X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הסגל לשעבר במשרד רה"מ, ארי הרו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
ארי הרו יעיד נגד נתניהו גם בתיק 4000
לפי המידע שבידי גלובס, הרו כבר העביר למשטרה מידע בנוגע ליחסי נתניהו ואלוביץ, שאליהם נחשף כשהיה ראש הסגל במשרד רה"מ "הרו יודע הרבה מאוד דברים שאחרים לא יודעים"

עד המדינה בתיקים 1000 (המתנות) ו-2000 (מוזס-ביבי), ארי הרו, צפוי למסור עדות נגד ראש-הממשלה, בנימין נתניהו, גם בתיק 4000 - תיק פרשות בזק ווואלה. כך נודע לגלובס. לפי המידע שבידינו, הרו כבר העביר למשטרה מידע רלוונטי לתיק 4000 - בנוגע ליחסי נתניהו ושאול אלוביץ', שאליהם נחשף הרו בעת שהיה ראש הסגל במשרד ראש-הממשלה. עוד נודע לגלובס, כי המשטרה והפרקליטות שוקלות לזמן את הרו להשלמת עדויות.
כבר בתחילת אוגוסט 2017, אחרי שהרו חתם על הסכם עד מדינה בתיקים 1000 ו-2000, ולפני שהחשדות נגד אלוביץ ונתניהו בתיק 4000 החלו להיחקר, פרסמנו בגלובס כי גורם המקורב להרו אמר לנו, כי "אם ארי הרו יפתח פה על אלוביץ, הוא, הרו, עשוי לסבך עוד יותר את אלוביץ, החשוד בקבלת דבר במרמה בפרשת בזק".
אותו גורם הוסיף ואמר לעיתון באוגוסט, כי "הרו מכיר טוב מאוד את מערכת היחסים הקרובה בין נתניהו לאלוביץ, ויודע הרבה מאוד דברים שאחרים לא יודעים. כולם מדברים על מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר בהקשר של אלוביץ - אבל הוא צריך לחשוש מהרו".
אלוביץ שלל באותה העת את הדברים הללו. עורכי-דינו, ז'ק חן ומיכל רוזן-עוזר, מסרו בזמנם בתגובה, כי "מדובר בקשקוש גמור. אלוביץ כלל אינו מכיר את ארי הרו, ומעולם לא דיבר איתו". דוברו של ראש-הממשלה לא היה מעוניין להגיב לדברים.
הרו (45), שהיה ראש הסגל במשרד ראש-הממשלה, מונה לתפקיד במארס 2014, במקומו של גיל שפר. מאוחר יותר הרו שימש גם כממלא-מקומו של מנהל לשכת ראש-הממשלה עד מארס 2015, אז עזב את הלשכה. הרו היה מקורב גם לשרה נתניהו, אשת ראש-הממשלה, והיחסים בין השניים היו טובים.
ביולי 2016 נחקר הרו בחשד שפעל בניגוד-עניינים בזמן שהועסק בתפקידו הציבורי. החשד המרכזי שנחקר בעניינו של הרו היה, שבניגוד להצהרה שמסר בהסדר ניגוד-העניינים שעליו חתם עם כניסתו לעבודתו כראש הסגל של נתניהו, על כך שהוא מוכר חברה שהייתה בבעלותו - המשיך הרו להחזיק בחברה, ליהנות מרווחיה, ואף לקדם את ענייניה במסגרת תפקידו הציבורי. המשטרה המליצה להעמיד את הרו לדין גם בגין עבירות שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, והלבנת הון.
אולם באוגוסט 2017 חתם הרו המיוצג על-ידי עו"ד רועי בלכר, על הסכם עד מדינה בתיק 1000 ותיק 2000, שבמסגרתו הוא הורשע בהפרת אמונים, וסוכם כי יוטל עליו עונש של עבודות שירות למשך חצי שנה, וקנס בסך 700 אלף שקל. בהמשך, מסר הרו לרשויות את כל המידע שברשותו על תיק 1000, שהחשד המרכזי בו הוא כי נתניהו קיבל "מתנות" וטובות הנאה מאיש-העסקים ארנון מילצ'ן, ובתמורה רה"מ קידם אינטרסים של מילצ'ן בארץ.
הרו מסר מידע גם בנוגע לתיק 2000, העוסק ביחסי נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות, ארנון (נוני) מוזס. הרו גם הקליט חלק מהשיחות שניהלו נתניהו ומוזס ערב הבחירות האחרונות לכנסת.
לפני כשבוע וחצי המליצה המשטרה להעמיד לדין את נתניהו, בגין חשד לקבלת שוחד בשני התיקים הללו. המשטרה ממליצה גם להעמיד לדין את מילצ'ן ומוזס, במתן שוחד לכאורה, איש איש לפי חלקו. השלושה מכחישים את המיוחס להם ותולים את יהבם בפרקליטות שדנה בימים אלה בחומרים שאספה המשטרה, בדרכה של הפרקליטות לקבל החלטות בשני התיקים הללו.
בתוך כך, הושלמו בימים האחרונים התיאומים למועד חקירתו של נתניהו בתיק 4000 בין המשטרה והפרקליטות לבין לשכת ראש-הממשלה והוסכם כי החקירה תיערך בהמשך השבוע. נתניהו צפוי להיחקר באזהרה בחשד לקבלת שוחד מאלוביץ. מדובר יהיה בתיק השלישי שבו ראש-הממשלה נחקר בחשד לשוחד בחודשים האחרונים, אחרי תיקים 1000 ו-2000.
נזכיר, כי על-פי החשד, כשר התקשורת, נתניהו קידם שורה של מהלכים שהיטיבו עם שאול אלוביץ ועם חברת בזק שבשליטתו, בין היתר בתמורה לסיקור מוטה לטובת נתניהו באתר החדשות "וואלה" שנמצא גם הוא בשליטתו של אלוביץ.
כמו-כן, נתניהו צפוי למסור במשטרה עדות בתיק 3000, תיק הצוללות. גורמים המעורים בחקירות נתניהו אמרו היום, א', ל"גלובס", כי אין בעיה טכנית לחקור את נתניהו בשתי הפרשות באותו היום, בין היתר, משום שאת שתיהן חוקרת היחידה הארצית למלחמה בפשיעה הכלכלית (יאל"כ).
לגבי תיק הצוללות, נתניהו אומנם אינו בסטטוס של חשוד אך חשוב לומר שהמצב הזה עשוי להשתנות אפילו במהלך החקירה עצמה. חוקרי המשטרה מוסמכים להפוך חקירה "רגילה" ל"חקירה באזהרה", אם הם מוצאים לנכון וחושבים שצריך להזהיר את הנחקר, כי דברים שהוא עשוי לומר יכולים לסבך אותו.
מעורך דינו של הרו, רועי בלכר נמסר: "אין תגובה".
בתוך כך נודע כי אלי קמיר שנחשד עד כה במעורבות בפרשת גרסטל, יובא להארכת מעצר בתיק בזק, זאת לאחר שנחקר מאז שעות הבוקר.

תאריך:  25/02/2018   |   עודכן:  25/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארי הרו יעיד נגד נתניהו גם בתיק 4000
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כתבות בסגנון ynet תכתבי בוואלה
רוני מירושלים   |  25/02/18 18:46
2
עוד ספין של אלשייך ושותפיו ל"ת
אשרי המאמין  |  25/02/18 19:15
3
זהו מר נתניהו אתה נעול מכל
שמץ חלודה  |  25/02/18 19:46
4
שופטת המעצרים הורידה לזנות
רוני מירושלים   |  25/02/18 20:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
אהוד פרלסמן
אם יהיה בנימין נתניהו האדם הראשון בהיסטוריה שנגדו יוגש כתב אישום על קבלת שוחד, כשהשוחד הוא כתבות אוהדות בעיתון, יבינו רבים מאנשי המרכז שתהליך כיבוש השלטון בידי השמאל הושלם בהצלחה
ציפי לידר
בשולי הכותרות: שופטות פורצות דרך    משפט ביבי - לינץ תקשורתי?    שיכרות כהלכה    ולקינוח - לא רק לפורים -פצצת צחוק
עמוס שנער
מנהיג המדינה יוקלט 24/7 (הוא, אשתו וילדיו), הוא לא יוכל להתבטא באופן חופשי בישיבות הסגורות, באירועים הפרטיים, בבית השכנים ואפילו בתא השירותים
עומר כרמון
יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי: "אם נתניהו ייחקר בפרשת הצוללות הוא חייב לפרוש מיידית. שר החוץ הגרמני אמר לי שיבטלו את ההסכם"    ח"כ יחימוביץ': "השאלה אינה אם נתניהו יהיה או לא יהיה ראש ממשלה, אלא כמה שנים ישב בכלא"    אהוד ברק: "נתניהו שייך להיסטוריה. זה כבר מאחורינו"
אפרים הלפרין
בואו נתאר מצב היפותטי בלתי אפשרי לחלוטין, במדינת אוטופיה, שם יש פוליטיקאי בשם שישי גבריהו, ושם יש עוד פוליטיקאי, סאמי פאריד ממפלגת "יש לי פיד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il