X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

התשובה היא כן! מדוע? הינה חמש סיבות:
באתר וילה WOW תוכלו למצוא מגוון וילות מומלצות למשפחות בצפון במחירים מיוחדים.
  • כי וילה מציעה לכם פרטיות מלאה ואתם לא צריכים לחלוק אותה עם נופשים נוספים - ישנם אומנם לא מעט צימרים אטרקטיביים באזור הצפון, אולם חלק מהם נמצאים בתוך מתחם של מספר צימרים, שלהם משותפים מספר מתקנים, כמו בריכת שחייה למשל, שנמצאת בחצר ועוד. וילת נופש, לעומת זאת, היא וילה פרטית, העומדת כולה לרשות הנופשים. הם לא צריכים לחלוק אותה או את מתקניה השונים עם נופשים אחרים והם יכולים ליהנות מפרטיות מלאה. הדבר קריטי לכל מי שמעוניין בשקט ובשלווה.
  • כי וילה מעמידה לרשותכם מתקנים רבים לאורך כל החופשה - בעוד שצימר עשוי להיות בסיסי מאוד ולשמש גם כפתרון לינה, וילה היא הרבה יותר מזה. ישנן לא מעט וילות עם בריכות שחייה, ג'קוזי ספא, חצר גדולה עם מתקן ברביקיו, מיטות שיזוף וגם פינות ישיבה. החדרים מרוהטים לחלוטין, בסלון יש טלוויזיה ולפעמים גם מערכת קולנוע ביתית ואפילו מכונת קריוקי. יש וילות שיש בהן שולחן סנוקר, שולחן פינג פונג ואפילו מתקנים מתנפחים בחוץ, שמיועדים לילדים.
  • כי וילה יכולה להתאים גם לקבוצות, למשפחות גדולות וגם לזוגות - בעוד שצימר מתאים לרוב לזוגות, וילה היא פתרון מצוין גם לקבוצות ולמשפחות גדולות. במקום להזמין כמה צימרים, או כמה חדרים בבית מלון, מזמינים וילה אחת גדולה שיש בה מספר רב מאוד של חדרים. כך אפשר לבלות את החופשה עם כל האנשים שאוהבים, באותה הווילה בדיוק.
  • כי וילה מוצעת לכם בעלות משתלמת מאוד ומאפשרת לכם להוזיל את עלויות החופשה - צימרים עשויים להיות יקרים מאוד עבור נופשים רבים. הווילות, ולמרות שהן גדולות בהרבה, בשורה התחתונה יכולות להוזיל משמעותית את החופשה בצפון. בוילה יש מטבח מאובזר שאפשר לבשל ולהכין בו ארוחות לכל המשפחה במקום לצאת למסעדה, יש בה בריכת שחייה שאפשר לבלות בה במקום לצאת לבריכה ציבורית ולשלם על זה כסף ובכלל - אפשר לבלות בוילה בנעימים לאורך כל החופשה במקום לשלם על אטרקציות שונות. העובדה שגם ניתן לחלוק אותה עם החברים הקרובים או עם משפחות נוספות, שרוצים לבלות איתן את החופשה, עוזרת בהוזלת העלויות.
  • כי וילה מרווחת מאוד, ביתית מאוד ונעימה מאוד - בעוד שהצימרים קטנים לרוב, הווילות גדולות ומרווחות מאוד. יש בהן מספר חדרים, לפעמים גם מספר סלונים, חצר בחוץ וכמובן מתקנים שונים. הווילות נותנות לנופשים תחושה של בית רחוק מהבית, הן מציעות פינוקים רבים, אך עם זאת אינטימיות ונעימות מאוד.
ניתן לראות שיש לווילה לא מעט יתרונות, כשמשווים אותה לצימר למשל, כפתרון לינה. מי שרוצה לנפוש בוילה בצפון, יגלה שהאפשרויות הן רבות ומגוונות ואפשר למצוא שלל של וילות נהדרות, הממוקמות באזורים שונים בצפון.

תאריך:  06/12/2016   |   עודכן:  08/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל מעוז
יעל מעוז
רותי זילברברג
תפקידו של בית-הספר הוא להכין את הילדים ובני הנוער לחיים ולצייד אותם בכלים ובידע לו הם יזדקקו כדי להתקדם בעתידם כמבוגרים, אך ישנם תחומים בהם הפרקטיקה הנוכחית אינה מספיקה
רמי פלר-כהן
נתי שובלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il