X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
לאחרונה פונות אלי נשים רבות שלא מצליחות למצוא אהבה למרות שהן סקסיות, חברותיות ובעלות קריירה מרשימה. האם הן סובלות מגישה לא נכונה, או שפשוט הגבר הישראלי מפחד מאחריות?
▪  ▪  ▪
יום יבוא... הוא יבוא...

ידיד טוב שלי אמר לי פעם: "בכל פעם שאני רואה את החברים הנשואים שלי עם אישה סוהרת, משכנתה חונקת ותינוקות צווחים אני מבין מדוע נשארתי רווק עד גיל 35". משהו בתיאור מוסד הנישואין ככלא חונק גורם לי להתקומם. למרות שאני בעצמי גרושה אני משוכנעת שהמוסד הזה לא פשט את הרגל. עובדה שזוגות ממשיכים להתחתן ולאתגר את הסטטיסטיקה.
אם כך, מדוע סובל מוסד הנישואין מיחסי ציבור רעים ומדוע נשים רבות כל-כך פונות אליי בייאוש שאעזור להן למצוא חתן. "אני יפה, חכמה, מרוויחה טוב. אז למה אני רווקה בגיל 35?", שאלה אותי לימור (שם בדוי), אחרי אחת מסדנאות הסקס שהעברתי.
לנשים כמו לימור, שמתחילות לשמוע באוזן השמאלית את תקתוקי השעון הביולוגי, אין קושי להכיר נסיך, יש להן רק בעיה לזהות את הדם הכחול בבחור שמתעניין בהן, או שהן רוקמות כל-כך הרבה פנטזיות על הדייט הראשון שהן מבריחות כל אביר בפוטנציה.
אז בשביל נשים כמו לימור חיברתי כמה כללים בסיסיים לכבוש את נסיך החלומות:
1. אל תנסי לכבוש את נסיך החלומות – תסתכלו על הכיבוש בעזה, שום דבר טוב לא יצא מזה. לחיות חיים שלמים בניסיון להרשים ולכבוש יעדים זה מתסכל ונועד לכישלון. יעדים בקריירה זה חשוב, שאיפות בלימודים ובעבודה, אבל בכל מה שקשור ללב – כיבושים זו אסטרטגיה לא יעילה. חוץ מזה, מתי לאחרונה ראיתן נסיך בשינקין?
2. תכירי את עצמך - טפחי תחביבים, בילויים, מפגשים עם חברים, חברות. בקיצור, תהפכי להיות החברה הכי טובה של עצמך. ברגע שתאהבי את עצמך, יש סיכוי טוב שגם אחרים יילכו בעקבותייך.
3. חייכי בלי סיבה - קומי כל בוקר עם חיוך ענק. אולי בהתחלה הוא יהיה מאולץ, אבל הוא יביא איתו המון חיוכים אמיתיים. כשאדם מחייך וצוחק הוא משחרר הרבה לחץ ומפזר אנרגיה מינית איכותית.
4. תקבעי סטנדרטים - אל תחפשי גבר רק כדי למלא את המשבצת האפורה והריקה שלך. תגדירי כמה פרמטרים שחייבים להיות בבן הזוג שלך ואל תתפשרי עליהם. את הרי לא רוצה להצטרף אחרי מיסוד הקשר לאגודת הגרושים גרושות, נכון?
5. אל תצאי מכלייך - כשפגשת את גבר החלומות שלך אל תהיי להוטה להראות לו מיד את כוונותייך הרציניות. השאירי לו מקום לתהות על קנקנך. זה ימשוך אותו יותר.
6. השתמשי בתבונה במיניות שלך - אף גבר לא יכול לעמוד מול אישה נשית, עדינה, סקסית וחושנית. אך אל תטרפי את הקלפים מהר מדי. אם תאכלי מהר - תשבעי לפני שתגיע המנה העיקרית...
7. תני לו לחזר אחרייך - עם כל הכבוד לתנועה הפמיניסטית, זיכרי שלגבר יש צורך לחזר, להביא פרחים ושוקולד. זה אומנם שלב זמני, אבל חשוב ליהנות ממנו כל עוד הוא נמשך.
8. תחמיאי לגבר שלך - טפחי אצל הגבר שלך את הביטחון, החמיאי לו, חזקי לו את האגו, אבל לא בצורה מוגזמת. נסי להיות הצד המפרגן והחמים בחייו, במיוחד אחרי יום קשה בעבודה.
9. אל תשכחי את החיים הקודמים - גם בזוגיות חדשה חשוב לשמור מקום למפגשים עם חברות ולהמשיך בשגרת החיים הקודמת. גם כשהלב מסתחרר – אל תאבדי את הראש ואל תשתעבדי לקשר החדש.
10. סיימי את הקשר בצורה יפה – גם אם הקשר לא עלה יפה, אל תשרפי אחרייך גשרים. יכול להיות שמי שהיה בגיל 25 ילדותי ואנוכי יהפוך בגיל 35 לגבר אחראי ומסור. חוץ מזה, אף אחת עדיין לא מתה מעודף ידידים.

הכותבת היא מאמנת אישית ומנחת סדנאות לזוגיות ומיניות. בין הסדנאות שמעבירה ויקי דור: "המדריך לפאם פאטאל המתחילה", סדנת יוגה צחוק, אימון אישי.
תאריך:  30/07/2009   |   עודכן:  30/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כך תכבשי את נסיך החלומות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ןהעיקר-האסרטיביות רק בעבודה
הצופה הליכות  |  31/07/09 02:05
2
אחרי שתהיה לך קריירה וחברות
אדרבא  |  1/08/09 14:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד דב אבן-אור
מערכות השלטון יחד עם ההון דורסות את הפרט וגם גוזלות את רכושו    מכתב גלוי לדוד מדיוני, מנהל מערכות ההוצל"פ במשרד המשפטים
ד"ר רון בריימן
דווקא ביום תשעה באב, שבו הייתה צריכה להיות הכאה על חטא הגירוש והתחייבות לאומית שפשע זה לא יישנה, מגיעה הצביעות בישראל לשיאים חדשים
דודו אלהרר
האבחנה בין רשות היחיד לרשות הרבים מקדמת-דנא תהיה לנחלת העבר, השלטון שולח זרועות גם אל מרחב ד' האמות של כל אדם ואדמה ולא יהיה מנוח לכף רגלנו    חוק הנתונים הביומטרים הוכשר בכנסת-ישראל ודוהר אל הרשומות
ציפי לידר
מה בין קמצא לבר קמצא, וכיצד הביא הדבר לחורבן הבית    שו"ת חכמים    לוּ הייתי נקדימון: מה בין עשירים לבריוני העיר?    וגם על הראש היהודי הממציא פטנטים: מתכּוֹן להרזיה ושעון - לא מה שחשבתם    יבנה וחכמיה
אורן פרסיקו
ידיעות אחרונות מתגייס למען זרים    מעריב מטפח את החרדה    "ישראל היום" שמח לאיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il