X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות שיווקיות
טבלת תשואות לפי תקופות [יח"צ]

הצפון החדש של תל אביב  [יח"צ]
הצפון החדש של תל אביב הינו אחד המיזמים הכי מורכבים ורחבי היקף שנעשו אי-פעם בישראל. מדובר על מתחם דרום גלילות הגובל בצפון ברמת השרון ובדרום בתל אביב. התוכנית עתידה להרחיב את גבולות צפון תל אביב וליצור רובע עירוני חדש ותוסס בסטנדרטים גבוהים של בנייה, איכות חיים ואיכות הסביבה. למעשה, תוכניות המתאר כבר אושרו, התכנון המפורט נמצא בשלבי סיום והתעניינות המשקיעים הולכת וגדלה.
מתחם דרום גלילות - הצפון החדש של תל אביב
עיקרי התוכנית כוללים 2000 דונם של קרקעות, אשר רובן נמצאות בבעלות של המדינה. במסגרת התוכנית מתוכננות לקום 12 אלף יחידות דיור במתחם סופר מודרני, יחד עם 700 אלף מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה ופארק ירוק, בדומה לסנטרל פאר שבניו-יורק. גודלו של המתחם שווה בגודלו לדרום מנהטן, מה שמעיד על היקף הפרויקט, משמעותו וחשיבותו. על כן, משקיעים רבים כבר מסתערים על הפרויקט והתעניינות ברכישת קרקע להשקעה, רק הולכת וגדלה. למעשה, חברות נדל"ן רבות כבר שמו יד במתחם והבטיחו לעצמן קרקעות ברובע 'דרום גלילות'.
חברות הנדל"ן ניצבות בפני התעניינות מואצת של משקיעים, שזיהו כבר את הפוטנציאל וחיכו בדיוק לרגע שהתוכנית תאושר. היום עדיין ניתן לרכוש במתחם המבטיח יחידת קרקע להשקעה, במחיר אטרקטיבי של כ-850,000 ש"ח, מחיר שיעלה ככל שהפיתוח יתקדם ושלבי התוכנית ייושמו בפועל.
במיוחד נכון הדבר לאור מחירי הנדל"ן בישראל שמראים עלייה מתמדת בשנים האחרונות והצפי הוא שמגמת העלייה תמשיך. יתר על כן, אזור גוש-דן ובפרט, תל אביב, נחשבים לאזורים המבוקשים ביותר למגורים ולהשקעה בעולם הנדל"ן, מה שהופך את ההשקעה בדרום גלילות לחד-פעמית ונדירה. מחירי הדירות באזור דרום גלילות יהיו מהגבוהים בישראל ולמשקיעים צפויה תשואה נאה ביותר.
תשואה שלא ניתן להרוויח באף עסקה אחרת - הצפון החדש
בפרויקט דרום גלילות מדברים במפורש על עתודת הקרקע האחרונה שנותרה באזור הכי מבוקש בישראל - הצפון החדש של תל אביב. 2,000 הדונמים שבין רמת אביב ג' לבין השכונות הדרומיות של רמת השרון מהווים, אכן, את עתודות הקרקע האחרונות באזור המכונה 'הצפון החדש', ובשמו הרשמי והזמני - רובע 'דרום גלילות'. שווי יחידת הקרקע לבדה צפוי להגיע ליותר מ-2 מיליון ש"ח. על-פי מחירי הדירות ברמת אביב ג', מצד אחד, ובשכונת נווה גן המבוקשת (הצמודה לתל ברוך צפון), מצד שני, הצפי הוא כי מחיר ממוצע לדירה מוכנה ברובע דרום גלילות יעמוד על כ-4 מיליון ש"ח, במונחים של היום.
לפי הטבלה שלמעלה ניתן לראות כי ככל שהתוכנית תצא לפועל מהר יותר, כך גם התשואה תהיה גבוהה יותר. לבעלי הקרקעות במתחם, בתוכם עיריית תל אביב ועיריית רמת השרון, אינטרס מובהק שהתוכניות והבניה יקודמו, וכאשר יש בעלי אינטרסים רבים כל-כך, זה חייב לקרות ומהר. עם זאת, גם אם התוכנית תצא לפועל בטווח הזמן המקסימאלי שהוא 10 שנים, התשואה מוערכת ב-12%, שהיא תשואה פנומנאלית שלא קיימת כיום בעסקות נדל"ן בישראל.

תאריך:  06/02/2016   |   עודכן:  06/02/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושרה תוכנית הצפון החדש בתל אביב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לגרש קודם את חולדאי
תושבי השכונה  |  6/02/16 21:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותם שעובי
דניאל לביא
לוי דניאל
עולם הנדל"ן הישראלי נחשב למורכב מאוד בעשור האחרון: מצד אחד, מרבית האוכלוסייה לא יכולה לרכוש דירה ומצד שני, הנדל"ן נחשב לאפיק הנדל"ן המשתלם ביותר ועדיף בצורה משמעותית על השקעה בבנק, בבורסה, בשוק ההון וכדומה. הסיבה לכך שהאפיק זה הוא כל כך משתלם היא העובדה שאין הרבה היצע ויש הרבה ביקוש
כהן רן
רות שטרית
בחודש הראשון משך מאות אלפי גולשים ונסגרו באמצעותו אלפי עסקות!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il