X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היועץ המשפטי לממשלה דוחה את הטענות בדבר האזנה לשאול אלוביץ' ולעורך דינו בחדר ההיוועצות ומצהיר שהצעת אור אלוביץ' לאביו להחליף את עורך הדין לא נאמרה ביוזמת החוקרים "יש לנהוג משנה זהירות בכל הקשור לפרסומים חלקיים של חומרי חקירה אשר באופן טבעי עלולים ליצור תמונה שגויה"
▪  ▪  ▪
מנלדבליט. אנחנו בסדר [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
רשויות העקיפה
איתמר לוין
הפגיעה בזכויותיהם של חשודים בתיקי נתניהו - כפי שהיא נחשפת בימים האחרונים - היא חלק מהתנהגות כמעט רגילה של המשטרה והפרקליטות. המצב הזה חייב להשתנות, וניתן לכל הפחות להתחיל לעשות זאת בכמה צעדים מינהליים פשוטים. השאלה היא האם יהיה רצון לכך
לרשימה המלאה

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הצהיר כי איש לא האזין לשיחה שהתקיימה בין שאול אלוביץ' לבין עורך דינו, וכי השתכנע שהובהר לעדי המדינה בתיק 4000, במספר הזדמנויות, כי הם נדרשים לומר אך ורק את האמת וכי הדברים שמסרו עדי המדינה למשטרה נמסרו באופן חופשי ומרצון.
הדברים נכתבו (יום ב', 10.9.19) בתגובה לפניית ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, בעקבות חשיפת הלחצים הפסולים שהופעלו על איש העסקים שאול אלוביץ' - באמצעות בנו, אור אלוביץ', או תוך ניסיון לגרום לו לאבד אמון בעורך הדין המייצג אותו ואף להחליפו.
"מסקנת הבדיקה היא כי הדברים שנטען כי נאמרו מפיו של אור אלוביץ' בשיחה עם אביו שאול אלוביץ', בקשר לעורך דינו של האב, לא נאמרו בהוראת החוקרים או ביוזמתם. כן הובהר כי איש לא האזין לשיחה בין עורך דין ובין לקוחו", נכתב בהודעת היועץ המשפטי לממשלה.
עוד ציין כי ככל שיימצא שבמסגרת הטיפול בתיקים הללו בוצעה פעולה שלא כשורה - הדבר ייבחן ויטופל כנדרש. "כל טענה שיבקשו עורכי הדין של ראש הממשלה לטעון, לרבות טענות אודות התנהלות החקירה, תישמע בלב פתוח ובנפש חפצה בהליכי השימוע ותיבחן בכובד ראש, כמקובל", כתב. עוד העיר כי יש לנהוג משנה זהירות בכל הקשור לפרסומים חלקיים של חומרי חקירה, "אשר באופן טבעי עלולים ליצור תמונה שגויה", כלשונו.
מסביבת ראש הממשלה נמסר בתגובה לדברי מנדלבליט כי הפרסומים האחרונים בתקשורת הם רק קצה הקרחון וכי חומר החקירה המלא חושף הפעלת לחץ אלים וחסר תקדים כלפי עדי מדינה ובני משפחותיהם.
"מתברר שאיימו על עדי מדינה שהמשפחה שלהם תתפרק ולחצו עליהם להחליף את עורכי הדין שלהם. הודעת היועמ״ש עומדת בסתירה גמורה לעדויות המפורשות בעניינים אלה. כשהאמת תתברר, מי יתן את הדין?", ציינו. עוד הוסיפו כי יועץ ציין בתגובתו שיש לנהוג משנה זהירות בכל הקשור לפרסומים חלקיים של חומרי חקירה, אשר באופן טבעי עלולים ליצור תמונה שגויה. "במשך שלוש שנים, ערב ערב, מפרסמים הדלפות לא חוקיות וחלקיות נגד ראש הממשלה נתניהו - ורק עכשיו נזכר היועמ״ש לצאת נגד הדלפות?", לשון התגובה.

תאריך:  10/09/2019   |   עודכן:  10/09/2019
+איוב קרא: נמצאתי דובר אמת בבדיקת גלאי
00:16 11/09/19  |  

הקלטות נתניהו-קרא. שר התקשורת לשעבר טוען: עברתי בדיקת גלאי אמת שקבעה כי איני קשור להקלטות ולהדלפה. "כוחות רשע ניסו לפגוע בי וברה"מ באופן מגמתי" (חדשות 12).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"איש לא האזין לאלוביץ' ולפרקליטו"
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
הביצים של מנדלליט בידיים של ני
אזרחית  |  10/09/19 16:32
2
פרסומים חלקיים
באום  |  10/09/19 16:43
3
שנאמין לך? למה אתה לא חוקר את.
אא  |  10/09/19 16:50
4
מנדלבליט שבוי הפרקליטות מפרשת
מומו  |  10/09/19 16:54
5
סליחה, אינני מאמין לך.  ל"ת
שאול א.   |  10/09/19 16:58
6
גדול הנכלולים שישב על כיסא
ישראבלוף  |  10/09/19 17:04
7
מנדבליט לא בדק
מגיב ותיק  |  10/09/19 17:45
8
מענין מתי מגיעה תגובה
אני הקטו באלפי מנ  |  10/09/19 18:22
9
איזו תגובה מבישה!
עמי, ת"א  |  11/09/19 07:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת נתניהו-בזק
איציק וולף
חוקרו של ניר חפץ ניסה להשפיע עליו להחליף את סניגורו, ככל הנראה בשל התנגדותו לעסקת עד מדינה    "שישב לך בראש שלפעמים אולי הרופא, אותו רופא שאנחנו נעזרים בו, אולי הוא לא טוב בשבילנו"
איציק וולף
הלחץ הנפשי הכבד שהפעילה המשטרה על בני הזוג אלוביץ' במהלך חקירתם בתיק 4000 בא לידי ביטוי גם בטרטור איריס אלוביץ אחרי שעות חקירתה בין בתי מעצר באופן שמנע ממנה שינה נאותה בין ימי החקירה
עידן יוסף
היועץ המשפטי לממשלה קובע כי בכובעו כראש הממשלה אין מניעה שנתניהו יעסוק בנושאי תקשורת כל עוד אינו מפר שני ניגודי עניינים בנושא וכל עוד אינו פועל למען ידידיו    מבהיר כי נושא הפעילות למען ערוץ 20 ייבחן בנפרד
עידן יוסף
ישראל היום: יממה לפני שהפך עד מדינה בתיק 4000, הכחיש שלמה פילבר את החשדות נגדו: "מאות חוקרים מתחרים זה בזה"    המשטרה: "לא מתייחסים לחקירות שהסתיימו"
יואב יצחק
גיא פלג הציג את פגישת פילבר-אלוביץ' בחג הסוכות 2015 שבה נדונה לדבריו עסקת מיזוג בזק-yes כפגישה סמויה המפלילה את נתניהו    אלא שדוחות בזק לינואר-יוני 2015 כוללים התייחסות מפורשת לעסקת בזק-yes שהושלמה ביוני 2015 (שלושה חודשים קודם לכן)    מכוח אותה עסקה קיבלה יורוקום שבשליטתו האישית של אלוביץ' 680 מיליוני ש"ח שסייעו לו בפרעון חובותיו    פגישת פילבר-אלוביץ' (29.9.15) לא עסקה במיזוג בזק-yes שכבר הושלם אלא בבקשת פילבר לגייס את בזק לפרויקט הסיבים האופטיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il