X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועדת התגמול של חברת פרוטורום אישרה בונוס חריג לנשיא החברה ומנהל העסקים הראשי שלה אושרה גם חלוקת דיבידנד בסך של כ-21 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
בונוס נאה ביותר. יהודאי [צילום: עדי לם]

דירקטוריון חברת פרוטורום, העוסקת בייצור ושיווק חומרי-גלם לתעשיית הטעם והריח; ותערובות טעם וריח לתעשיות המזון והקוסמטיקה, אישר הענקת בונוס חד-פעמי לנשיא ומנהל העסקים הראשי של החברה, אורי יהודאי, בסך של 20 מיליון דולר.
הבונוס, החורג ממדיניות התגמול של החברה, אושר על-ידי כ-64.6% מבעלי מניות החברה. למרות זאת, לא היה זה הרוב הנדרש בהתאם להוראות סעיף 267א)ב( לחוק החברות. לאחר שדנו מחדש בבונוס החד-פעמי ולאחר, שבין היתר, שקלו ובחנו את תוצאות האסיפה, הוחלט על-ידי וועדת התגמול ודירקטוריון החברה לאשר את הבונוס החד-פעמי מתוקף סמכותם.
בנימוקי הוועדה לאישור הבונוס החריג נכתב כי יהודאי הוביל את החברה לצמיחה רווחית מואצת והגדלה משמעותית של הכנסותיה לאורך השנים, תוך גידול משמעותי ומתמשך ברווח וברווחיות תוך יישום מוצלח של אסטרטגיה המשלבת צמיחה פנימית רווחית בקצב כפול מצמיחת השווקים בהם פועלת החברה ביחד עם רכישות אסטרטגיות.
"מר יהודאי היה מעורב בגיבוש תנאי עסקת המיזוג, בניהול, בניווט ובהכוונת המגעים של החברה מול הרוכשת, ניהול צוותי העבודה השונים בחברה ומחוצה לה, תרם רבות לפתרון סוגיות מורכבות והקדיש שעות ארוכות מזמנו בקשר עם עסקה זו. מעורבותו של מר יהודאי חשובה ונדרשה לצורך השלמת המיזוג ולאחר השלמתו לשם המשך רציפות ניהולית והמשך צמיחתה של החברה השורדת כמו גם הטמעה קלה וחלקה של המיזוג", נכתב בהודעה שנמסרה לבורסה.
עוד נמסר כי שיעור הבונוס החד-פעמי ליהודאי נבחן בהתאם לביצועיו, השכלתו, כישוריו, מומחיותו, תחום אחריותו, ניסיונו המקצועי, תקופת כהונתו ותרומתו להישגי החברה לאורך השנים ולמיזוג.
יתרה מזאת, צוין כי בעלי השליטה בחברה, שאין להם עניין אישי במתן הבונוס החד-פעמי, ויתרה מכך, האינטרס שלהם זהה באופן מוחלט לזה של בעלי המניות האחרים במקרה הנדון, הצביעו בעד אישור הבונוס החד-פעמי.
חברת פרוטרום תחלק לבעלי המניות שלה דיבידנד בסך של 21,112,839 דולר. כך הודיעה החברה (יום ג', 2.10.18) לבורסה לניירות ערך. על-פי ההודעה, רווחיה של פרוטרום, וששויה הנוכחי עומד על 22.428 מיליון שקלים, עומדים לאחר חלוקת הדיבידנד על 878.2 מיליון דולר.

תאריך:  02/10/2018   |   עודכן:  02/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
20 מיליון דולר בונוס לאורי יהודאי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שר ההגנה הרוסי עדכן את הנשיא פוטין בהשלמת העברת המערכת    דיווחים בסוריה: הועברו ארבעה מתקני שיגור ומכ"מים    האימונים בצבא סוריה החלו ויימשכו כשלושה חודשים
עמירם ברקת
מבין המועמדים שהוזכרו, מריו בלכר - שהיה מועמד גם בפעם הקודמת - נראה כבעל הסיכויים הטובים ביותר לזכות בתפקיד    גורמים בסביבת נתניהו סיפרו ל"גלובס" כי רה"מ נחוש להשלים את המינוי בימים הקרובים וכי המועמד המפתיע אמיר ירון "הרשים פחות בראיון"
עידן יוסף
מיזם ראשון מסוגו - התחדשות עירונית עצמית במגרש בן 30 דונם בדרום ת"א    יהרסו בניינים ישנים ונמוכים, ובמקומם יבנו בעלי המגרשים בניינים של עד 10 קומות    רוב ההתנגדויות נדחו
אלעזר לוין
לכאורה מחיר-שיא, אך מדובר בבית גדול, ולכן המחיר למ"ר נמוך    2.35 מיליון שקל לדירת 3 חדרים בירושלים    2.15 מיליון שקל לדירת 6 חדרים ברעננה
עידן יוסף
הסגירה תהיה ליום אחד בסוף השבוע בשל עבודות במקטע בנימינה-חדרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il