X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
דירקטוריון בנק הפועלים החליט לאמץ את המלצת ועדת האיתור ולמנות את קוטלר למנכ"ל של הבנק, בכפוף לאישור המפקחת על הבנקים לא נקבע מועד כניסתו לתפקיד
▪  ▪  ▪
קוטלר. הדירקטוריון אישר [צילום: גדי דגון]

מועצת המנהלים של בנק הפועלים אישרה (יום ב', 15.7.19) את המלצת ועדת האיתור שהקים הבנק למנות את דב קוטלר למנכ"ל הבא של הבנק. בהודעה שמסר הבנק לבורסה נמסר, כי המינוי כפוף לאישור המפקחת על הבנקים, חדוה בר, וכי מועד הכניסה של קוטלר לתפקיד ייקבע בהמשך. טרם נמסרו תנאי העסקתו.
קוטלר יחליף בתפקיד את המנכ"ל הפורש, אריק פינטו. הוא גבר בוועדת האיתור שהייתה בראשות יו"ר בנק הפועלים, עודד ערן, על מועמדים כארז יוסף, ידין ענתבי ודורון ספיר. המשנה למנכ"ל, רונן שטיין, הודיע על פרישתו במהלך ההתמודדות, לאחר שהתברר שלא ימונה למנכ"ל.
תפקידו האחרון של קוטלר היה מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי ישראכרט, חברת האשראי של בנק הפועלים שהונפקה בתחילת השנה ושצפויה לצאת מקבוצת הפועלים. כמו-כן כיהן כמנכ"ל בנק איגוד. לפני תפקיד זה היה קוטלר המנכ"ל הראשון של בית ההשקעות פריזמה, למשך שנתיים. מדובר בבית השקעות שקרס, אחרי תקופתו של קוטלר. מאז פרישתו מישראכרט עוסק קוטלר ביוזמות פרטיות ובהן קרן ההשקעות בנדל"ן אינטו שהוא מחזיק 9.6% ממניותיה.
בנק הפועלים הוא השני בגודלו בארץ, אחרי בנק לאומי. שרי אריסון מחזיקה בגרעין השליטה בו (15.8%), אם כי בכוונתה למכור אותו לאחר שצמצמה את אחזקותיה שעמדו על כ-25%; הציבור מחזיק בכל יתר המניות בבנק. שווי השוק של הבנק הוא 36.9 מיליארד שקל.
את שנת 2018 סיים הפועלים ברווח נקי של 2.59 מיליארד שקל ובתשואה על ההון של 7.06%. הכנסותיו אשתקד מריבית הסתכמו ב-8.9 מיליארד שקל, וההכנסות מעמלות - ב-3.3 מיליארד שקל. ההוצאות התפעוליות היו 8.96 מיליארד שקל, מתוכן 46% על שכר ונלוות. נכסי הבנק עמדו ב-31.12.18 על 460.9 מיליארד שקל; האשראי לציבור היה 282.5 מיליארד שקל, ופקדונות הציבור - 352.3 מיליארד שקל.
ברבעון הראשון של 2019 הרוויח הבנק 821 מיליון שקל, עלייה של 30% לעומת הרבעון המקביל; התשואה על ההון עמדה על 7.16%. בסוף אותו רבעון הסתכמו נכסי הבנק ב465.8 מיליארד שקל, האשראי לציבור היה 283 מיליארד שקל, ופקדונות הציבור - 354.2 מיליארד שקל.

תאריך:  15/07/2019   |   עודכן:  15/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
התקנות של חוק הפיקוח על מעונות יום תהיינה מוכנות בסוף אוקטובר    יו"ר הוועדה: רואים בחומרה את העובדה כי הודעתו של ראש הממשלה על מעבר המעונות למשרד החינוך, לא בוצעה בפועל
איציק וולף
שניים מהרבנים הבכירים בציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן והרב דוב ליאור, קוראים לתלמידיהם להתרחק ממוסדותיו של הרב שמואל טל    "אינו ראוי להמשיך ללמד ולהיות דמות חינוכית, אין לקבל את התנהגותו המבזה את תורת ישראל ואלוקיו"
איתמר לוין
מי שנכשלו בבחינות 2018-2017 ובמועד המיוחד לפני שלושה חודשים, יוכלו להיבחן שוב במועד מיוחד נוסף    תוקם ועדה מייעצת לבדיקת הליף ההסכמה ובחינות הלשכה
איציק וולף
יו"ר העבודה פנה לשר המשפטים וביקש ממנו לקדם תזכיר חוק המבקש לאסור טיפולי המרה מהומוסקסואליות לקטינים ואיסור פרסום ושיווק של טיפולי המרה
איציק וולף
החברה מתמודדת במכרז שפרסם משרד האנרגיה בשיתוף שתי חברות בין לאומיות מובילות לחיפושי גז ונפט הנסחרות בבורסה בלונדון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il