X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  תחקירים
הליקויים באישומים נגד אולמרט

השבשבת של מני מזוז

מדוע נמנע מזוז מלהעמיד לדין את אולמרט בגין עבירות שוחד וגניבה? וכיצד צצה פתאום פרשת עטי היוקרה ממנה "טוהר" אולמרט ב-2006 עקב רשלנותו של מזוז
▪  ▪  ▪
מזוז. התרשל [צילום: פלאש 90]

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, שנמנע במשך כשנה וחצי מפתיחת חקירות נגד אולמרט - למרות החשיפות הרבות, הגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, ונגד מי שהייתה מנהלת לשכתו ויד ימינו, שולה זקן, בגין מעשיהם בכמה פרשות. מדובר בכתב אישום חמור, אך למרבה הצער - גם כתב אישום זה מעיד כי מזוז עדיין נמנע ממיצוי הדין עם אולמרט.
כתב האישום כולל ארבעה סעיפי אישום: אישום ראשון - פרשת ראשונטורס; אישום שני - פרשת טלנסקי-מרכז ההשקעות; אישום שלישי - סדרה של מעשי מרמה כלפי מבקר המדינה; אישום רביעי - כלפי שולה זקן בגין האזנות סתר בלתי חוקיות.
מזוז זכה באחרונה לכתבות אוהדות פרי עטם של רבים וטובים. פרשנים בכירים שיבחו את היועמ"ש על אומץ ליבו, על נחישותו ועל מקצועיותו. אפילו הפרשן יואל מרקוס, שגונן על אולמרט במשך זמן רב, החליף צבעים כזיקית ושירבט גרסאות-דעות והיפוכן בלי להתבלבל, הצטרף למחנה הטובים, ובטורו הוא מחניף למזוז ("גומר בזבנג" - יום ו', 04.09.09).
לכאורה, גם אנו ב-News1 - שהובלנו מראשית 2006 את החשיפות נגד אולמרט שהביאו בסופו של דבר לפתיחת תיקים נוספים ולכתב אישום - אמורים לבוא על סיפוקנו, שהרי מדובר בנצחון גדול: ראשית - אולמרט סולק בבושת פנים מתפקידו כראש ממשלה; שנית - היועמ"ש הגיש כתב אישום נגד אולמרט, העלול לשולחו אל הכלא. אך לא. הח"מ עומד על מיצוי הדין, וגם זוכר:
  • מזוז נמנע במשך כשנה וחצי מביצוע מלאכתו. הוא "מיסמס", טייח והשתהה יתר על המידה. בכך גרם להתמשכות כהונתו של אולמרט כראש ממשלה. נזכור נא: רק באוגוסט 2007 הורה מזוז על פתיחת החקירות המרכזיות, למרות שהחשיפות בוצעו החל מראשית 2006;
  • מזוז עמד מנגד כאשר הותקפו והושמצו אישית אלה שכן עשו במלאכה, ובראשם: הח"מ, מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, יועצו יעקב בורובסקי, החשב דאז ירון זליכה, ויו"ר אומ"ץ אריה אבנרי. מזוז החריש גם כאשר כמה גורמים חברו יחדיו כד להפליל את בורובסקי [מזוז 'נזכר' רק באחרונה בפועלם של מבקר המדינה ואנשיו. מזוז שיגר מכתב למבקר ובו שיבח ובירך על חלקם בחשיפת פרשות אולמרט. מוטב מאוחר מלעולם לא, י.י.].
הליקויים בכתב האישום
כתב האישום שהוגש, בסופו של דבר, הוא אחד החמורים שהוגשו נגד אישי ציבור. ובכל זאת: עיון בו מעורר כמה שאלות נוקבות כלפי היועץ המשפטי לממשלה:
1) מדוע נמנע היועמ"ש מהגשת כתב אישום נגד אולמרט גם בגין עבירות שוחד, למרות יחסי הגומלין הברורים שאירעו בין אולמרט לטלנסקי ובין אולמרט לעו"ד אורי מסר - על-חשבון הציבור, כמובן;
2) מדוע נמנע היועמ"ש מהגשת כתב אישום נגד אולמרט גם בגין עבירת גניבה, למרות המידע הרב לפיו גנב אולמרט עשרות אלפי דולרים מגופים ציבוריים ואחרים;
3) מדוע נמנע היועמ"ש ממיצוי הדין עם אולמרט בגין ההכנסות שקיבל מאיל ההון ג'ו אלמליח; ומדוע הוא מקבל את דבריו, כפשוטם, כאילו מדובר בהלוואות, להבדיל מהכנסות (להלן: פרשת אולמרט-אלמליח);
4) מדוע נמנע היועמ"ש ממיצוי הדין עם אולמרט בגין עבירות השוחד והמתנות שקיבל בפרשת עטי היוקרה (להלן: פרשת עטי היוקרה).
ברשימה זו נדון דווקא בשאלות הנוגעות לפרשת עטי היוקרה, פרשה פלילית המעידה כי אולמרט קיבל אישית, שלא כדין, במשך השנים, עטי יוקרה בשווי כולל של מאות אלפי דולרים. מדובר בסכומי כסף הגדולים בהרבה מההיקף הכספי שהתגלה בפרשות טלנסקי וראשונטורס. נצביע כאן על מחדלי המשטרה, הפרקליטות והיועמ"ש, ועל העובדות והמעשים שחייבו העמדת אולמרט לדין בגין עבירות חמורות בהרבה בפרשה זו. נציג כאן מחדש את החלטת היועמ"ש במכתב מיום 19.09.06, שבה קבע כי לא נמצאה תשתית ראייתית לביצוע עבירות מצד אולמרט בפרשות עטי היוקרה. החלטה זו, מיותר כמעט לציין, עומדת בסתירה לכתב האישום שהגיש עתה נגד אולמרט, בגין דיווחים כוזבים למבקר המדינה בדיוק בסוגייה זו. ההחלטה עומדת בסתירה גם לתשובת היועמ"ש לבית המשפט העליון, עת הודיע - בתגובה לעתירת אומ"ץ, כי לא נמצאו ראיות לעבירות מצד אולמרט בפרשת עטי היוקרה.

החלטת הגניזה לעומת כתב האישום

כאמור, מזוז נמנע אז ממיצוי הדין עם אולמרט. לא רק בפרשת העטים, אלא בפרשות נוספות שלא נציגן כאן. באותה עת - הזמן היה מעט אחרי מלחמת לבנון השנייה. מזוז עמד מנגד: הוא נרתע, הוא פחד להתעסק עם אולמרט, וחמור לא פחות - הוא הפקיר לגורלם את אלה שעשו המלאכה. מרבית העושים במלאכה הותקפו ונפגעו: הח"מ נאלץ להתפטר מעיתון מעריב, ובכפולה שפורסמה בעיתון השבת של מעריב, ממוחו הקודח של אמנון דנקנר, הוצג הח"מ כעיתונאי שירד מהפסים; נגד בורובסקי בישלו חקירה מפלילה; המבקר הותקף אישית וכונה בכינויי גנאי; זליכה הוצג כפקיד אובססיבי שרודף את אולמרט אישית מתוך שיקולים זרים.
נזכור נא: התקשורת הלכה אז, ברובה הגדול, בעד אולמרט. דנקנר וברנע וחסון ובן כספית ושיפר וקדמון ואברמוביץ' ועוד ועוד כלבלבי ופרשני חצר תמכו בו, בגלוי, וניסו שוב ושוב לגמד את שנחשף ו/או לפגוע בעושים במלאכה. לכן אין אולי תימה כי היועמ"ש לא נדחף לעשות את מלאכתו; וחמור מכך - היועמ"ש ואנשיו העזו לחתום על מסמכים המטהרים כביכול את אולמרט, למרות העבירות החמורות שביצע.
הטיוח, הטיהור
עו"ד נזרי כתב, כי ממצאי הבדיקה המשטרתית - שכללה תשאול של מספר גורמים המעורבים בעניין - "הוצגו בפני היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה במהלך דיון בלשכתנו בעניין, ונמסרה עמדת המשטרה, לפיה הבדיקה לא העלתה ממצאים המגבשים תשתית ראייתית לביצוע עבירה פלילית על-ידי ראש הממשלה מר אהוד אולמרט, ויש לגנוז את תיק הבדיקה. היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה ביקשו, כי המשטרה תערוך השלמה לבדיקה האמורה, נוכח מספר שאלות שלא הובהרו דיין, אך גם השלמת הבדיקה לא העלתה תשתית ראייתית לביצוע עבירה, ועמדת המשטרה נותרה בעינה, וכך גם המלצתה לגנוז את תיק החקירה".
במכתבו נאמר עוד, כי "בעקבות ממצאי הבדיקה המשטרתית נערכה חוות דעת משלימה בפרקליטות המדינה. מסקנת חוות הדעת הייתה, כי הבדיקה המשטרתית שנערכה הפריכה, במידת מה, את החשדות שהועלו בעניין שבנדון, וכי הממצאים שנאספו אינם מבססים חשד לביצוע עבירה פלילית, ולפיכך יש לסגור את תיק הבדיקה".
הנה כי כן: אולמרט טוהר אז על-ידי מזוז. כיצד מתיישב הדבר עם כתב האישום שהוגש נגד אולמרט בסוגייה זו? בכתב האישום שהוגש נאמר:
"במועד תחילת כהונתו של הנאשם כשר התמ"ת, היה הנאשם בעלים של אוסף עטים אשר הוערך על-ידי שמאי מטעמו של הנאשם בשווי של כ-1.3 מיליון ש"ח.
"בכל הצהרותיו המוזכרות של הנאשם למבקר המדינה, כתב הנאשם בטפסים המפרטים את נכסיו, כי ערכו של אוסף העטים שבבעלותו הוא כ-140,000 ש"ח בלבד, והוא עשה כן ביודעו, על-פי חוות הדעת שנמצאה ברשותו כאמור, כי השווי שמסר מופחת לכדי עשרה אחוזים מערכו הנכון, וזאת בכוונה להונות את המבקר".
- העבירה: קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות – עבירה לפי סעיף 415 (סיפא) לחוק.
עד כאן ציטוט מתוך כתב האישום, המעיד כי מזוז מנסה לתקן חלק קטן ממחדליו בפרשה, בכך שהוא מעמיד לדין את אולמרט בגין הדיווחים הכוזבים למבקר - בפרשת העטים. אך זה מעט מדי ומאוחר מדי. הנזק שנעשה אינו ניתן לתיקון.
השאלות עליהן לא ישיב מזוז
ייאמר כאן, מזוז הפתיע בכך שהוסיף את פרשת עטי היוקרה לכתב האישום. אלא שבכך לא ימרק את חטאיו שלו. מזוז נדרש בזאת להשיב:
  • מדוע לא הורה לחקור את אולמרט: כיצד השיג את האוסף המרשים ששוויו, על-פי חוות דעת של אולמרט עצמו, יותר מ-300 אלף דולר;
  • מדוע לא הורה לחקור את אולמרט בחשד שסילק/החביא פריטים רבים מהאוסף כדי להרחיקם מבדיקה. על-פי המידע שחשפנו, אולמרט התפאר בעצמו כי הוא מחזיק באוסף ששוויו כמיליון דולר;
  • האם מזוז אינו מבין כי האוסף עליו הצהיר אולמרט הינו חלקי ביותר, ונועד, בין היתר, למנוע שאלות מהיכן השיג את הפריטים הרבים שבאוסף וממי קיבלם?
  • מדוע לא הורה לחקור את אולמרט בחשד שקיבל מתנות אסורות ו/או ביצע עבירות שוחד;
  • מדוע לא חייב מזוז את אולמרט להציג חשבוניות ו/או מסמכים שיוכיחו כי הוא - אולמרט, רכש בעצמו את אותם פריטים ו/או קיבלם כדין.
שאלות אלה יוותרו, כנראה, ללא מענה מצד מזוז, שנהנה בתקופה זו מכותרות מחמיאות לא במעט בזכות מלאכתם של אחרים. ואילו אנו נוסיף לעשות מלאכתנו ולחשוף עוד ועוד מידע הנוגע לאולמרט ואחרים - גם אם כתבלבי ופרשני חצר יגחכו וישמיצו. האמת - סופה לנצח.
[הערה: רשימות נוספות על הליקויים בחקירות ובכתב האישום נפרסם כאן בקרוב]

פרשת עטי היוקרה

ביום 16.03.06 חשפנו ב-News1 את פרשת העטים הנובעים (עטי היוקרה). במקביל הגשנו תלונה ליועמ"ש בדרישה לחקירה. על-פי התחקיר שערכנו, אהוד אולמרט היה ונותר אספן כפייתי של עטים נובעים, שאת רובם ככולם קיבל כטובת הנאה ו/או מתנות מגורמים שונים. עשרות שנים עסק בכך. כך הצליח לצבור אוסף עטים ששוויו נאמד בכמיליון דולר.
המידע על האובססיה של אולמרט היה בבחינת סוד גלוי. רבים וטובים שביקשו את קירבתו, אם כדי להתהדר בכך ואם כדי לנצל ישירות את מעמדו, למדו כי האיש מוכן ומזומן לקבל בחפץ-לב עטים נובעים, וכי האיש מוכן לגמול היטב תמורת מתנות אלה. מידע רב בנושא הובא לידיעתי, כולל שמות ומועדים.
על-פי אותו מידע, אולמרט קיבל במשך השנים עטים כשוחד ו/או מתנות בסכום מצרפי כולל המסתכם במאות אלפי דולרים. מיותר כמעט לציין: אולמרט לא דיווח מעולם על המתנות שקיבל בתקופת כהונתו כשר בממשלה, למרות שהוא מחויב לכך על-פי כללי ועדת אשר. הנה שתי דוגמאות, מני רבות:
  • עט נובע בשווי 1,750 דולר מאיל ההון טסלר -
איל ההון אלכסנדר טסלר העניק לאולמרט, ב-2005, לדבריו כמתנת יום הולדת, עט נובע בשווי 1,750 דולר. אולמרט מיודד אישית עם טסלר, יהודי שמקום מושבו הוא בגרמניה. כך לפחות מצהירים שניהם. אחד מאנשי הקשר של טסלר בישראל, מקס סמורי, אישר בשיחה עימי כי טסלר העניק מתנה יקרה לאולמרט. הוא ציין, כי הדבר אירע כשישה חודשים קודם לכן, והייתה זו מתנת יום הולדת. סמורי אמר כי טסלר, המתגורר כאמור בגרמניה, התקשר לישראל ושיגר שליח כדי לקנות את המתנה. "כשטסלר קונה מתנה, הוא קונה מתנה יקרה. אתה לא יכול להביא מתנה קטנה".
ומה עשה אולמרט למענו, בתמורה?
בתקופה שקיבל את המתנה, ניסה אולמרט, שכיהן אותה עת כיושב-ראש מנהל מקרקעי ישראל, לסייע לו בעסקיו, לרבות בקבלת היתרים ממנהל מקרקעי ישראל כך שימשיך להחזיק קרקע בבאר אורה, ואף לאפשר תוכניות בנייה להקמת בתי מגורים. טסלר ביקש את התערבות אולמרט, לאחר שמחוז דרום של מנהל מקרקעי ישראל דרש לקבל בחזרה שטח שניתן לו, בלא מכרז - לצורך הקמת פרויקט ספורט שעיקרו מגרשי גולף. טסלר לא עמד בתנאי ההסכם, ועל-כן נדרש המנהל, הממונה על האינטרס הציבורי, לקחת בחזרה את הקרקעות. אולמרט זימן את מנהלת המחוז לפגישה שבה השתתף גם טסלר. לאחר חיבוקים ונשיקות בין אולמרט וטסלר ודברים מפורשים של אולמרט, היא הבינה מה מצופה ממנה. התוצאה: נכון לאוגוסט 2006 (מועד חשיפת הפרשה) טרם נלקחו הקרקעות מידי טסלר. סמורי, נציגו של טסלר, אישר כי סמוך לתקופת מתן המתנה נעזר טסלר באולמרט כדי לבקש ממנהל מקרקעי ישראל שיותיר בידיו את אותה קרקע באזור באר אורה.
  • עט נובע בשווי 15,000 ש"ח מתעשיין ידוע -
עם נותני השוחד נמנה גם יזם גדול. זה רכש בתחילת 2006 עט נובע בסכום של 15,000 ש"ח, כמתנה לאולמרט. המתנה ניתנה לאולמרט בתום סיור שנערך במפעל. אותו יזם-תעשיין נזקק רבות לשירותי המשרדים שבראשם עומד אולמרט.
כשחשפנו פרשה זו גיחכו רבים ורעים. פרשני החצר של אולמרט, ובראשם אמנון דנקנר, השתמשו באותם פרסומים כדי להוכיח, כביכול, כי מדובר בעיתונאי הבודה דברים בליבו, במקרה הטוב, או בעיתונאי שירד מהפסים, במקרה האחר.
ההשתהות של היועמ"ש מזוז, או ליתר דיוק - הרשלנות של מזוז, שיחקו לידיו של אולמרט. מידע נוסף שהובא לידיעתי אותה עת העלה חשד, כי אנשיו של אולמרט כבר פועלים כדי לסלק חלק מהאוסף ל"מקום מבטחים".
היועמ"ש מזוז נמנע אז מביצוע מלאכתו. הוא אומנם הורה על בדיקה משטרתית (במקום חקירה יסודית), אך רק למראית עין. כי זאת יש לדעת: החוקרים תודרכו, ומראש, לבצע רק בדיקה ראשונית. לכן אין אולי פלא, כי החוקרים לא טרחו לעשות את המינימום המקובל: לפנות אל חושף הפרשה – החתום-מטה – ולבקשו למסור עדות ו/או מסמכים ו/או ראיות ו/או שמות של עדים פוטנציאליים.
מסקנות מגוחכות
משלא נעשה המינימום שהתחייב, היינו: בדיקה-חקירה רצינית, אין פלא שהיועמ"ש הגיע למסקנות מגוחכות (שבהמשך יטפחו על פניו). במכתב מיום 19.09.06 היועמ"ש באמצעות עו"ד רז נזרי, אל מערכת News1, הוא קבע עמדתו לגבי הפרשה:
  • מזוז מבקר את אולמרט על מעשיו -
בחוות דעתו הוא קובע: "אכן, מוטב היה כי מר אולמרט היה נמנע מלטפל במישרין בענייניו של מר טסלר, וזאת נוכח היחסים האישיים ביניהם". עם זאת קובע היועמ"ש, כי לאחר בדיקה/חקירה משטרתית שנערכה בפרשת עטי היוקרה שקיבל אולמרט: "נסיבות הפגישה ותוצאותיה אינן מקימות תשתית לחקירה פלילית". החלטת מזוז עומדת לכאורה בסתירה חמורה לפסק הדין של בית המשפט העליון בפרשת שבס;
  • מזוז מאשר: אולמרט קיבל עט יוקרה במתנה -
עו"ד רז נזרי נמנע ממתן פירוט באשר למקרים שנבדקו באותה בדיקה משטרתית. עם זאת הוא כותב: "באשר לעט שניתן על-ידי מר סטלר - ממצאי הבדיקות העלו, כי המדובר ככל הנראה בעט בשווי של מאות שקלים כמתנת יום הולדת, על-ידי מר אלכסנדר טסלר, עימו הוא מיודד שנים רבות". מעניין לציין שמזוז-נזרי - הטוענים כי נערכה בדיקה משטרתית - לא ידעו לנקוב בסכום ששולם בגין אותו עט נובע. הרי נתפסו חשבוניות. הלא כן?
[הערה שלי (י.י.): ככל הנראה? לא נכון. מדובר בעט בשווי 1,750 דולר, וגם נציגו של טסלר, מקס סמורי, אישר כי מדובר בעט יוקרתי בסכום הקרוב לסכום זה. סמורי: "כשטסלר קונה מתנה, הוא קונה מתנה יקרה. אתה לא יכול להביא מתנה קטנה"].
  • מזוז מסבן ומקשקש -
עו"ד רז נזרי מתייחס במכתבו בהרחבה לניגודי עניינים לכאורה מצד אולמרט, וכותב: "באשר לישיבה שקיים מר אולמרט עם נציגי מנהל מקרקעי ישראל בהשתתפות ידידו, מר טסלר - הבדיקה [שכללה אף תשאול של גורמים במינהל] העלתה כי מעורבותו של מר אולמרט הייתה מנורית ולא חריגה, וכי לא הופעל לחץ כלשהו על עובדי המינהל על-ידי אולמרט. בנוסף הוברר, כי בסופו של דבר, ידידו של אולמרט, אלכסנדר טסלר, לא זכה לטיפול מועדף במינהל, והפרויקט שביקש לקדם לא אושר. כן עלה בבדיקה, כי מר אולמרט ציין בפני מנהלת המחוז כי הוא מכיר את מר טסלר".
[הערה שלי (י.י.): התערבות מינורית? לא נכון. ראשית, די בעצם קיום הפגישה כדי להפעיל לחץ על בכירי המנהל, הכפופים לאולמרט בתפקידו אז כראש המנהל. אין מדובר בטיפול בעניין רגיל תוך-כדי עבודתו של אולמרט כמי שעומד בראש מנהל מקרקעי ישראל - אולמרט זימן פגישה מיוחדת כדי לסייע לחברו. על-פי החוק, אסור היה לאולמרט לפעול תוך ניגודי עניינים למען ידידו האישי, עם או בלי שקיבל עט יוקרתי; שנית - טסלר הציג שתי בקשות: 1. להותיר בידיו את הקרקעות שקיבל בלא מכרז לצורך הקמת מגרשי גולף, בשטח באר אורה, למרות שלא עמד בהתחייבויות להקים מגרשי גולף; 2. להתיר לו לשנות את יעוד הקרקעות כך שיוכל לבנות עליהן פרויקט מגורים. הבקשה השניה אומנם נדחתה נוכח התנגדותם התקיפה של אנשי המנהל, אך הבקשה הראשונה נענתה, לפחות לתקופה נוספת].

תאריך:  05/09/2009   |   עודכן:  06/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השבשבת של מני מזוז
תגובות  [ 27 ] מוצגות  [ 27 ]  כתוב תגובה 
1
תשואות הערכה, ליואב יצחק!!! ל"ת
הניה  |  5/09/09 16:18
2
ראו פרשת קצב;רמון ואולמרט !
מזוז אי תקינות  |  5/09/09 16:30
3
נקווה שמזוז לא יהיה שופט עליון
נאד אלקטרוני  |  5/09/09 16:54
 
- למר נאד
דו שופטוביץ  |  6/09/09 00:23
4
הכל טוב רק לא שפטל המנוול  ל"ת
בן משפחת ניספים   |  5/09/09 16:58
5
יואב יצחק מעליל עלילות כרוני
ביבר  |  5/09/09 17:47
6
לחקור את מזוז על סגירת תיקים
חץ  |  5/09/09 17:56
 
- למזוז יש שאיפות ורוצה לממשם ל"ת
מטרה  |  6/09/09 09:43
7
יואב ואריה המשיכו
הערות והארות  |  5/09/09 18:31
8
יואב יצחק, מדוע אתה מפחד מביבי
תבדוק פרשת לונדון  |  5/09/09 18:40
9
איפה שלטונות המס ?
א.ל. רמת-גן  |  5/09/09 18:43
10
ובשורה התחתונה ? העובדות הן:
אלישיב  |  5/09/09 18:45
11
מזוז בן אליקים רובינשטיין כושל
יודעי דבר  |  5/09/09 19:38
12
כנס לאכיפת החוק על המשפט
1justice  |  5/09/09 21:52
 
- חשבשבת של מזוז
יוסף הרמן  |  5/09/09 22:59
13
אולי יש עוד מעורבים בכירים?
צבי--------------  |  5/09/09 22:17
14
ראיתי השבוע 3כתבות בזכות מזוז  ל"ת
רוצים מזוז לעליון  |  6/09/09 01:08
 
- העליון נמצא בשפל גם ללא המזוז
גרומיט  |  6/09/09 07:32
15
יישר כוח יואב. המשך כך ל"ת
א מ רול  |  6/09/09 06:09
16
מכיון שלא חלה שום התישנות בעטי
טהורת המידות  |  6/09/09 06:38
17
עוד הוכחה לצורך בשומרים על השו
לואיס קרול  |  6/09/09 08:35
 
- צודק, כנסו
justice1  |  6/09/09 09:23
18
משטרה ופרקליטות "פוליטיים" !!
החושף   |  6/09/09 09:31
19
מזוז - היועץ המשפטי הגרוע מכל
חיים הדואג  |  6/09/09 11:17
20
אולמרט עזב את ירושלים
נוני  |  12/09/09 22:40
 
- לכן גם ביבי בחר לגור בקיסריה ל"ת
אולמרט+ביבי = 00  |  27/09/09 21:04
 
- לכן גם ביבי בחר לגור בקיסריה
אולמרט+ביבי = 00  |  27/09/09 21:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
המשטרה נמנעה מלחקור את השופטת בעניינים נוספים בהם היא חשודה    מזוז נהג כלפיה בסלחנות מופלגת ובעייתית
קובי שפיבק
ממשק מוח-מחשב, בגדים אלקטרוניים, סלולרי שהוא כרטיס אשראי, ומדפסת שנכנסת לכיס    מהן התחזיות המפתיעות והמעניינות לעולם המחשוב והאינטרנט 10 שנים מהיום?
יואב יצחק
המפקח על הבנקים בבנק ישראל פועל באופן חריג ובעייתי נגד דני דנקנר, ציון קינן ושרי אריסון    החשבון עימם נפתח כשעזב כעוס את בנק הפועלים ונדחתה דרישתו לקבל פיצויים בשיעור 300-250 אחוזים    למרות זאת, חזקיהו לא פוסל עצמו מלעסוק באישים אלה
יואב יצחק
אולמרט נהנה, במידת מה, מההפקר    בגלל פוליטיקה משפטית אסורה סוגרים המשטרה הפרקליטות והיועמ"ש חלק מהתיקים (שנדרשו לחקור), בניסיון להתמקד בכמה תיקים שנחשפו תוך-כדי החקירות הראשונות שבוצעו    כך מנסים לקבור את פרשת כרמיה
יואב יצחק
היועמ"ש נמנע מהחלטה לחקור את בר-און    ערוץ 2 השתיק פרשת אלימות מצידו    וידידיו סידרו לו דרגת אלוף-משנה (במיל.) למרות שלא עמד בתנאים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il