X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכרת בחור נחמד, היחסים התחממו במהירות, הגעתם למיטה ולמחרת בבוקר את כבר רצה לטלפון - טעות!!! שכחת ב"טעות" את הטבעת שלך אצלו? טעות כפולה!!! רגע לפני שאת הורסת עוד מערכת יחסים, כדאי שתפנימי כמה כללים בסיסיים מהיקום המקביל
▪  ▪  ▪
לא להתעלק ולא לפתח ציפיות [צילום: AP]

איך נפתח ספר בישול מרוקאי? 'קודם כל תירגעי'. אם אי פעם ייכתב הספר "כל מה שרצית לדעת על גברים ולא ידעת את מי לשאול", סביר להניח שהוא ייפתח באותו משפט בדיוק. ביקום הגברי, המקביל לשלנו, יש שלושה דברים ששנואים יותר מכל: הפסד של הקבוצה האהובה, כאבי ביצים ונשים מלחיצות. ומתי אנחנו מלחיצות אותם הכי הרבה? נכון, אחרי הסקס הראשון.
משהו באקט המיני גורם לנו לחשוב בטעות שמרגע שהחלפנו נוזלים אנחנו יכולים גם להחליף מפתחות, על כל המשתמע מכך. אז זהו, שלא!
רגע לפני שאת מתקשרת אליו ביום שאחרי והורסת עוד מערכת יחסים פוטנציאלית, כדאי שתפנימי כמה כללים בסיסיים מהיקום המקביל. קבלו את עשר הטעויות הגדולות שנשים עושות אחרי סקס ראשון:
1. קשקשת ברשת – גברים אחרי סקס לא רוצים לדבר - לא על רגשות, לא על תוכניות ולא על האג'נדה הפוליטית שלהם. בחצי שעה הראשונה אחרי הסקס כדאי להתקלח, לשתות קפה, ורק אחרי שהוא יאגור כוחות שוב לפטפט, בלי להיכנס לשיחות נפש.
2. השוואות לאקס - שרון, האקס שלי, היה אלוף בסקס... מתוקה, אני מאוד שמחה שנהנית מיחסי מין סוערים ומהנים עם האקס. ברגע שאת חולקת אותם עם הגבר החדש שלך -דיכאת באחת את הגבריות שלו. בכל פעם שירצה לגעת בך תעבור בראשו מחשבה מעיקה שתרחיק אותו ממך.
3. טלפון למחרת – עשיתם סקס מטורף, עישנתם סיגריה אחרי, כל אחד הלך לדרכו, אז מה דחוף לך להתקשר למחרת? כדי לוודא שהוא לא זייף את האורגזמה? בפעם הבאה את לא מתקשרת, לא שולחת הודעה ולא מעבירה מסרים דרך מכרים משותפים. הכדור אצלו ואת בינתיים חוזרת לשגרה. תני לו להעלות זיכרונות על הסקס הסוער, להתגעגע, לתהות אם נהנית ולהיות מופתע איך זה שלא התקשרת כמו כולן. בסקס, כמו בבישול, יש תמורה ליצירתיות.
4. שיתוף יתר – משום מה נדמה לנו שגבר שדמיין אותנו ערומות יגלה סקרנות גם על הבעיות שלנו בעבודה, הפנצ'ר באוטו, המינוס בבנק. הגיע הזמן שתפנימו – גברים לא באמת מתעניינים בבעיות שלנו, ואם כן, זה רק אם שכחו את יום הנישואין העשירי ואין להם תירוץ טוב במיוחד. גברים אוהבים אותנו מאושרות, אופטימיות, נטולות דאגות ואם אפשר גם נטולות ריחות לא מזוהים. הם לא אשמים, זה מה שעושה צריכת יתר של פלייבוי.
5. להכיר את החבר'ה – יום אחרי שעשית לו היכרות עם המלתחה האינטימית שלך דחוף לך להכיר לו את החבר'ה שאת יוצאת איתם בימי שישי כשאין משהו מעניין בטלוויזיה? תירגעי! הבחור לא שיבץ אותך בלו"ז היומי שלו. תני לעניינים להתקדם בקצב טבעי. בא לו חברים היום? סבבה, לכי גם את לחברותייך. תיפגשו ביום שמסתדר לשניכם. במקום להרגיש חנוק, תני לו ליזום.
6. ביטול תוכניות - קבעת משהו ובן הזוג החדש צץ בהצעה לפגישה? את עסוקה. לא מבטלים תוכניות גם אם ההצעה היא לאכול ספגטי בולונז ברומא. לא רק שהוא יעריך אותך שיש לך חיים עצמאיים - הוא גם יחכה בקוצר רוח לפגישה הבאה שלכם.
7. עקבות ורמזים - אל תשאירי עקבות אחרייך. לא עגיל של סבתא רוזה, לא טבעת מטיול בהודו. זה לא עובד עליהם. רוב הגברים יבינו מיד שחיפשת סיבה להיפגש שוב. אם באמת שכחת חפץ מסוים, המתיני עד שהוא יתקשר ואז, כבדרך אגב, אמרי שבהזדמנות קרובה תאספי את החפץ שהשארת אצלו.
8. תפתח מילון – אז תגיד, איך אתה מגדיר את היחסים שלנו? חברים? ידידים? קולגות? מה זה השאלות האלה ומה הוא אמור לעשות איתן? לסמן בעיגול? להשלים את החסר? להתכונן ל"אחד נגד מאה"? ברגע שתנסי לדלות ממנו כוונות ומשמעויות, הוא כבר לא יהיה שם לענות לך.
9. פיתוח ציפיות – אחרי סקס רצוי להחליף את הסדינים ואיתם גם את הציפיות על הכריות. לגבי הציפיות מהקשר – כאן לא כדאי למהר. מותר לך להתאהב, את ראויה לאהבה, אך אם את רוצה ליהנות ממנה - אל תעיזי לשתף אותו בשלב זה.
10. דיווח לחברות – לרוץ ולספר לחבר'ה זה הקטע שלהם. עד שלא תתחילי ללכת לדרבי ולגרבץ מול הטלוויזיה – תשאירי לו לפטפט על הסקס והיחסים. את תישארי מסתורית ולא נגישה. לעולם אין לדעת לאן יגיע המידע שתמסרי, לכן עדיף לשמור על חיסיון עד שיתבהר המצב.

הכותבת היא מאמנת אישית ומנחת סדנאות לזוגיות ומיניות
תאריך:  12/08/2009   |   עודכן:  12/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עשר הטעויות של נשים אחרי סקס ראשון
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
עצות לאחרי הסיגריה שאחרי
NBA24353  |  12/08/09 17:00
2
מסכים עם כל מילה.ניתוח מדהים. ל"ת
גבר  |  12/08/09 17:04
3
בושה שהיא קוראת לעצמה מומחית
דני2010  |  12/08/09 19:15
 
- בושה שאתה קורא לעצמך גבר ל"ת
א מ רול  |  13/08/09 08:59
4
ואוו כתבה מהממת!! זה ממש נכון!
ויקי את תותחית!!!  |  12/08/09 20:35
5
אהבתי כל מילה!
שושי  |  12/08/09 20:51
6
כן ולא
רחמים  |  13/08/09 10:02
7
ברור
ארצ'י  |  13/08/09 10:39
8
אין יותר מידי מאמנים...?
ארצי'  |  13/08/09 10:45
 
- יפה כתבת ארצי.נראה לי שהכותבת
עודד יערי  |  13/08/09 13:19
9
הסגנון של המייעצת לא נשי כל כך
עודד יערי  |  13/08/09 10:58
10
להפסיק לעשן ל"ת
מר בריאות  |  13/08/09 12:38
11
לא רק אחרי סקס ראשון ה"טעויות"
עודד יערי  |  13/08/09 13:26
12
תיקון קטן לסעיף 1
ח. ברוש  |  13/08/09 15:36
13
עשר טעויות של נשים אחרי סקס
רוניתי34  |  30/12/09 03:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
אצל כל עם שפוי ועידת הפתח הייתה מוחקת כל זכר לאוסלו ולכל מה שצמח מאוסלו ולכל מי שהיה מעורב בה    לא אצלנו. אצלנו הגיב שמעון פרס, האשם המרכזי, שבארץ נורמלית לא היה מעז להראות את פניו בציבור, כאילו אלה דיבורים בעלמא
ד"ר יעקב פוגלמן
הסידן מהווה מרכיב עיקרי של העצמות והשיניים ובעל תפקידים נוספים    הסידן הוא המינרל לו זקוק הגוף בכמות הגדולה ביותר
צילה שיר-אל
בני המזלות תאומים, קשת, בתולה ודגים שנולדו במחצית השנייה של המזל – נמצאים השבוע בדרגת סיכון גבוהה ביותר כיוון שהם חווים חוסר מנוחה פנימי כמעט קיצוני    לבני אריה, דלי, עקרב ושור מומלץ השבוע לשמור על פרופיל נמוך ולא להתחיל עשייה חדשה
אורן פרסיקו
מעריב שולח רמז לטהרן    ידיעות אחרונות יוצא לקמפיין (מוגבל) למען המים    ומי מתעניין בפת"ח?
אבי שחר
זו חדשה ישנה כי בשנים האחרונות הולכת 'תדיראן' ומאבדת את יתרונה היחסי בשוק המזגנים המקומי    כאשר "כרעי התרנגולת" האחרונים שבהם נאחזה החברה - מזגני המיני מרכזי ומזגני הרצפה פחות אטרקטיביים בשוק, אין עוד שום הסבר כלכלי הגיוני להשארותה בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il