X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים
כאשר הסדרה פולישוק מוקרנת, אפשר לגנוב לי את הבית והמשפחה (בסגנון משפחת פורסייט של אפרים אחר, מורי ורבי, אפרים קישון זכרו לברכה)
▪  ▪  ▪

כוכב נולד לא בא לי לראות, אך משפחתי, האישה, הבת הגדולה (הקטנה גרה מחוץ לבית - לומדת בבאר שבע), וכן הכלבה, מרותקות למסך לאורך כל צירי הלידה הכואבים, הצעתי אפידורל, אבל הן אמרו שאוהבות את זה טבעי.
חמש דקות לפני הסוף הן מפעילות את התרעת הכוננות, אבא אפרים בא לראות פולישוק.
את הפרקים הראשונים פיקששתי, ואז שמעתי מהחבר'ה שמדובר בחומר רציני, ומצאתי את החומר ב-VOD בחמישה שקלים לפרק, ואני יודע שיפטרו אותי, כאשר ישמעו שזוהי הפעם הראשונה שהזמנתי תוכן VOD בהוט.
אני רוצה להגיד לכם שלתוכנית הזו יש יתרון בולט וחיסרון בולט, היתרון הוא שהיא מציגה את הפוליטיקה הישראלית במלוא מערומיה, והחיסרון הוא שהיא מגלה טפח ומכסה תשעה טפחים.
הסדרה מגרדת רק בקצה המזלג את עלילות השלטון בישראל, ואת הסיכון שהשלטון מהווה לעתיד האומה בעיקר היבטים של קשרי הון-שלטון-עיתון.
בסדרה משחק העיתונאי אמנון דנקנר, אשר ככל שידוע לי עשה אי-פעם תפקיד כזה בתיאטרון, ותמהתי מה לו ולתפקיד (ולא אחטא לאמת אם אומר שגם כאן נולד לנו כוכב, ממש כמו סוזן בויל, גם הגבות דומות).
אם יורשה לי, אני מבקש לראות את תפקידו של דנקנר, כמעין בקשת סליחה מן הציבור על עברו העיתונאי, עבר בו לדעתי, יצר דמויות כמו חומי שליט לרוב, שלט בהן, כיוון את מהלכיהן, דיווח כרצונו על מעשיהן, ושלט בפועל במדינה (לא לבד - אלא עם קבוצת חברים מצומצמת).
אני רוצה מאוד לקוות שהשינוי שמקרין אמנון, מהווה הכאה על חטא, ואני מאוד מקווה שהדברים ייאמרו במפורש, לטובת הדורות הבאים.
לא הספקתי לקום עם תום הסדרה והנה פרק דוקומנטרי עם השופט שמגר, עטור התהילה.
TO MAKE THE LONG STORY SHORT אומר ששמגר איש האשכולות, החכם, הסב האוהב והמסור, חסיד הג'אז והמחול, חי כל חייו בסרט, ועתה גם חמש דקות אחרי פרק מאוד מאוד משמעותי בסדרה פולישוק הוא, שמגר, ממשיך לגרוס את המנטרות הגרוסות של עוצמת החוק, ומשטר הצדק ועוד ועוד נוסחאות חבוטות.
מערכת המשפט, בייחוד מערכת המשפט הציבורי, אשר הפרקליטות (שמגר שם) משרד המשפטים (גם שם גר שמגר) ובית המשפט העליון גם שם וגם שם וגם שם גר שמגר) הן כולן מערכת המשוב המייצבת של גופי המינהל בישראל, ומסתבר שכל המערך הזה של המשפט הציבורי, לא ממלא כלל את ייעודו, כי גופי המינהל עושים מה בראש שלהם, בית המשפט ומערכות המשפט עושים מה בראש שלהם, ואלה קווים מקבילים אשר במקרה הטוב, לא נפגשים לעולם.
ממערכת המינהל איננו צופים עוד לדבר, אך מערכת המשפט, אשר יותר מכל אמורה להיות מערכת לומדת, אשר רמת האינטליגנציה המדידה בה עולה פי עשרה על רמת האינטליגנציה של המינהל הציבורי, לא נלחמת במחלות המינהל, אלא מצטרפת למחלות המינהל, וודאי שהיא מחרישה למולן.
ושופט אילם, יכול לשפוט רק בעולם התחתון, כי שם מדברות הידיים (ראו סדרה גדולה נוספת - הבורר).
מערכת המשפט הציבורי בישראל, בייחוד זו המתקיימת בירושלים, בבית המשפט העליון, היא מערכת אוטיסטית, חירשת אילמת עיוורת, והיא זו הנושאת באחריות המרבית למה שאנו רואים על המסך בפולישוק.
הייתי מעדיף לראות את בית המשפט בעליון בצריפים של המנדט, וללא יחסים של תן וקח עם מערכות השלטון, מאשר לראות את היכל הפאר עם סמליו המרובים, עם המראות המחברות את הבניין לקרקע, וזאת בדמיונו הפורה של איש גדול ומאוד מאוד תמים ומזיק - מאיר שמגר.

תאריך:  24/06/2009   |   עודכן:  24/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צפורה בראבי
הם מגרים, הם טעימים, הם נותנים לנו תחושה של פינוק וכיף בחיים. אבל לפעמים, אחרי זמן קצר אנו חשים האומללים שבבני האדם
צפורה בראבי
די עם העצות!
יהודית מליק-שירן
תופעה מדאיגה של הרעבה או אכילה מופרזת מביאה בני נוער למצבים של עילפון, אובדן מציאות, התמקדות בתוך עצמם עד למצב של אישפוז
עו"ד אביגדור פלדמן
אלכס לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il