X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
נשיא המדינה הסביר בסרטון את סמכויותיו בהרכבת הממשלה קרא לציבור לצאת ולהצביע למרות תחושות התסכול והבהיר כי אם יתבקש לתת ארכה לאחד המועמדים, ישקול את הבקשה בהתאם לנסיבות שיצרו את אותה
▪  ▪  ▪
ריבלין. ההשפעה עוברת דרך הקלפי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

"אזרחיות ואזרחים יקרים, מוכר לכם?", פתח נשיא המדינה, ראובן ריבלין את הסרטון שפרסם ברשתות החברתיות לרגל יום הבחירות. "ובכן, יקיריי, בשבעה עשר בספטמבר נממש שוב, כולנו, את זכותנו האזרחית, ונצביע בקלפי בבחירות לכנסת ה-22. כן כן יקיריי, כולנו. גם אני".
הנשיא קרא לציבור לצאת ולהצביע: "הבחירות הללו, שבאו עלינו בחטף, הביאו לתחושה של תסכול בקרב רבים מאיתנו. אבל למרות זאת, עלינו לזכור, במשחק הדמוקרטי, השפעה עוברת אך ורק דרך הקלפי. בעשרים-וחמישה בספטמבר, יוגשו תוצאות הבחירות הסופיות על-ידי יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית".
ריבלין הסביר כי ב-25 בספטמבר יוגשו תוצאות הבחירות הסופיות על-ידי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית. "על-פי החוק", הסביר הנשיא, "עלי לקיים התייעצויות עם נציגי הסיעות בכנסת, אותן תוכלו לראות בשידור חי כפי שיתבצעו בבית הנשיא. במסגרת ההתייעצויות אני אשאל את נציגי הסיעות על איזה חבר כנסת הם ממליצים שאטיל את מלאכת הרכבת הממשלה. בתום ההתייעצויות, תוך שבעה ימים לכל המאוחר, עליי להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על אחד מחברי הכנסת שהסכים לכך".
"על-פי החוק, יעמדו לרשות חבר הכנסת 28 יום לטובת הרכבת הממשלה" הסביר ריבלין והוסיף כי "במידה שיבקש ארכה, אשקול אותה בהתאם לנסיבות שיצרו את הבקשה".
בדבריו, התחייב הנשיא לעשות ככל יכולתו כדי למנוע בחירות נוספות ואמר: "אעשה כל שביכולתי על-מנת שתקום ממשלה נבחרת בישראל מהר ככל הניתן, ושנימנע חלילה ממערכת בחירות נוספת". הנשיא גם הסביר לגולשים כי במקרה שיודיע ליו"ר הכנסת כי אינו מוצא חבר כנסת שבידו להקים ממשלה, יכולים 61 חברי הכנסת לבקש ממנו להעניק לחבר כנסת כלשהו, גם לאלה שכבר ניתנה להם ההזדמנות, את המנדט להרכבת הממשלה.

תאריך:  17/09/2019   |   עודכן:  17/09/2019
+יו"ר העבודה-גשר: מבקש להמתין עד שיגיעו תוצאות האמת
22:48 17/09/19  |  איציק וולף

יו״ר העבודה-גשר, ח״כ עמיר פרץ, הודה לפעילי המפלגה וביקש מהם להמתין עד לתוצאות האמת. ״מודה לכולם על המאמץ האדיר שלכם ומבקש מכם להמתין עד אשר יגיעו תוצאות האמת וכל חברינו שנמצאים בקלפיות ישלימו את מלאכתם״, אמר.

+נתניהו סיכם עם שקד ובנט על שיתוף פעולה
22:39 17/09/19  |  איציק וולף

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם יו"ר ימינה איילת שקד ועם נפתלי בנט וסיכם איתם על שיתוף פעולה.

+ח"כ יוגב: מקווה שתוצאות האמת יעלו אותנו גבוה יותר
22:37 17/09/19  |  איציק וולף

ח"כ מוטי יוגב (ימינה) אמר כי הוא מקווה שתוצאות האמת הכוללות גם את הצבעות החיילים ואנשי כוחות הביטחון יעלו את מפלגתו מ-6 מנדטים למספר מנדטים גבוה יותר.

+נתניהו סיכם עם ליצמן וגפני על שיתוף פעולה בעתיד
22:35 17/09/19  |  איציק וולף

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם יו"ר יהדות התורה, השר יעקב ליצמן, ועם בכיר המפלגה ח"כ משה גפני וסיכם איתם על שיתוף פעולה בין הליכוד לבין מפלגתם גם בעתיד.

+ח"כ הנדל: תם עידן נתניהו בישראל
22:26 17/09/19  |  איציק וולף

ח"כ יועז הנדל (כחול לבן) אמר כי תם עידן נתניהו כראש ממשלת ישראל. בעקבות פרסום מדגמי הטלוויזיה קרא להקמת ממשלת אחדות.

+שני הגושים לא השיגו 61 מנדטים;
נתניהו וגנץ ממתינים לתוצאות אמת
22:13 17/09/19  |  איתמר לוין, איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שני מדגמים קובעים שכחול-לבן תהיה המפלגה הגדולה ביותר - ושניים גם צופים יתרון לגוש הימין-חרדים  ▪  לפי כל המדגמים, לשני הגושים אין רוב להקמת ממשלה בלא ישראל ביתנו  ▪  עוצמה יהודית אינה עוברת את אחוז החסימה, החרדים יקבלו 17-16 מנדטים, ימינה מקבלת שישה-שמונה  ▪  הרשימה המשותפת צפויה להיות השלישית בגודלה בכנסת; חמישה-שישה מנדטים לעבודה ולמחנה הדמוקרטי

נתניהו. גוש חוסם? [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]
בני גנץ. רוב באחד המדגמים [צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90]
+מ"מ המפכ"ל: המשטרה תהיה דרוכה עד סיום ההצבעה
19:55 17/09/19  |  איציק וולף

ממלא מקום המפכ"ל, ניצב מוטי כהן, ביקר בועדת הבחירות המרכזית לכנסת. במהלך הביקור נערכה שיחת עדכון על התנהלות מערכת הבחירות עד לשעה זו עם יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר ועם מנכ"לית הועדה עו"ד אורלי עדס.
ניצב כהן הדגיש כי המשטרה תמשיך לשמור על היערכות ודריכות מלאות עד לסיום ההצבעה בקלפיות, במטרה לשמור על טוהר הבחירות והסדר הציבורי. בנוסף מ״מ המפכ״ל ציין את שיתוף הפעולה ההדוק בין משטרת ישראל לבין ועדת הבחירות המרכזית שתרם רבות להיערכות המשטרה ברחבי הארץ.

+ת"א: נעצר חשוד בריסוס כתובת נאצה
18:30 17/09/19  |  עידן יוסף

במוקד המשטרה התקבל דיווח מאזרח על כתובת נאצה על רקע הבחירות שהתגלתה בטיילת ת"א. כוחות משטרה שהגיעו במהרה למקום, איתרו צעיר חשוד במעשה. החשוד (27, בנימינה) נעצר להמשך חקירה.

+מכת זיופים: הוכשרו פתקים מקושקשים
18:27 17/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הכשיר פתקי הצבעה שקושקשו באופן שיטתי או שנוקבו ופתקי הצבעה שדוגמתם אינה זהה לדוגמה שאושרה באופן רשמי

פתקי הצבעה זויפו באופן שיטתי
+מתקפת סייבר נגד אתר כחול לבן
18:25 17/09/19  |  עידן יוסף

בשעות אלו אתר כחול לבן עובר מתקפת סבר (סייבר) משמעותית (DDOS), כאשר זוהו למעלה מ-500 ניסיונות תקיפה משרתים שונים מחו"ל. בכחול לבן אומרים כי עלותה המשוערת של המתקפה (מצד התוקפים) נאמדת בעשרות אלפי שקלים.

+צו ארעי אוסר על ש"ס לחלק סליחות בכניסה לקלפיות
18:19 17/09/19  |  עידן יוסף

בתגובה לפנייה של המחנה הדמוקרטי, ועדת הבחירות המרכזית אסרה על ש"ס בצו ארעי לחלק קמעות, ברכות וספרוני סליחות בכניסה לקלפיות. לש"ס ניתן להגיב עד השעה 17:30.

+העבודה גשר התלוננה על נסיון התחזות נוסף בבני ברק
18:17 17/09/19  |  עידן יוסף

מטה יום הבחירות של העבודה גשר טוען שהגיעו תלונות על שני פעילי ליכוד שהתחזו לנציגי העבודה גשר והסתננו לשתי קלפיות בבני ברק, שם הציגו כתבי מינוי מזויפים שנחתמו כביכול ע״י נציג רשמי של העבודה גשר בוועדת הבחירות. בעקבות הוצאתם מהקלפי, הגישה המפלגה תלונה לוועדת הבחירות המרכזית, ופרטיהם הועברו למשטרה.

+פרופ' אומן עתר: בן גביר פרסם הודעה שקרית בשמי
18:16 17/09/19  |  עידן יוסף

חתן פרס נובל הפרופסור ישראל אומן עתר לוועדת הבחירות נגד איתמר בן גביר ומפלגתו עוצמה יהודית על הפצת הודעה שקרית הטוענת כי אומן אמר כביכול שעוצמה עוברת את אחוז החסימה. בעתירה נכתב כי "הטעיית בוחרים בעיצומו של יום הבחירות והשפעה בצורה שקרית על הצבעתם, עלולה להוות הפרעה לבחירות כהגדרתה בחוק הבחירות לכנסת". עוד נכתב בעתירה: "הצגתו של העותר בהצבעה למפלגת עוצמה יהודית, בניגוד מוחלט לאמירתו המפורשת להצביע ימינה, מלבד השקר המוחלט הטמון בה, מהווה תעמולה המהווה הפרעה בלתי הוגנת".

+נתניהו: עוצמה לא עוברת; בן גביר: הוא לא רוצה אותנו חזקים
18:14 17/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר הליכוד נתניהו בטוויטר: "‫גם בשעה זו עוצמה לישראל נמצאת במרחק רב מאחוז החסימה. כל קול לעוצמה הולך לפח. אנחנו בקרב צמוד מאי-פעם מול לפיד-גנץ". איתמר בן-גביר הגיב: "הוא לא רוצה את עוצמה יהודית חזקה, אם הוא לא היה חושב שאנחנו נעבור את אחוז החסימה, הוא לא היה משקיע בנו כל כך הרבה מאמץ".

+ימינה: יחסית לליכוד מצבנו לא טוב
18:11 17/09/19  |  עידן יוסף

ארבעת ראשי ימינה קיימו התייעצות טלפונית לאור מה שהגדירו אחוזי ההצבעה הנמוכים בקלפיות ביהודה ושומרון, הציונות הדתית ומעוזי הימין האידיאולוגי. לדבריהם, המצב של ימינה יחסית לליכוד לא טוב, ולכן הוחלט להפעיל ניידות רמקולים בשכונות וצוותי ״הקש בדלת״ להוציא אנשים מהבית. אזורי הפעולה: גוש עציון, פתח תקווה, קרית ארבע, ישובי מערב השומרון, מצפה הושעיה, רעננה (קלפיות מסוימות), דרום הר חברון ויישובי בנימין. הארבעה יקיימו הערכת מצב בכל שעה עגולה נוספת.

+נתניהו כועס על פייסבוק שחסמה את הצ'ט בוט בגלל הפרה
15:52 17/09/19  |  עידן יוסף

נתניהו תקף את פייסבוק בשידור פייסבוק לאחר שזו השביתה את הצ'ט בוט שנועד לשלוח הודעות תעמולה מטעמו לבוחרים לאחר שהליכוד הפר את כללי הקהילה והסית נגד ערבים: "סגרו לנו את הצ'ט-בוט! זה לא ייאמן! זה לא מידתי, זה לא צודק וזה רק לנו. לקחו פטיש של 100 קילו והורידו אותו על הזבוב, כי זה הזבוב של הליכוד".

+נתניהו הוזהר ולא יפרסם סקרים
15:48 17/09/19  |  עידן יוסף

ח"כ דוד ‏ביטן מסר התחייב בפני השופט מלצר בשם נתניהו שיעצור את סבב הראיונות ואת הדיבורים על סקרים. זאת אחרי שהוזהר שאם ימשיך ייקנס על ביזיון בית משפט.

+ועדת הבחירות: בניגוד לחדשות הכזב - פתקי עוצמה יהודית ייספרו
15:43 17/09/19  |  עידן יוסף

ועדת הבחירות המרכזית מסרה כי הבוקר פורסמה כתבה כוזבת באחד מערוצי התקשורת, לפיה "השופט מלצר הודיע היום מוקדם יותר, כי פתקי עוצמה יהודית לא ייספרו היום בערב זאת מאחר שהמון מריבות המון זיופים כדבריו". הוועדה מבהירה כי מדובר בחדשות כזב ומדגישה כי דברים אלו לא נאמרו בשום צורה ע"י היו"ר.

+הפסד לש"ס: הסרטון של טיב טעם לא נפסל
15:29 17/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצרדחה את עתירת ש"ס כנגד רשת טיב טעם המפיצה סרטון שמשתמעת ממנו קריאה סמויה להצביע עבור מפלגות חילוניות. מסקנתו נובעת מן העובדה כי לבד מכריכת עניינה המסחי-עסקי של טיב טעם עם סוגיות כלליות הנטושות במחלוקת ציבורית - הסרטון אומנם "גבולי" במידה מסוימת, אך איננו בגדר מתנה הקשורה בתעמולת בחירות. בש"ס מצרים על ההחלטה שמאפשרת לדבריהם את המשך שיח השנאה וההסתה במסווה של פעילות עסקית. בנסיבות העניין לא הוטלו ל העותרת הוצאות משפט.

+כ-60% מן האסירים הצביעו עד כה
15:19 17/09/19  |  עידן יוסף

כ-60% מתוך כ-8,000 אסירים הצביעו עד השעה 15:00. הם מצביעים ב-56 קלפיות שנפרסו במתקני הכליאה השונים בסדר מופתי. מ״מ נציב בתי הסוהר גונדר אשר וקנין סייר בקלפיות השונות ועמד על היערכות היחידות לאפשר את הזכות הדמוקרטית לאסירים ולעצורים להצביע. הקלפיות צפויות להסגר בכל מתקני הכליאה בשעה 20:00, לאחר מכן תיאספנה על ידי ועדות הקלפי.

+תלונה: פתקי "אמת" הועלמו מקלפי בדרום ת"א
15:15 17/09/19  |  עידן יוסף

זוג אזרחים ותיקים מאזור אצצטדיון בלומפילד דיווח על שבקלפי אין כלל פתקי הצבעה של אמת, ולאחר שבתשובה לפנייתם לנציג ועדת הקלפי נאמר להם כי פתקי העבודה גשר הוצאו מהקלפי כיוון שלא יעברו את אחוז החסימה, הגישה העבודה גשר תלונה לוועדת הבחירות המרכזית.

+שר בליכוד מבקש להשתמש במאגרי המידע של ראשי ערים מהליכוד
14:29 17/09/19  |  עידן יוסף

השר דודי ‏אמסלם הציע ליו"ר הליכוד נתניהו לבקש מראשי הערים מטעם הליכוד ולבקש מהם להשתמש במאגרי המידע מהבחירות המקומיות, ולשלוח מסרונים והודעות מוקלטות לטלפונים של של התושבים. בהדלפה מכוונת מן הליכוד נמסר כי נתניהו אמר בישיבה שהערבים מתקנים את הפער וצפויים להגיע ל-15 מושבים, אולם מנסיון העבר ניתן להניח שמדובר באמירה שנועדה לא יותר מאשר להמריץ את תומכיו לקלפיות.

+באר שבע: העבודה-גשר מדווחת על נסיון זיוף
14:22 17/09/19  |  עידן יוסף

למטה הבחירות של מפלגת העבודה גשר הגיעו מספר תלונות משתי קלפיות בבאר שבע, לפיהן פעילי ליכוד החליפו את פתקי ההצבעה של העבודה-גשר לפתקים ישנים, של העבודה בראשות אבי גבאי. למרות הזיוף, מי שהצביע בפתק זה הצביע למפלגה משום שמה שקובע הוא סימן הרשימה - אמת. המפלגה הגישה תלונה ליו" ועדת הבחירות.

+אבו גוש: נפץ הושלך מחוץ לקלפי
14:05 17/09/19  |  עידן יוסף

בישוב אבו גוש השליך אדם נפץ מחוץ לקלפי. שוטרים שמוצבים במקום עצרו את החשוד, גבר בשנות ה-20 לחייו תושב המקום, והעבירו אותו לחקירה.

+גנץ נשלח לחיפה להמריץ מצביעים
14:00 17/09/19  |  

בני גנץ נשלח על ידי מטה המפלגה לחיפה לאחר שהממריצים בקלפיות התריעו שאחוזי ההצבעה שם נמוכים במיוחד. עוד על הכוונת של כחול לבן - תל אביב, גבעתיים וראשון לציון (חדשות 12).

+ישראל ביתנו: הליכוד מחלק לוחות שנה ברוסית
13:51 17/09/19  |  עידן יוסף

ישראל ביתנו הגישה לוועדת הבחירות המרכזית תלונה נגד הליכוד בטענה כי אנשיו מחלקים מחוץ לקלפיות בפתח תקווה לוחות שנה ברוסית, כמתנה אסורה בניגוד לחוק.

+ימינה הגישה עתירה נגד עוצמה על זיוף
13:44 17/09/19  |  עידן יוסף

ימינה הגישה עתירה דחופה לוועדת הבחירות לאחר שפעילי עוצמה יהודית הפיצו הודעת כזב כאילו הפרופסור ישראל אומן תומך בעוצמה. אומן ביקש להבהיר שהוא קורא להצביע אך ורק ימינה.

+הנשיא ריבלין התארח בוועדת הבחירות המרכזית
13:27 17/09/19  |  עידן יוסף

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר בכנסת והיה אורחה של ועדת הבחירות המרכזית, יו״ר הוועדה השופט חנן מלצר ומנכ״ל הוועדה אורלי עדס. הנשיא ביקר במרכז השליטה של הוועדה המחובר לכל מחוזות ההצבעה ושמע על אחוזי ההצבעה נכון לשעה זו לצד חריגות שדווחו במהלך הבוקר. השופט והמנכ״ל הודו לנשיא על ביקורו המחזק והזכירו כי הוא הופך למסורת לאחר שהגיע אל הכנסת לפגוש בהם גם בבחירות הקודמות השנה. ״אתם מוכיחים מקצוענות וענייניות וחשוב שנזכור כולנו שגם אם אנחנו במחלוקות, כולנו יחד״. עוד אמר: ״באתי כדי לומר לכם ולעם כולו שהמערכת שמופקדת על תהליך הבחירות שלנו עושה כל שהיא יכולה וכל שצריך על-מנת להבטיח בחירות ללא תקלות. זו מערכת שעומדת על המשמר בהערכות שמאז ומתמיד הייתה מצוינת וידעה לתת מענה לכל תקלה או תקרית בזמן אמת.

[צילום: מארק ניימן/לע"מ]
+הרצליה: נמנעה הצבעה מערביות רעולות פנים
13:20 17/09/19  |  עידן יוסף

שורת תלונות הגיעה לוועדת הבחירות המרכזית בהן התחזות בכפר קאסם ומניעת הצבעה מנשים בהרצליה בגלל כיסוי הראש שלהן.

+הרשימה המשותפת: עלייה קלה בשיעורי ההצבעה ביישובים הערבים
13:13 17/09/19  |  עידן יוסף

הרשימה המשותפת: עלייה קלה בשיעורי ההצבעה ביישובים הערבים יחסית לבחירות באפריל. אבל עדיין יש פער גדול יחסית לאחוזי ההצבעה הכלליים. מאמרים בעיתונות הפלשתינית קוראים לערביי ישראל לצאת להצביע. "נתניהו והתקשורת בעברית מנפחים את הדיווחים על הצבעת הציבור הערבי כדי לייצר מצג שווא שידכא את ההצבעה וישאיר את המצביעים בבית".

+המחנה הדמוקרטי עתרה נגד ש"ס: "מחלקת מתנות אסורות"
12:12 17/09/19  |  עידן יוסף

רשימת המחנה הדמוקרטי עתרה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית נגד ש"ס, שלדבריה מחלקת לציבור הבוחרים קמעות, "ברכות צדיקים" וספרי סליחות בכל רחבי הארץ, דב המהווה מתנה אסורה לפי חוק התעמולה. היא דורשת להשית על ש"ס הוצאות בדות לנוכח הפרות חוזרות של החוק בעניין זה.

+לפיד נגד העבודה והמחנה הדמוקרטי: "אין זמן למפלגות קטנות"
12:08 17/09/19  |  עידן יוסף

ח"כ יאיר לפיד (כחול לבן) הצביע בת"א, ולאחר הצבעתו אמר: "הייתי רוצה לעמוד פה עכשיו ולהגיד יום חג לדמוקרטיה, אבל זה לא יום חג לדמוקרטיה. זו שעת החרום של הדמוקרטיה. אין זמן למפלגות קטנות, אין זמן ללכת לים - לכו להצביע".

[צילום: אלעד גוטמן]
+אום אל פחם: משקיף צילם בקלפי ובמקום פרצה מהומה
11:59 17/09/19  |  עידן יוסף

באום אל פחם סגרה המשטרה קלפי בעקבות הפרת סדר, לאחר שאחד המשקיפים בקלפי החל לצלם את האזרחים במקום, הוצא מהקלפי ע"י השוטרים, הוחלף ובעקבות כך החלה התקהלות של אזרחים. בעקבות חשש לאלימות במקום, הוחלט על סגירת הקלפי למשך זמן קצר. הפרת סדר נקודתית נוספת מטופלת גם היא ע״י כוחות המשטרה באריאל. עד כה כמעט לא נרשמו אירועים חריגים שדרשו את התערבותה של המשטרה.

+63.7% הצביעו עד לשעה 20:00
11:42 17/09/19  |  עידן יוסף, איציק וולף   |   לרשימה המלאה

עלייה בשיעור ההשתתפות יחסית לשעה זו בבחירות הקודמות  ▪  תלונות נקודתיות על תעמולה אסורה באזורי הקלפיות ועל זיופים בקלפיות  ▪  כ-3,000 פקחים מסיירים בין הקלפיות

שידור חי מוועדת הבחירות המרכזית
אחוז הצבעה גבוה יחסית [צילום: פלאש 90]
אחוז הצבעה גבוה יחסית [צילום: אהרן קרוהן, פלאש 90]
+צו ארעי נגד חלוקת המאכלים של הליכוד
11:34 17/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הוציא צו ארעי לבקשת כחול לבן האוסר על הליכוד חלוקת מאכלים - ארטיקים או שתייה חינם באמצעות רכב גלידה, מאחר שמדובר במתנה אסורה. הליכוד נדרש להשיב עד השעה 10:30.

+צו ארעי הוצא נגד כרוז של כחול לבן
11:32 17/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הוציא לבקשת הליכוד צו ארעי האוסר על כחול לבן לבצע "קריאות לעידוד הצבעה מתוך רמקול במכונית שנסעה בת"א עטופה בכרזות של מפלגת כחול לבן" בהן נשמע, בין היתר, קולו של בני גנץ. כחול לבן נדרשה להשיב עד השעה 11 לעתירה.

+ימינה או עוצמה
11:04 17/09/19  |  סוזי דים   |   לרשימה המלאה

יתכן שגם עוצמה וגם ימינה יהיו מחוץ לכנסת כי אחת תפיל את חברתה. מאות אלפים משחקים רולטה רוסית, וזאת - ללא נתונים

סמוטריץ'. מצביעים לגדולה מבין השתיים [צילום: שריה דיאמנט/פלאש 90]
+הרב קניבסקי: "גם מי שאבותיו לא הצביעו צריך להצביע"
10:48 17/09/19  |  עידן יוסף

הרב חיים קניבסקי, גדול הרבנים בעולם המכונה "שר התורה" השיב לשאלת בנו האם מי שאביו וסבו לא הצביעו צריך להצביע, והשיב "צריך להצביע, היום השתנה המצב".

+פעילי עוצמה יהודית התחזו לדפנה ליאל
10:42 17/09/19  |  עידן יוסף

אחרי זיוף הציטוט של השר זאב אלקין אתמול ושל פרופ׳ ישראל אומן כעת מפיצים פעילי עוצמה יהודית ציוץ כוזב של כתבת חדשות 12 - דפנה ליאל, ובו נכתב כבכול שנתניהו אמר בשיחות סגורות שהסחף לכיוון עוצמה יהודית יציל את שלטון הימין - דבר שכאמור לא היה ולא נברא.

+"פעיל ישראל ביתנו הציע לי 500 שקל תמורת הצבעה"
10:39 17/09/19  |  

בערד אזרחית יוצאת מדינות חבר העמים טוענת שפעיל ישראל ביתנו הציע לה 500 ש״ח תמורת הצבעה לליברמן. לדבריה, היא תיעדה את ההצעה.

+בן גביר: ימינה מפיצה מסרונים מזויפים
10:34 17/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר רשימת עוצמה יהודית איתמר בן גביר הצביע יחד עם רעייתו אילה בקלפי בקרית ארבע. בבואו לקלפי אמר בן גביר כי הוא מאמין שהיום יהיה יום היסטורי למדינת ישראל. לדבריו: אמנם אנשי ימינה לא מפסיקים להפיץ מסרונים מזויפים ומפברקים שמות שכביכול לא תומכים בנו". בן גביר קרא לציבור להצביע הצבעה אחראית ואסטרטגית.

+השר אוחנה (ליכוד) הצביע יחד עם בן זוגו
10:31 17/09/19  |  עידן יוסף

שר המשפטים אמיר אוחנה (ליכוד) הצביע בתל אביב יחד עם בן זוגו וילדיו. אוחנה: "גם אנחנו רוצים עתיד טוב לכל ילדי ישראל".

+רה"מ נתניהו בקלפי: "קורא לכל אזרחי ישראל לבוא ולהצביע"
09:59 17/09/19  |  מירב ארד

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצביע בקלפי בירושלים. לאחר הצבעתו אמר: "הנשיא טראמפ טען אתמול כי הבחירות צמודות. הן אכן צמודות. אני קורא לכל אזרחי ישראל לבוא ולהצביע, כמו שאני ואשתי באנו להצביע".

+ישראל ביתנו הגישה תלונה על ניסיון לזיוף בקלפיות באשדוד
09:51 17/09/19  |  מירב ארד

מפלגת ישראל ביתנו הגישה תלונה לועדת הבחירות המרכזית על נסיון לזיוף בקלפיות באשדוד. לטענת נציגי המפלגה בשתי קלפיות האותיות למד של ישראל ביתנו כוסו בנסיון להעלים אותם והמצביעים נדרשו לא להדביק את המעטפות בניגוד לחוק.

+ישראל ביתנו הגישה תלונה נגד הליכוד לוועדת הבחירות
09:48 17/09/19  |  מירב ארד

ישראל ביתנו הגישה לוועדת הבחירות המרכזית תלונה נגד הליכוד בטענה כי אנשיה מצלמים מחוץ לקלפי באור עקיבא.

+אדלשטיין: "אל תנהגו באדישות, השלטון לא מובטח"
09:48 17/09/19  |  מירב ארד

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין בצאתו מההצבעה בקלפי בהרצליה: "אני קורא לכל אנשי הימין - אל תנהגו באדישות, השלטון לא מובטח. אל תבזבזו את הקולות, זה כבר קרה באפריל באובדן של 270 אלף קולות. בואו נעשה הכל כדי שממשלת הליכוד בראשות נתניהו תמשיך להוביל את המדינה גם בשנים הבאות. זה תלוי בכם, הצביעו מחל!"

+ליצמן: "יום גורלי וקריטי למדינת ישראל"
09:28 17/09/19  |  מירב ארד

סגן שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן הצביע בקלפי בירושלים. ליצמן אמר לאחר הצבעתו: "אנו ביום גורלי וקריטי למדינת ישראל. בתום מסע הסתה והפחדה נוראי ושקרי שיצרו נגד החרדים, אנו ניבחן הערב האם הציביון היהודי ומסורת ישראל ייפגעו או לא".

[צילום: דוברות יהדות התורה]
+ריבלין: "רק אזרחי ישראל יקבעו מי יהיה ראש הממשלה"
09:25 17/09/19  |  מירב ארד

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, הצביע בירושלים. ריבלין: "יום בחירות שמח. יום חשוב לדמוקרטיה הישראלית. לא הנשיא ולא ראשי המפלגות יקבעו מי יהיה ראש הממשלה. רק הבוחרים. לכן חשוב גם היום לומר - צריך להיות שותפים בדמוקרטיה, צריך להצביע, צריך להשפיע".

+דרעי בקלפי: "יש סכנה אמיתית שתוקם ממשלת שמאל חילונית"
09:21 17/09/19  |  מירב ארד

שר הפנים ויו"ר ש"ס, אריה דרעי הצביע בקלפי בהר נוף בירושלים. לאחר הצבעתו אמר דרעי: "אני רוצה לומר לכם שיש היום סכנה אמיתית שתוקם ממשלת שמאל חילונית. אני לא אומר את זה כדי להפחיד מישהו או להביא קולות. אני אומר את זה כיוון שכל הלילה בדקנו ובדקנו, לפי כל מה שמסתמן, לפי כל הסקרים לפי אחוזי הצבעה גבוהים שיש בישובים המבוססים, אשכנזים חילוניים לעומת היישובים היותר חלשים, הספרדים והמסורתיים".

+לא להתחשב בתכתיבי יהודי התפוצות
09:18 17/09/19  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה

השאירו את יהדות ארה"ב לעצמה. התנתקו מהכספים המגיעים ארצה. התחזקו מבפנים. היכונו לקליטת עלייה של יהודים וישראלים-יורדים. היום קרוב ממה שניתן להעלות על הדעת

יהדות ארה"ב. איבדנו אותם מזמן [צילום: מיכל מבצרי]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אעשה כל שביכולתי שתקום ממשלה"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לבטל את המוסד המיותר הזה
מגיב ותיק  |  17/09/19 10:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איתמר לוין
אנשים, מושגים, ססמאות ומיתוסים שעשו את מערכת הבחירות לכנסת ה-22. בתקווה שלא נצטרך לחזור לסיבוב שלישי, שיהיה עוד יותר מגעיל מקודמיו
איציק וולף
6,394,030 בעלי זכות בחירה יוכלו להצביע באחת מ-10,788 הקלפיות    ברוב היישובים ייפתחו הקלפיות בשעה 7:00 ויינעלו בשעה 22:00    הנעלם הגדול הוא אחוז ההצבעה במוקדי התמיכה המובהקים של המפלגות
איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קבע כי כינוס חתימת קמפיין הבחירות שתכננה כחול-לבן במושב כפר אחים מנוגד לחוק הבחירות    ההחלטה פורסמה בזמן שתוכנן לנאומו של גנץ
איציק וולף
ממלא-מקום יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קבע כי על עיריית תל אביב-יפו להסיר את כל הפרסומים המציעים טובות הנאה למי שיממשו את זכות הבחירה מחר    "אין מחלוקת על כך שההטבות המדוברות - שנדמה כי ערך חלקן הוא עשרות שקלים לכל הפחות - יכולות לעלות לכדי שוחד, לא עידוד ההצבעה אסור אלא מתן טובת ההנאה שבצידו"
איציק וולף
השופט ניל הנדל קבע כי פרסום הסרטונים במסגרת תעמולת הבחירות של מפלגת ש"ס הוא בבחינת תעמולת בחירות הנעשית תוך שימוש בכספי ציבור, ויש להורות על הסרתם מדף הפייסבוק של המשיבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il