסי חנך את מערכת טילי ה-Topol-M בבסיס הטילים טטישצ'בו; תאר את הטילים כ"נשק של המאה ה-21 שטרם נחשף בעולם"
גלית יצחק
החשוד נעצר לאחר שמצלמה נסתרת בעסק המתחרה תיעדה כל רגע; החשוד חתך את בלוני הגז, הזמין הזמנות שווא בכמויות גדולות ואף שם לו חול ואבנים במלחיות
הדר פרבר
סינמטק תל אביב 10-7 בינואר 2004
נועם שרביט
בראיון נדיר לגלי צה"ל, טוען בנו של ראש הממשלה: לא הייתי מעורב בפרשת האי היווני. תמלול הקלטת שפורסם אמש - אינו מדוייק; היחסים עם אפל מצויינים, עם ספקטור - "תשאל אותו"; עמרי אינו מבין את "תאוות הפינוי" של השמאל
מירב לוי
עו"ד משה ישראל הוא שיוביל את התיק; את הרעיון הגו עו"ד אלדד יניב וטל זילברשטיין; עו"ד דרשוביץ לא יופיע בבית המשפט; אפל מואשם במתן שוחד לבכירים במערכת הציבורית ובהם ראש הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il