X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר השלמת העסקה תחזיק אופקטרא ב-100% ממניות היי-פארמה ובעלי המניות הנוכחיים בהיי-פארמה יחזיקו כ-68% ממניות אופקטרא (לפני דילול מלא), באמצעות הקצאת מניות היי פארמה מחזיקה בזכות לשימוש ב-200 דונם של קרקע חקלאית לגידול קנביס רפואי
▪  ▪  ▪
[צילום: ג'ון לוכר, AP]

חברת אופקטרא הודיעה (יום א', 23.12.18) כי תתמזג עם חברת היי-פארמה, הנמצאת בשליטת קיבוץ רמות מנשה. לאחר השלמת העסקה תחזיק אופקטרא ב-100% ממניות היי-פארמה ובעלי המניות הנוכחיים בהיי-פארמה יחזיקו כ-68% ממניות אופקטרא (לפני דילול מלא), באמצעות הקצאת מניות.
היי-פארמה היא חברה פרטית בשליטת קיבוץ רמות מנשה ופועלת בתחום הקנביס הרפואי. מנכ"ל החברה הוא איתי הכט, והיו"ר שלה הוא ד"ר אשר הולצר. החברה נוסדה בשנת 2017 על-רקע תהליכי אסדרת שוק הקנביס הרפואי בישראל.
היי-פארמה, שנמצאת בשליטת תאגיד השייך לקיבוץ רמות מנשה, מחזיקה בזכות לשימוש בכ-200 דונם של קרקע חקלאית בהם החברה מייעדת לגדל קנביס רפואי, בגידול במבנה סגור, ו/או בחממות היברדיות. בנוסף החברה נמצאת בתהליך שיפוץ והסבה למפעל בשטח של כ-1,000 מ"ר והיא מובלת על-ידי צוות מקצועי מומחה. החברה פועלת תחת הנחיות יחידת הקנביס הרפואי (היק"ר) במשרד הבריאות ומחזיקה ב-4 קודי עיסוק של שרשרת הערך תחת התקינה החדשה של משרד הבריאות. בנוסף החברה השלימה תהליך של יבוא גנטיקה ייחודית בשיתוף פעולה עם אחת מהחוות הקיימות בשוק.
שמואל לוי, מנכ"ל אופקטרא, הסביר כי פעילות היי-פארמה נמצאת כבר היום בשלבי תכנון מתקדמים של הקמת חווה ומפעל בצפון הארץ, על-פי התקינה החדשה בהנחיית היק"ר והיא מחזיקה מגוון גנטי של קנביס רפואי המבטיחים את יכולתה לגדל תוצרת, עם קבלת האישורים לכך. "התוכנית העסקית של היי-פארמה מניחה רווחיות החל משנת הפעילות השנייה, גם ללא ייצוא, אולם בהינתן ייצוא היא צופה כי תוכל לייצר רווחיות בהיקף משמעותי כבר בשלוש השנים הראשונות של הפעילות. אנחנו מקווים לסיים בדיקת נאותות בהקדם ולהגיע לחתימה על הסכם סופי לטובת השלמת העסקה בזמן הקרוב", אמר.
איתי הכט, מנכ"ל היי פארמה, ברך על המיזוג ואמר כי המהלך יהפוך את היי פארמה לאחת מחברות הקנביס הציבוריות המובילות בישראל. "לצד קידום תהליך השלמת המיזוג אנו פועלים במרץ גם בפן העסקי והתפעולי לקדם את בניית המתקנים של החברה בצפון הארץ", ציין.

תאריך:  23/12/2018   |   עודכן:  23/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הארץ / Haaretz
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אופקטרא מתמזגת עם היי פארמה שבתחום הקנביס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
החלק התחתון של האסדה יצאו לדרכן ממפרץ מקסיקו על גבי דוברת ענק    יוצב על קרקעית הים במהלך הרבעון הראשון של 2019
אלעזר לוין
המינוי - עוד לפני שהשליטה בחברה עברה לאפולו-דיין    דניאל מכהן כמנהל תחום הנדל"ן בפסגות, שלפני לפני 7 חודשים כ-150 מיליון שקל בחברת נדל"ן גרמנית של האחים דיין
איציק וולף
הבנק המרכזי פרסם את דוח היציבות הפיננסית למחצית 2018 ובו ציין כי התגבר הסיכון לירידה חדה במחירי הנכסים הפיננסיים הרגישים לסביבת הריבית, בייחוד לנוכח ההערכה שישראל תצטרף למגמת צמצום ההרחבות המוניטריות
מירב ארד
רה"מ הודיע כי בכוונתו לצאת לביקור בברזיל שבמהלכו ייפגש עם מייק פומפאו וכן עם הנשיא הנבחר בולסונרו
מנחם שטאובר
כך אמרה היום מנכ"לית בנק לאומי ביום עדותה השלישי במשפטם של עו"ד ברק כהן וחברי "באים לבנקאים", במהלך חקירה נגדית שערך לה עורך דינו של אחד הנאשמים    רוסק-עמינח, שנחקרה בנוגע להסכם אליו הגיע לאומי עם הרשויות בארה"ב בגין העלמות המס: "הפכתם אותי לסמל; אתם לא תקראו לאנשים שעובדים אצלי גנבים. זה פיאסקו מגוחך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il