X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
בהשתלחותו ההיסטרית והפרועה ברובינשטיין, שם קרמניצר גול עצמי
▪  ▪  ▪

השתלחותו הפרועה של פרופ' מרדכי קרמינצר כלפי היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, מעידה בעצם שרובינשטיין צדק בדבריו בפרשת ההאזנות מהסיבות הבאות:
1. קרמינצר תקף לגופו של אדם במקום לדבר לגופו של העניין. קרמיצר לא הכחיש שעיתון הארץ היה מגמתי. קרמיצר גם לא הסביר מדוע עיתון הארץ היה או לא היה מגמתי בדיווחיו על פרשת ההאזנות. הדבר מצביע על כך שרובינשטיין אכן צדק בקשר לעיתון הארץ. אותם הדברים נגד עיתון הארץ כתב גם אמנון דנקנר במאמר מנומק במעריב לפני כשבועיים.
2. קרמיצר תקף את רובינשטיין כי על-פי דבריו, רובינשטיין יצא נגד התקשורת. אבל זה כלל אינו נכון שרובינשטיין יצא נגד כל התקשורת. רובינשטיין היה מאוד ממוקד בדבריו. הוא דיבר כנגד עיתון הארץ, נגד העיתונאי אמיר אורן העובד בעיתון ונגד הפרשן המשפטי של קול ישראל (משה נגבי).
אז כיצד קרמניצר הגיע למסקנה שרובינשטיין דיבר נגד כלל התקשורת??? גם לא ברור מדוע יצא קצפו של קרמניצר למען עיתון מסויים. האם קרמיצר הפך לדוברו של עיתון הארץ?? הדבר רק מחזק את החשד שכמה עיתונאים, ובראשם נשיא מועצת העיתונות, אינם נקיים מרבב - בדיוק מה שטען רובינשטיין.
3. קרמניצר שם את עצמו לכזה שיודע הכל - זה מזכיר את הגורואים ההודים המוכנים לפסוק בכל דבר ששואלים אותם. על-פי קרמניצר, רובינשטיין לא מבין בתקשורת ורובינשטיין גם לא מבין במשפטים. קרמניצר גם יודע שעדנה ארבל מכירה יותר טוב מרובינשטיין את המשפט הפלילי.
אבל צריך לשאול את קרמניצר אם גם אמנון דנקנר אינו מבין בתקשורת כמו רובינשטיין, כי הרי דנקנר אמר ואומר כבר הרבה זמן בדיוק את מה שרובינשטיין אמר כעת. אולי להבא צריך לבקש מהיועצים המשפטיים הבאים לעבור את מבחן קרמניצר לפני מינויים לתפקיד?? אולי גם צריך שהעיתונאים יעברו את מבחן קרמניצר לפני שיתחילו לעבוד?? קרמניצר כנראה רוצה להיות פוסק-על בכל התחומים.
4. קרמניצר, שאוהב להציג את עצמו כמגינם האבירי של העיתונאים, מילא פתאום את פיו מים כאשר לפני מספר שבועות שופטת בית-משפט העליון דורית ביניש איימה על העיתונאי יואב יצחק שעשה את עבודתו העיתונאית.
במסגרת עבודתו שאל יואב יצחק את ביניש מספר שאלות על חוסר מינהל תקין, שהביכו מאוד את ביניש. היא ענתה תשובות סתמיות, ובנוסף שלחה ליואב יצחק איום מרומז. אבל כנראה שמכיוון שאותו עיתונאי יואב יצחק לא שייך לקליקת העיתונאים של קרמיצר, של עדנה ארבל, דורית ביניש ומשה מזרחי, הדבר לא ריגש במיוחד את מגינם האבירי של העיתונאים, קרמניצר.
5. גם שלטון החוק כנראה לא מדאיג במיוחד את קרמניצר, כל עוד אחד מחברי הקליקה שלו פוגע פגיעה מהותית באדם מחוץ לקליקה.
על-פי כל אמת מידה, משה מזרחי עבר בצורה גסה על הוראות החוק ופגע פגיעה בלתי נסלחת בפרטיותו של אדם. כל זה כנראה הופך לדבר שולי בעיני קרמניצר - אם אותו אדם שנפגע הוא לא מהקליקה של קרמניצר אלא סתם שר בישראל. מה עוד שאותו שר אינו שייך למחנה הבולשביקי של האליטות הישנות אליו משתייך קרמניצר.

תאריך:  22/11/2003   |   עודכן:  22/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il