X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אחרי שהפרקליטות קבעה כ"בעייתית" את התנהלותו של אולמרט בפרשת בל"ל, ואחרי שלושה כתבי אישום חמורים ביותר, מן הראוי, שכלבת השמירה סימה קדמון תעשה תיקון יום הכיפורים הממשמש הוא סיבה נכונה לבקש זליכה מירון זליכה
▪  ▪  ▪
עת סליחה. ירון זליכה

אני לא יודע כמה יוקרה הייתה לעיתונאי אמנון דנקנר באוקטובר 2006. האמת, זה גם לא חשוב. מה שכן חשוב זה, שמאז דווחנו על שלושה כתבי אישום נגד החבר שלו ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, לא נשאר מהיוקרה הזאת מאומה. דנקנר הימר על יוקרתו בפומבי, והפסיד.
קבלו ציטוט: "אני שם את יוקרתי, את חוש הריח שלי (כנראה התכוון לאינטואיציה) ואת המומחיות שלי כדי לומר שבכל הפרשיות האחרונות שקשורות באולמרט - אין בהן תיק! אין באף אחת מהן תיק"! סוף ציטוט (מועצת החכמים, 28.10.06).
פעם ראשונה בתולדות המדינה, ראש ממשלה על ספסל הנאשמים. חשוב לזכור שלמרות ידיעתם על שחיתותו ומעלליו, ולמרות כשלונו הקולוסאלי בניהול מלחמת לבנון השנייה, ולמרות המסר הראשי העולה מהפקדת ביטחוננו בידיים של עמיר פרץ, וכספנו בידיים של אברהם הירשזון - היו כלבי שמירה שנשכו, כל מי שהעז להתקרב לאולמרט.
כותב ארי שביט: "כשהיועץ המשפטי לממשלה מני מזוז הפשיל שרוולים, והחליט לנקות את האורוות - גורמים רבי עוצמה ניסו להכשיל אותו. במשך שנים פעל מזוז בסביבה פוליטית ותקשורתית עוינת" (הארץ, 3.9.09). אבל לא רק מזוז. גם מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, וגם החשב הכללי לשעבר ירון זליכה, חטפו בראש.
צרכני התקשורת יודעים מי הם ה"גורמים רבי העוצמה" שהעמידו את עצמם לרשותו של ראש הממשלה הכי מושחת בתולדות המדינה. נכון, אולמרט היום כבר לא במשחק, וגם צמד האמסטפים דנקנר ולפיד (ז"ל). אבל יש אחרים. אחת מהן היא סימה קדמון.
תחת הכותרת "צריך לבקש זליכה" חגגה קדמון את המלצת המשטרה לסגור את תיק בל"ל, בהתנפלות על מי שחשף את הפרשה. "מדהים לראות איך אנשים כמו ירון זליכה", נזפה קדמון, "ששפך רפש על ראשו של ראש הממשלה והפך את ימיו לגיהינום, ממשיך להסתובב כמטהר אוויר" (ידיעות-אחרונות, 30.11.07).
ראוי להדגיש: הדברים נכתבו עוד בטרם קיבל מזוז החלטה בתיק. המסר היה ברור: מי שיהין לערער על יושרו של ראש הממשלה הזה - יחטוף! נכון, פרשת בל"ל לא הסתיימה בכתב אישום, אבל לא בגלל שזליכה בדה סיפור ממוחו הקודח, אלא משום שמזוז שואף להיכנס להיסטוריה עם מאה אחוזי הצלחה, מה שהעלה את הרף לגובה חריג.
"בעייתית"! - כך הגדירה הפרקליטות את התנהלותו של אולמרט בפרשה בל"ל. רוצה לומר, אך כפסע בין אולמרט לכתב אישום גם בפרשה זו. בשורה התחתונה: הדרישה המתחכמת של סימה קדמון מירון זליכה לבקש "זליכה" מצדיק הדור אולמרט, הייתה מוקדמת ולא אתית.
אחרי שהפרקליטות קבעה כ"בעייתית" את התנהלותו של אולמרט בפרשת בל"ל, ואחרי שלושה כתבי אישום חמורים ביותר, מן הראוי, שכלבת השמירה סימה קדמון תעשה תיקון. יום הכיפורים הממשמש הוא סיבה נכונה לבקש זליכה מירון זליכה. גם לציבור הקוראים מגיעה התנצלות בגין נטישת הבוטקה.
והיוקרה של דנקנר? היא תעקוב אחר משפטו של אולמרט, מאגף השיקום בבית סוקולוב...

תאריך:  04/09/2009   |   עודכן:  04/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שסימה קדמון תבקש זליכה
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
עיתונאים מושחתים=הון ושלטון ל"ת
אבנרי צודק  |  4/09/09 13:20
2
שילוב הון שלטון עיתון - וקדמון
יעקב אשדוד  |  4/09/09 17:29
3
אתה באמת חושב שצרת המוחין
תמר ה  |  4/09/09 18:06
4
אולי כל הניזונים שם בעיתון זנו
המעיין הנעכר  |  4/09/09 18:55
5
כלבה כבר אמרת ל"ת
ש"ג  |  4/09/09 23:02
6
סימה קדמון תקראי זעקי ארץ מושח
שושפרי  |  5/09/09 01:57
7
כל מי שעדיין קונה עיתונים הוא
איל  |  5/09/09 09:25
8
קדמון- כתבת חצר מבישה
עודדי  |  5/09/09 11:28
9
כתבי ידיעות אחרונות מגויסים.
חבר מע.ידיעות  |  5/09/09 16:29
10
כמה זמן עוד נדון בנושא בל"ל.?!
הרשלה  |  5/09/09 16:30
11
כנסו וקראו איך NRG עבדו על הקו
ברק ורעם  |  5/09/09 16:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
כאשר כולנו - הורים וילדים, מחנכים ומחונכים, מחויבים לחתירה אל היעד הזה ואכן חותרים אליו, אין שום סיבה למרד נעורים או למרד אחר. גם אין פשיעה משום סוג, למעט מקרים שנכנסה באדם רוח שטות וסטה מן הדרך
יניב אקרמן
גזר דין של 15 חודשי מאסר לשוטר שהראה דבקות במשימה - כמוהו כיריקה על האזרח
עו"ד הרב יצחק גאגולה
בימים מיוחדים אלו - ימי הדין - בהם הבורא דן את כל העולם כולו ובראשם את האדם, עלינו מוטלת החובה לא רק כלפי עצמנו, כי אם כלפי הסובבים אותנו, חברינו, שכנינו ובני משפחתנו. ובמיוחד בתקופת המשבר החינוכי בה מצויים אנו, מחויבים אנו לפעול לשיפור המצב ולקירוב לבבות, כל אחד כפי יכולתו
אריה פרלמן
אין גבול לעזות המצח ולצביעות השוודית - כל שהתבקש שר החוץ הוא להביע הסתייגות מהנאמר בעלילת הזוועה על הסחר היהודי באיברי הפלשתינים. אולם זה היה יותר מדי. בארץ האופל לא מתנערים מדברים חשוכים
אביתר חלה, ג. מלכה
עם כניסתו של הרב שלמה בניזרי למעשיהו, פנינו אל ח"כ לשעבר הר' יאיר לוי וביקשנו ממנו לספר על התחושות שבין הסורגים, על המחשבות הייחודיות לאגף התורני, המסר שיש לו אל הרב בניזרי, הביקורים של החברים משס, והאהבה שהעניק לו מרן מאור ישראל שליט"א עם כניסתו לשליחות הכאובה בין כותלי הכלא    ראיון מרטיט עם דמעות והרבה כאב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il