X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
לעבור את זה בקלות
עוברים דירה? טיפים שיעזרו לכם לעבור בקלות
מעבר בין דירות לא חייב להיות אירוע מתסכל שעולה לכם בזמן ועצבים. הנה כמה טיפים שבאמצעותם ניתן לבצע את המעבר בדרך נוחה ולא מסובכת

כל מעבר דירה הוא בסופו של דבר פרויקט מורכב שדורש היערכות פיזית ותכנון מקדים. למרות שאי-אפשר להימנע מכך, היום כבר לא חייבים להפוך את המעבר לאירוע מתסכל. יש לפחות 5 טיפים שניתן לאמץ בלי בעיה כדי להקל על המעבר ולשפר את איכות החיים:
1. בררו על שירותי אריזה של חברות הובלות
הקושי העיקרי הוא אריזה של כל הציוד והיערכות מספקת מבחינת כמויות קרטונים, ארגזים, חומרי דבק וכדומה. את הקושי הזה תוכלו לפתור אם תבררו על שירותי אריזה שניתנים על-ידי נציגי חברות הובלות. יכול מאוד להיות שמשתלם יותר לשלם עוד כמה מאות שקלים על ההובלה ולקבל גם אריזה מסודרת של הציוד, מאשר לשבור את הגב ולצבור עצבים.
2. הזמינו איש מקצוע לפירוק והרכבת רהיטים
עוד קושי נפוץ בקרב אנשים פרטיים שמתכננים לעבור דירה בא לידי ביטוי בפירוק והרכבה של רהיטים. מלבד העובדה שלרובנו אין את הרקע הטכני הנדרש על-מנת להתמודד עם פירוק של ארון 5 דלתות, זה דורש לא מעט אנרגיות. גם כאן הפתרון הוא לשקול מיקור חוץ: אפשר להזמין איש מקצוע ולקבל ממנו הצעת מחיר על פירוק והרכבת רהיטים מהבית הישן לדירה החדשה.
3. השתמשו בשירותי חברות תקשורת
כדאי להיות עירניים למבצעים של חברות תקשורת ולנצל אותם כמה שבועות לפני המעבר. חברת yes למשל מציעה שירות ייחודי של מעבר-דירה, שבמסגרתו מודיעים על המעבר שבועיים מראש ומקבלים שורה ארוכה של הטבות. כל מה שצריך לעשות הוא להזדהות באתר האינטרנט של החברה, לעדכן מועד וכתובת חדשה ולבחור יום להגעת טכנאי. בנוסף, החברה מספקת שירותים מסוימים בחינם לתקופה של 3 חודשים והטבות שמקלות על התאקלמות מהירה.
4. בקשו עזרה מחברים ובני משפחה
הטעות הנפוצה היא לנסות להתמודד לבד עם כל הביורוקרטיה והמשימות של המעבר. אל תתביישו לבקש עזרה מחברים ובני משפחה, אלא להפך. תנו להם להרגיש שהם עוזרים והתייעצו איתם לגבי דילמות והתלבטויות. נסו לשמוע על בעיות שהיו להם בעת המעבר ותוכלו ללמוד מהניסיון. אל תשאירו את המעורבות של החברים לרגע האחרון, כי לא תמיד אפשר להתכונן לכל התקלות.
5. קחו חופש מהעבודה
זה טיפ קטן שיעשה הבדל גדול בחווית המעבר שלכם. פשוט הרשו לעצמכם לקחת כמה ימים של חופש מהעבודה. הקדישו את הימים למעבר עצמו ולשמירה על סדר וארגון בדירה החדשה. נסו לשלב בין ימי החופש של בני המשפחה, או החליטו מול בני הזוג איך ניתן לצמצם למינימום את ההוצאות המיותרות. זה ישתלם לכם בטווח הקצר והארוך.

תאריך:  23/03/2016   |   עודכן:  24/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי שרף
גלאוקומה היא מחלת עיניים שעלולה לגרום לפגיעה בראייה ואף לעיוורון. מי עלול להיפגע מהמחלה, איך ניתן לאתר אותה בזמן, ומה הטיפול הקיים שיכול לעכב את התדרדרות הראייה? לרגל שבוע המודעות לגלאוקומה ברחבי העולם, הנה 5 עובדות על המחלה, שעשויות להציל את הראייה שלכם
ליאור ברקן
נדמה שכולם כבר יודעים שחלק גדול מהתקשורת שלנו נעשית לא באמצעות מילים אלא באמצעות שפת הגוף שלנו. מה שלא כולם יודעים הוא שחלק גדול ממה שנאמר על שפת גוף, על הקריאה וההבנה שלה, איננו לגמרי נכון או מדויק
רוני בר
פעם קראו לזה "לסגור מרפסת" - הרכיבו תריסול פלסטי והפכו את המרפסת לעוד חדר בבית, עם או בלי אישור לבנייה. בקיץ 2014 אישרה הכנסת את מה שמכונה "חוק הפרגולות", המעניק הקלות ופטור מהסבך הביורוקרטי, ומאפשר לבצע פעולות נקודתיות בבית ללא אישור הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה. איך סוגרים מרפסת, מה הפתרון למסעדות ומהו סוכך סנטק?
צוות חדשות עולם
בשורות הבאות ננסה לבחון את הסוגיה ממספר היבטים שונים שיסייעו גם לכם להחליט מה לעשות מייד לאחר סיום הלימודים
צוות חדשות העולם
הזמן שאתם עומדים בפקק הוא זמן שיכלתם לעשות בו דברים נפלאים ומרגשים, להרוויח כסף וליהנות מהחיים. במקום זאת אתם מעבירים עוד חצי שעה ועוד ארבעים דקות, כאשר הצפייה היא שהבעיה רק תלך ותחמיר ככל שהצפיפות על הכביש תגדל. הפתרון טמון במילה אחת קטנה: קטנועים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il