X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מעריך כי בקרוב תקרוס התשתית בעזה, שתותיר אזרחים רבים במצוקה דורש כי העולם יפעיל לחץ על חמאס, שמונע את שיקום עזה
▪  ▪  ▪
ריבלין. המלחמה לא תמה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ביקר (יום א', 21.1.18) בבסיס האוגדה בעוטף עזה, שם קיבל סקירות אודות האתגרים הנוכחיים בגזרה מסגן הרמטכ"ל אלוף אביב כוכבי, מפקד פיקוד דרום אלוף אייל זמיר ומפקד אוגדת עזה תת-אלוף יהודה פוקס אשר ליוו את הביקור. הנשיא סייר בשכונה החדשה הנבנית בקיבוץ נירים, ונפגש עם כ-250 תלמידים ותושבים מהאזור בבית הספר "נופי הבשור". בפגישותיו עם מפקדי צה״ל באוגדת עזה קיבל הנשיא סקירה מפורטת על המאמץ המבצעי לבלימת מנהרות הטרור ועל האמצעים והיכולות המסייעים לכוחות.
בהתייחסו לפעילות החמאס בעזה, אמר ריבלין כי המלחמה לא תמה ומשימתה של המדינה לא הושלמה "אנו נלחמים בארגון טרור. ארגון טרור שהוא אכזרי. קיצוני ורצחני. ארגון טרור שאינו מקדיש ולו בדל מחשבה לעתידם ולרווחתם של תושבי עזה, ושעבורו "פיוס" מסוג כזה או אחר הוא רק צעד לקידומה של המלחמה. ארגון טרור שאינו מכיר בקיומנו וששם לו למטרה לפגוע ולהשמיד את מדינת ישראל. החמאס מטפח בסיסי טרור בבתי חולים, במסגדים, בבתי ספר. הוא ממשיך להשקיע את מרצו בהתחמשות צבאית, בבניין מנהרות, ובתכנון מתקפות כנגד מדינת ישראל. איננו שאננים. אנו יודעים שהמערכה הבאה, אם תיכפה עלינו - תהיה שונה וקשה מקודמתה. אבל אנו נחושים להגיע אליה מוכנים, מאומנים, מפתיעים ולא מופתעים, ולהכות באויב מכה קשה וחותכת.
גם בימי שגרה, כוחותינו עומדים כל הזמן מול הסכנה. הם פועלים בתנאים מורכבים מאד, מול כוחות שחותרים מעליהם ותחתיהם, תרתי משמע. אנחנו לא ננוח ולא נשקוט עד שנבנה חומת ברזל, קיר ברזל, שיחד עם כיפת ברזל יגנו על תושבינו מפני מבקשי רעה. יבוא יום שהם יבינו כי אנו פה כדי להישאר ולפרוח. עזה עומדת בפני קריסה. קרבה השעה בה תקרוס התשתית העזתית ותותיר אחריה אזרחים רבים במצוקתם. ללא תנאים סניטריים, עם חשיפה לזיהום מי תהום ומגפות. העולם כולו חייב לדעת ולהבין, שמי שמונע שיקום זה אנשי חמאס. ישראל היא הגורם היחיד באזור, שמעביר בכל מצב, צרכים מינימליים לתושבים על-מנת שיוכלו לקיים את הגוף והנפש. לצערנו חמאס שב ומנצל את מצוקתם של אזרחי הרצועה ומשתמש בחומרים העוברים אל הרצועה לרווחת חייהם של התושבים לצרכי טרור. אסור לשתוק אל מול מעשי העוול האלה. אנחנו לא נסבול שיפנו אלינו אצבע מאשימה. אני פונה לכל אומות העולם, לכל מי שיש לו את היכולת, ואת ההשפעה, ללחוץ על המערכת השלטונית בעזה, על החמאס, לקבל אחריות על מעשיו ועל חיי התושבים."
בסיום דבריו הודה הנשיא לתושבי האזור ואמר: ״יישובי עוטף עזה, ממשיכים להוות עבורנו מקור עוצמה. פעם אחר פעם אני שומע על הגידול המופלא ביישובים, בקיבוצים, במושבים ובערים של עוטף עזה. הביקוש כיום גדול על ההיצע. אני מבין שיש רשימות המתנה, של צעירות וצעירים שרוצים, לגור כאן. זאת הציונות, ואת הציונות הזו, אי-אפשר להפסיק".

תאריך:  21/01/2018   |   עודכן:  21/01/2018
+יוזמה מדינית חדשה: ועידת מדריד 2
21:34 21/01/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה

במקום להחליף את ארה"ב כמתווכת - נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, יציע לדונלד טראמפ את סיועו בכינוס ועידת בינ"ל לקידום השלום במזה"ת  ▪  ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "אין תחליף להנהגה האמריקנית בהובלת התהליך המדיני"

דונלד טראמפ וולדימיר פוטין [צילום: האו דין, AP]
+אין פרופילינג בהר-הבית
18:24 21/01/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

נדחתה עתירה נגד נהלי הבידוק של יהודים בכניסה להר-הבית  ▪  עמית: בשל רגישותו של ההר, יש למשטרה מתחם רחב של שיקול דעת לגבי האיזון בין זכות הגישה להר-הבית לבין השמירה על הסדר הציבורי

ארבעה בלבד נבדקו [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+סקרלט ג'והנסן הוחרמה בשל תמיכתה בישראל
17:10 21/01/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה

כוכבת הקולנוע האמריקנית נבחרה לפרזנטורית הבינ"ל של החברה הישראלית סודהסטרים שהחזיקה במפעל במישור אדומים  ▪  ארגונים פלשתינים ויהודים אינם מוכנים לסלוח לה והחרימו את הפגנת הענק בלוס אנג'לס

סקרלט ג'והנסן בהפגנה בלוס אנג'לס [צילום: ג'ק סי הונג/AP]
+מי הם בדיוק ה"פלשתינים"
14:17 21/01/18  |  איתן אראל   |   לרשימה המלאה

אנו קוראים על פלשתינים, שומעים על פלשתינים... מי הם אותם פלשתינים? האם יש משהו שמגדיר אותם, מאפיין אותם, מייחד אותם מיתר בני האומה הערבית? ואם לא... מדוע ממשיכים להשתמש בכינוי מוטעה ומטעה זה?

מיהם הפלשתינים? [צילום: ויסאם נאססר/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן אראל
אנו קוראים על פלשתינים, שומעים על פלשתינים... מי הם אותם פלשתינים? האם יש משהו שמגדיר אותם, מאפיין אותם, מייחד אותם מיתר בני האומה הערבית? ואם לא... מדוע ממשיכים להשתמש בכינוי מוטעה ומטעה זה?
עוזית און
לדוכן הנואמים עלה עבאס, יורשו של ערפאת וראש ארגון הטרור הערבי, מי שתחת פיקודו נרצחו מאות ישראלים, מן הבזויים שבין מכחישי השואה, היחיד בעולם שעבודת הדוקטורט שלו היא על הכחשת שואה, מי שלעומתו אף דיוויד אירווינג היה זוכה במעמד של חסידי אומות העולם
יוני בן-מנחם
בתנועת חמאס חוששים שחילופי הגבריי בצמרת המודיעין המצרי יעכבו את תהליך הפיוס עם הרש"פ. ראש המודיעין המצרי הגנרל ח'אלד פווזי שהוביל את תהליך הפיוס נכשל במשימתו ונשיא מצרים א-סיסי רוצה לחזק את מעמדו במדינה באמצעות השתלטות על מוסד המודיעין הכללי של מצרים
עומר כרמון
מפקד חיל-האוויר של פקיסטן: "האויבים שלנו משלבים ידיים וזוממים לפגוע בפקיסטן. ההגנה האווירית שלנו מוכנה לקראתם. אנחנו מדינה אידיאולוגית שנושאת את שם אללה ולכן הם לא יצליחו"
עומר כרמון
לפני שהוציאו אותו להורג, צפו בני המשפחה בהודאת הנאשם וכן בהוכחות המציגות כיצד במהלך מבצע צוק איתן, העביר לישראל מידע על מיקומם של שלושת המפקדים הבכירים של חמאס בדרום רצועת עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il