X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הבכור של מיקרוסופט. Surface Book [צילום: AP/Richard Drew]
ה-Surface Book
מיקרוסופט מפתיעה במחשב נייד ראשון
באירוע Windows 10 Devices הציגה החברה מלבד ה-Book, את הדור החדש במשפחת הטאבלטים שלה, Surface Pro 4, כאשר שני המכשירים מגיעים כמובן עם Windows 10

מיקרוסופט (Microsoft) הפתיעה אתמול בערב (ג', 6.10.15) כשהכריזה על המחשב הנייד הראשון אי-פעם מתוצרתה, Surface Book. יחד איתו הכריזה החברה באירוע Windows 10 Devices שלה, וכצפוי, על הדור החדש במשפחת הטאבלטים שלה, Surface Pro 4. שני המכשירים מגיעים כמובן עם Windows 10.
ה-Book, באופן טבעי, קיבל הרבה תשומת לב. מדובר במחשב 2-ב-1 עם מסך 13.5 אינץ' ניתק ששני דברים בולטים בו במיוחד: רזולוציה גבוהה מאוד בשיעור של 3,000×2,000 פיקסלים והציר המיוחד והגמיש של המסך שמאפשר, בין השאר, לחבר את המסך בשני הכיוונים. כלומר, אם רוצים לעבוד במצב טאבלט, אפשר לנתק את המסך, לסובב אותו, לחבר חזרה ופשוט לקפל קדימה כדי להסתיר את המקלדת. דבר נוסף שבולט באופן פיזי עקב השימוש בציר הגמיש הוא שבעת סגירת המחשב נותר מרווח מסוים מאחור. מיקרוסופט גם מבטיחה שבכל מצב הנעילה תהיה חזקה במיוחד, כך שהמסך לא יזוז ממקומו בעת שימוש. המסך גם מוגן בדור 4 של Gorilla Glass שעוביו 0.4 מ"מ בלבד.
ה-Book, כמו ה-Pro 4, מבוסס על מעבדי ה-Core מהדור השישי של אינטל (Intel). ניתן לבחור בין מעבד Core i5 ולמעבד Core i7. השבב הגרפי במקרה של בחירה ב-i7 הוא שבב NVIDIA GeForce מהדור השמיני. במקרה של ה-i5 זו בחירה בלבד. שבב ברירת המחדל הוא ה-HD Graphics 520 שמשובץ במעבד עצמו.
הרוכשים יוכלו לבחור בין 8 ל-16 ג'יגה-בייט זיכרון RAM וכונן SSD בנפחים של 128 ג'יגה-בייט עד 1 טרה-בייט. המכשיר כולל בנוסף מצלמת 5 מגה-פיקסל מקדימה ו-8 מגה-פיקסל מאחור עם יכולת צילום וידאו ב-FHD. המחשב תומך בקישוריות WiFi בתקן 802.11ac ומטה וכן בבלוטות' 4.0. מבחינת חיבורים אפשר למצוא שתי יציאות USB 3.0, חריץ לכרטיס SD בגודל מלא וכן יציאת miniDisplayPort. יש גם שבב TPM לצורך אבטחה ארגונית. למקשים של המקלדת יש גם תאורה אחורית.
12 שעות ניגון סרטי וידאו
העובי של המכשיר בחלקו הקדמי הוא 13 מ"מ ומאחור 20.8 מ"מ. משקלו ההתחלתי עומד על 1.5 ק"ג. הסוללה לפי החברה אמורה להספיק ל-12 שעות ניגון סרטי וידאו. ה-Book כבר זמין להזמנה מוקדמת והוא אמור להיות זמין בשוק בנובמבר תמורת מחיר התחלתי של 1,499 דולר.
ה-Surface Pro 4, הטאבלט החדש של מיקרוסופט, מצויד במסך בגודל לא סטנדרטי לחלוטין של 12.3 אינץ', והוא מציע רזולוציה של 2,736×1,824 פיקסלים, בדומה למסך של ה-Book מדובר בצפיפות פיקסלים של 267 לאינץ' וביחס היבט של 3:2.
לעומת ה-Book מוצע ה-Pro 4 גם עם מעבד Core M3 לצד ה-Core i5 וה-Core i7, והשבבים הגרפיים הם אלו שמגיעים משובצים במעבד, כשאיכות השבב גבוהה יותר בהתאם למשפחה. המשקל של המכשיר גם ישתנה בהתאם לבחירת המעבד: 768 גרם במקרה של Core M3, ו-788 גרם במקרה של האחרים.
כמו ב-Book ניתן לבחור כונן SSD בנפחים שונים וזיכרון RAM בגדלים שונים, שכאן ברירת המחדל היא 4 ג'יגה-בייט. ההבדלים הנוספים הם בחיבורים - יציאת USB אחת בלבד וקורא כרטיסי microSD, וכן תוספת של חיבור לכיסויים השונים שמציעה החברה, כולל המקלדת. בנוסף, הסוללה במקרה הזה מבטיחה תשע שעות צפייה בווידאו. העובי של המכשיר 8.45 מ"מ, וזה מרשים למדי עבור טאבלט. המחיר ההתחלתי של ה-Pro 4 הוא 899 דולר, וגם הוא כבר זמין להזמנה מוקדמת.
שני המכשירים מגיעים עם הדור החדש של Surface Pen של מיקרוסופט. העט החדש מבטיח, לפי החברה, חוויה זהה לכתיבה עם עט על נייר וזאת בזכות תמיכה באבחנה של 1,024 רמות לחץ וזמן תגובה אפסי. העט אף מצויד במחק בצידו השני שמתפקד כמו מחק עפרון לכל דבר ועניין, אבל דיגיטלי כמובן.
מיקרוסופט אף שיפרה את המקלדת שניתן לרכוש יחד עם הטאבלט. היא דקיקה יותר, ולפי החברה המקשים מגיבים טוב יותר במידה שקרובה עוד יותר למקלדת שולחנית. גם משטח העכבר עבר שיפור בהגבהה שלו לאצבעות המשתמש.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים
תאריך:  07/10/2015   |   עודכן:  07/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיקרוסופט מפתיעה במחשב נייד ראשון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
תגברה הסיורים באתרי התיירות המרכזיים בעיר וביצעה כמעט 4,000 מעצרים
איתמר לוין
"תפקידנו לייעץ לשלטון ולממשלה כיצד אפשר לממש את מדיניותם, אך גם להבהיר למערכות השלטון מהם גבולות החוק המוטלות עליהם, מה בלתי חוקי ומה יוצר בעיות של חוקתיות"
איתמר לוין
אומרת על היחסים בין השרים לבין היועצים המשפטיים: כאשר נבחר ציבור כפוף לשיקול הדעת של עובד ציבור, נפגע עקרון שלטון הרוב
עידן יוסף
הנהגת נקלעה למארב מחבלים וספגה בעיטות בכל חלקי גופה    בקבוקי תבערה על כביש 6    15 בקבוקי תבערה אותרו על גג בית בא-טור
עופר וולפסון
יצרנית מטהרי מים הבינלאומית חתמה על הסכם מיזוג בן עשרות מיליוני דולרים להשקעה בחברה הישראלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il