X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כתב האישום נגד אהוד אולמרט הוא יותר מכל, כתב אישום נגד החברה בישראל, המאפשרת לאנשים כמו אולמרט לשרוד, לפרוח ולסרוח במסדרונות השלטון
▪  ▪  ▪
מעטה של שקר. אולמרט [צילום: פלאש 90]

כתב האישום נגד אהוד אולמרט לא נולד אתמול, כתב האישום הזה מלווה את מר אולמרט משחר נעוריו בפוליטיקה הישראלית, מהרגע שהבין שאפשר להפוך את הקולות בקלפי לכסף, להרבה כסף. לדעתי, אהוד אולמרט חריג בהיבט זה לרעה, אך הוא לא יחיד, לגמרי לא יחיד. תמיד אמרנו שס מושחתים, חיפשנו את האשמה בשוליים האלקטוראליים, בזמן שבמקביל צימחנו לנו מוקד שחיתות הרבה יותר רחב ומסוכן, ב"מרכז הקונצנזוס" - מוקד אשר הדביק את כל סביבתו, מוקד אשר עודד וטיפח את כל הרע שיכול להיות בשלטון דמוקרטי.
והשוחד שמעוור עיני צדיקים גם מעוור עיני שליטים שאינם צדיקים, ואז בוחרים בגנב, אשכרה גנב של מיליונים, לתפקיד שר אוצר, ופעיל חברתי מתמנה לשר הביטחון, ואז האויב מבין את החולשה, מקבל תיאבון, ואת השאר אפשר לקרוא בדוח הביניים של ועדת וינוגרד. ואת כל אלה ראינו ושמענו כמעט בזמן אמת והחרשנו.
אז אפשר וחובה לשלוח עבריינים לכלא, ועבריינים לכאורה מן הסוג הזה חובה לשלוח לשם להרבה שנים, אך אם לא נסיק מסקנות, כל אחד בפינת עולמו הקטנה, נמשיך להמליך עלינו אנשים מן הסוג הזה, נמשיך לנוע לכיוון החוף כאותה להקת לווייתנים השועטת אל מותה מרצון ומתוך בחירה.
אבל איך יודעים? איך נדע בפעם הבאה שאין מדובר שוב באדם, אשר קווי המוסר שלו לקויים באופן קיצוני, ואשר אסור לו לנהל אפילו חנות מכולת, פן ישלח ידיו לקופה. וכאן אנו חייבים להרחיב את המעגל, ולהתייחס לאותם גורמים אשר עוטפים את המועמד ומהווים חיץ בין עובדות, אשר חלקן ודאי ידוע לחגורה העוטפת את המועמד, ומסתירה את המידע מהציבור, ואז לבוא בחשבון עם אותם מרכיבי היסוד של חגורת האבטחה.
ומה עלינו לעשות?
  • עלינו לפעול פעולה אישית של כל אחד מאיתנו לפירוקה כחוק של המפלגה אשר העלתה את מר אולמרט לשלטון.
  • עלינו לדחוק מהעיתונות ומהמדיה, של עדת העיתונאים אשר קירקרה סביבו, הביאה לבחירתו ועזרה לאחיזתו בקרנות המזבח (כל אחד לפי מידת תרומתו לכל נושא) ואשר בראשם ניתן למנות את דן מרגלית, אמנון דנקנר ונחום ברנע (ייתכן שיש עוד). חובתם של עיתונאים אלה הייתה לפחות להכריז על פשיטת רגל מקצועית עקב חדלות פירעון מקצועית, לפחות לתלות את הנעליים ולהכריז על כך בריש גלי, מיד כאשר הסתבר להם שהם הוליכו את הציבור שולל. ומשלא עשו כן, חובה עלינו שלא לקרוא עיתונים בהם כותבים החברים האלה, לא לקנות עיתונים כאלה ולא לאספם ברחובות, לא לעטוף בהם דגים מלוחים, לא להיכנס לאתרי האינטרנט של עיתונים אלה. חובה עלינו גם לכבות כל מכשיר רדיו או טלוויזיה בתוכנית שבהם הם מופיעים ולפנות לעורכים ולמפיקים בכתב ולומר להם, שכאלה עיתונאים אנחנו לא רוצים, ולא נסכים יותר לראותם בסביבתנו העיתונאית.
  • עלינו לעודד את העיתונות האמיתית, נוסח יואב יצחק, עיתונות נחרצת, חד-משמעית, אשר לא חייבת לשלטון ובכיריו כלום, ואשר לצערנו מגלה את כל הרע הזה בדיעבד, מביאה לעקירתם ולהרחקתם של עשבי הפרא ממסדרונות השלטון, וזאת לאחר שהעיתונות האחרת או לפחות מסר רב של בכירים מאוד מקרבה, הממוסדת, השקתה אותם עשבים במשך שנים, ושתתה מכדם.
  • עלינו לפעול ולהתבטא באופן נחרץ, חד-משמעי, נגד מנהיגותו של אליעד שרגא על העמותה לאיכות השלטון. העמותה תמכה במינויו של אולמרט, דובר אז על ג'וב צפוי לאליעד שרגא כשר בממשלה. וחייב עו"ד שרגא להבין שככל שלא תיגמר דרכו של אליעד שרגא בעמותה, תיגמר דרכה של העמותה.
  • עלינו ליזום פעולות חקיקה לאלתר, לעיגון האתיקה העיתונאית בחוק, ולפתיחת דיונים משמעתיים אתיים של העיתונאים לערעור (על תוצאת הליך או החלטה שלא לקיימו) בפני בית משפט אזרחי.
  • עלינו להשפיע מיידית על המחוקק לצורך מתן עונשי מינימום כבדים מאוד (קנסות ענק ושנים רבות בכלא, ללא חנינות וללא שליש) לאנשי שלטון ולפוליטיקאים שסרחו, כי הרי מדובר במכת מדינה, וכבמכת מדינה חובה לטפל לפי עוצמת האיום הנוראי שבה.
  • עלינו למצות את חובת ההשבה (אשר בחלקה קיימת כבר היום בתקשי"ר אך לא נאכפת). תוך שינוי החוק, כך שיחייב את הציבור באמצעות מערכות האכיפה, לרדת עמוק עמוק לנכסי פוליטיקאי או מנהיג שסרח, כולל לנכסיהם של קרובים ממדרגה ראשונה, וככל שגנבו הרבה, יידעו שאם ייתפסו ישאירו את עצמם ואת משפחתם בחוסר כל - ילדיהם ייזרקו לרחוב, נכדיהם ייזרקו לרחוב, בעוד שהם, מקור הרע, יחיו להם ברווחה יחסית, בכלא, ולכישתחררו, יצטרפו לאישה, לילדים ולנכדים, בקרטון על ספסל באיזו גינה ציבורית.
מה שעשינו עד היום עם הפוליטיקאים שסרחו, היה בפועל ולכל היותר מעשה התבכיינות נוסח ברק (למעט כמובן יחידי סגולה כמו יואב יצחק, הפועל בנאמנות אוטיסטית ראויה לציון - אך המנותקת מכל הסביבה, בשל האדישות הפושעת של הסביבה הסבילה), אבל זהו, נגמר לנו הקרדיט, אנו פועלים כבר על זמן שאול.
כאשר נגד ראש ממשלה מוגש כזה כתב אישום, כאשר שר האוצר נדון לשנים רבות על גניבה, כאשר מוגש כתב אישום נגד נשיא המדינה על מעשי אונס, כאשר שרים ומנהלים בסקטור הציבורי, כולל צמרת רשות המיסים, עומדים לדין על מעשי שחיתות, רק אנו, ולא היועץ המשפטי לממשלה, נוכל לעמוד בפרץ, רק אנו, נגד כל הסיכויים, חייבים לגדוע את השורשים של הרוע הזה, על-ידי שבירת השכפ"צ המקיף את הסרחנים האלה, השכפ"צ המפלגתי (להעיף את המפלגות אשר ראשיהן סרחו מהכנסת), השכפ"צ העיתונאי (להעיף מהמקצוע ועד אז להעיף עיתונות סרחנית מעולמנו הפרטי), השכפ"צ הציבורי (להעיף מהעמותות גורמים אשר תמכו או תומכים במנהיגים מושחתים) והשכפ"צ החוקי (המעודד כיום את שחיתות במקום לעקור אותה מהיסוד).
בגלל מעטה השקר אולמרט פרח.
בגלל יואב יצחק ונחישותו אנו מבינים עתה שאולמרט, בפועל, סרח.
דינו של אולמרט נגזר כבר, ועתה הגיע מועד עיקור מהשורש של מעטה שקר, חיסול בדרכי נועם של השכפ"צ, מיגור בדרכם דמוקרטיות של הכסת"ח, וזאת עבודה שלנו, כי מזוז שם כבר לא יעזור, מזוז עזר רק במידה מועטה מדי ובשלב שכבר מאוד מאוד מאוחר מדי.

תאריך:  07/09/2009   |   עודכן:  07/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לעקור מהשורש את השכפ"צ והכסת"ח של אולמרט
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
ומה עם אמנון(האתרוג) אברמוביץ
בני בנקר  |  7/09/09 19:46
 
- אינני מכיר את כל העיתונאים
אפרי  |  7/09/09 22:46
 
- לומר שאינך מכיר את אמנון
בני בנקר  |  8/09/09 14:14
 
- יש לך במה, ספר, ונחכימה
אפרי  |  8/09/09 16:52
 
- ה"עיתונאי" אמנון אברמוביץ
בני בנקר  |  8/09/09 23:07
 
- זה אינו עיתונאי, וזה אינו שופט
אפרי  |  9/09/09 06:34
 
- כל מילה בסלע
בני בנקר  |  9/09/09 13:38
 
- אפרי-גמד לעומת אולמרט
יהודה עזריאלי-   |  8/09/09 17:04
2
DSUK ל"ת
כ.ש  |  7/09/09 22:20
3
מאמר בעייתי משהו אם כי העיקרון
עין צופיה  |  8/09/09 07:47
 
- תגובה מלמדת וערכית
אפרי  |  8/09/09 13:04
4
בזיון
שמואל עורקבי  |  8/09/09 16:59
5
יש פה כמה רעיונות שצריך לשקול ל"ת
האדם החושב  |  8/09/09 19:46
6
נותנים רוח גבית למושחתים ל"ת
העיתונאים הבזויים  |  9/09/09 10:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
האם הנשיא קצב יכול בנסיבות הקיימות לצפות למשפט הוגן - כן, למשפט "צדק"? ספק    משפט ע"י התקשורת, הציבור, העמותות למיניהן, הופכים את המשפטים של אנשי ציבור, ידוענים פוליטיקאים, למסלול משני
אפרי הלפרין
בחודש דצמבר 2005 החליטה הכנסת על תיקון 17 לחוק הגנת הצרכן בעניין חיוג חינם למוקדי שירות מסוימים, התחייבות משרד התמ"ס בראשות אולמרט להרחיב את השירות החינמי הזה גם למוקדי האינטרנט לא קוימה
יואב לוי
המשחק היום הבהיר שהכישלון אינו סימפטום של מאמן מסוים או שחקנים בודדים, זה פשוט מנטליות של "לוזרים" שפשוט לא מגיעים כדי לנצח. אם כך, למה להמשיך להתבזות ברחבי העולם ולבזבז שעות שידור על נבחרת שאין לה, וכנראה גם לא תהיה לה, עם כל הצער, שום תכלית
יואל גוז'נסקי
הטבעת האירנית לופתת את זרועות התמנון שלה באזור הים האדום    חולשתה של תימן מנוצלת להשתלטות אירנית    מדינות במזרח אפריקה מחוזרות מצד אירן אשר זקוקה לבסיסים שם    ההשתלטות האירנית על המזרח התיכון - תסריט האימה
איתמר לוין
שלוש דוגמאות אקטואליות מחיי היום-יום על גורלו המר של צרכן ישראלי מצוי    המסקנה פשוטה: אתה בסך-הכל הלקוח, אין לך שום זכויות
רשימות נוספות
בתוך מספר שבועות - החלטה בעניין עו"ד מסר  /  יואב יצחק
מדינת ישראל נ' אולמרט וזקן  /  איציק וולף
נסגר תיק אולמרט בפרשת רייך-לניאדו  /  רותי אברהם
השבשבת של מני מזוז  /  יואב יצחק
סוף גנב לכליאה  /  אריה אבנרי
מדוע לא הואשם בשוחד  /  עו"ד יוסי דר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il