X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות עסקיות
רעננה היא אחת הערים הצומחות מבחינת אוכלוסייה חרדית, כאשר היא העיר הצומחת באזור המרכז והשרון אם שואלים את מתווכי הנדל"ן בעיר הם חוזים כי העיר תתחיל להיות בעלת אחוז חרדי/דתי משמעותי בערך ב-2025
▪  ▪  ▪

רעננה היא אחת הערים הצומחות מבחינת אוכלוסייה חרדית, כאשר היא העיר הצומחת באזור המרכז והשרון. אם שואלים את מתווכי הנדל"ן בעיר הם חוזים כי העיר תתחיל להיות בעלת אחוז חרדי/דתי משמעותי בערך ב2025.
מהי קבוצת רוכשים סוציאלית? הכוונה היא לקבוצת אנשים המתקבצת יחדיו כדי להתאגד וליצור ביחד כוח קנייה שינוצל לקבלת מחיר זול יותר עבור הדירה הנדרשת לכל אחד.
מחפשים לקנות דירה חדשה ברעננה? אולי שווה לכם להצטרף לקבוצת רוכשים סוציאלית כדי לנצל את כוחה של הקבוצה לקבלת מחיר זול יותר עבור הדירה החדשה בעיר.
מרטין בוקסדורף יוזם הפרויקט מסביר: כאשר אנחנו מגיעים לבד למשרדי המכירות של הקבלן, אין לנו שום כוח מולו. הוא יכול להציע לנו איזה מחיר שהוא רוצה, איזה תנאים שהוא רוצה, מפרט וכל דבר אחר לפי רצונו.
אני כלל אין לי שום יכולת להבין מה למעשה מציעים לי. אני כמובן יכול להשוות מחירים מול פרויקטים אחרים, אבל למעשה לא ניתן להשוות בין דירות שונות. השורה התחתונה היא שהכוח נמצא אצל הקבלן.
לעומת זאת כאשר אנחנו קבוצה, הדברים הם שונים לחלוטין. אני ועורך הדין שמטפל בחברי הקבוצה מקבלים מהקבלנים מראש את כל הפרטים והמפרטים עבור הדירות שהם בונים בעיר. אנחנו יודעים את כל המחירים ואת כל התנאים.
אנחנו סוגרים עם הקבלנים מראש שאם אחד מחברי הקבוצה קונה מהם דירה, הקונה מקבל את הנחת הקבוצה שהובטחה לנו מראש. כאשר אנחנו עשרה אנשים, הקבלנים מבינים שהם יכולים למכור כאן כמה דירות יחד ולחסוך בגדול על הוצאות השיווק והפרסום.
אני מזמין אתכם להצטרף לקבוצה שלנו, אנחנו מבטיחים לך שיחד, נצליח לקנות את הדירה שאתם רוצים במחיר הרבה יותר נמוך ממה שאתם יכולים לקנות לבד.

תאריך:  06/09/2015   |   עודכן:  06/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קבוצת רוכשים לדירות חדשות ברעננה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיגל אוברמן
חברת "סימנוע טכנולוגיות" הישראלית פיתחה סרט תלת ממד ורב חושי משולב עם טכנולוגיית ה-VR –מציאות מדומה
מרטין בוקסדורף
ממה שפורסם בתקשורת הפיננסית אנחנו מצליחים ללמוד שהיזם הירושלמי גיא כהן הולך להתחיל לפעול בעולם של תמ"א 38    היזם שהתחיל את דרכו בעולם הנדל"ן כבר בגיל 15 כאשר היה מתלווה לאביו בעבודתו, גדל להיות אחד היזמים הגדולים ביותר בתחום התמ"א באזור ירושלים
מרטין בוקסדורף
בכל ממשלה חדשה יש הרבה מאוד דיבורים על עובדי הקבלן בישראל, יש הרבה מאוד רעש ופגישות רמות דרג בין שר האוצר ליושב-ראש ההסתדרות, כל יום קמים גופים אשר תפקידם לעזור לעובדים וכן הלאה, אך כולנו מבינים בתכלס שלא הרבה נעשה כדי לעזור לאנשים האלו באמת
מרטין בוקסדורף
בית חב"ד שהינו ארגון ישראלי יהודי אשר פועל לקירוב לבבות וקירוב נפשות לתורה, פרוס בכל רחבי העולם כולו כדי לאפשר ליהודים להניח תפילין ולקיים את מצוות היהדות
מרטין בוקסדורף
הדר גולדמן, שהיה בעברו איש פרסום ושותף של אילון זרמון באחד ממשרדי הפרסום המצליחים בישראל, נכנס כבר מזמן, תוך כדי פעילותו כאיש פרסום לעולם הנדל"ן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il