X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האם החלטת ניר חפץ להעביר לחוקרים את המידע המפליל נגד נתניהו נעשתה אחרי שהופעלו עליו אמצעים פסולים - כלכליים ואישיים: "אלה דברים שעלולים להשפיע לא רק עליך" המשטרה: "חלקי המידע בתקשורת - עיוות מוחלט של המציאות"
▪  ▪  ▪
חפץ. "גילינו מה החבאת" [צילום: פלאש 90]

איומי החוקרים על ניר חפץ – עמית סגל מפרסם פרטים חדשים: עדותו של ניר חפץ, מי שהיה אחד מהקרובים ביותר לראש הממשלה נתניהו, נחשבת למרכזית מאוד בתיק 4000, אך כעת עולה חשד שהיא נגבתה באמצעים פסולים. אחרי שנחשפו בחדשות 12 "בעיות הזיכרון" ושינויי הגרסאות בעדותו, מתפרסמים פרטים נוספים על החקירה ועל הלחצים הכבדים שהופעלו על חפץ.
"אני יכול להגיד לך שכל פינה שניסית להסתיר ולהחביא במהלך חייך אנחנו הפכנו את הפינה הזאת וגילינו את מה אתה החבאת", אמרו החוקרים לחפץ. "ולכל אותם מסתורים, ודברים חבויים, אנחנו נגיש לך אותם וכל סרט או דבר אפשרי שאתה מריץ לך פה בראש יהיה פה בחדר הזה".
חוקרי המשטרה הפעילו על חפץ גם לחצים כלכליים ואיימו עליו שיפגעו לו בנכסים: "זה כסף. אנחנו יודעים להתעסק בכסף. אנחנו יודעים לקחת אותך ולרוקן אותך מנכסיך".
החוקרים המשיכו בלחצים הקיצוניים ורמזו כי החלטותיו בנוגע האם לחתום על הסכם עד המדינה עלולים להשפיע גם על משפחתו. ""אני לא צוחק איתך ניר, ואני לא מרמה אותך", אמר החוקר "תזכור מה שאמרתי לך בשיחה שלנו. אלה דברים שעלולים להשפיע לא רק עליך".
מן המשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל מנהלת חקירות באופן מקצועי, יסודי ובהתאם לחוק, לא כל שכן כשמדובר בחקירות רגישות הקשורות באישי ציבור. כפי שאמרנו פעמים רבות בעבר, אנו שבים ומדגישים, תיק החקירה המדובר נוהל על-ידי צוות חוקרים בכיר, בפיקוח מלא של ר' להב 433 ור' אח"מ. אין בכוונתנו להתייחס לחלקי המידע המפורסמים בתקשורת באופן היוצר עיוות מוחלט של המציאות, אולם נציין כי כלל פעולות החקירה נבחנות מראש לאור תבחינים משפטיים מחמירים של גורמי המקצוע במשטרה. למעלה מן הצורך נציין כי זימון עדים ונחקרים מבוצע רק לצורכי חקירה, והכל בהתאם לחוק ולהנחיות המשפטיות. כל טענה אחרת בהקשר זה הרי שהיא שגויה מיסודה.
היועץ המשפטי לממשלה הגיב היום לפרסום על האיומים לכאורה שהפנו החוקרים כלפי חפץ ואמר שהנושא ייבדק ואם נמצאו פגמים בחקירה הם יטופלו. גם במערכת הפוליטית הגיבו ובליכוד קראו ליועץ המשפטי לממשלה לסגור את תיקי נתניהו.
במערכת אכיפת החוק מודים שחוקר המשטרה שגה כששאל את חפץ שאלות שאסור היה לו לשאול. על גביית העדות הנוספת שאותה לא ניתן לפרסם, אומרים במשטרה כי מדובר בתרגיל חקירה לגיטימי וכי היועץ המשפטי לממשלה לא ידע עליה. גורמים במשרד המשפטים מבהירים שעדותו של חפץ אמינה בשל הקלטות והמסמכים שהעביר לחוקרים.

תאריך:  05/11/2019   |   עודכן:  05/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איומי החוקרים על חפץ: "יודעים לרוקן אותך מנכסיך"
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
מה הבעיה
עודד הנודד  |  5/11/19 22:27
 
- }}}מקורבים לנתניהו חשודים
בהטרדת עדים.  |  6/11/19 07:22
 
- בסוף יגידו שהקלטות - בוערו
בני דוד  |  6/11/19 07:52
2
למרות שהמניע השמאלני בחסות ''כ
קורןנאוה טבריה  |  6/11/19 04:58
3
פרקליטות במלכוד
אלעד ברעם  |  6/11/19 05:40
4
פעמיים היה נסיון לפגוע בדמוקרט
רננה  |  6/11/19 07:08
5
יהודים
בורקיטוס  |  6/11/19 07:58
6
משטרה מח"ש
והפאקליטות  |  6/11/19 08:00
7
סחיטה באיומים !
א.ל. רמת-גן  |  6/11/19 12:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת נתניהו-בזק
איציק וולף
משרד המשפטים ביקש למנוע פרסום על-אודות לחץ פסול שהופעל על עד המדינה בתיק 4000 אשר כלל זימון אדם שאינו קשור לתיק וחשיפתו למידע לא רלוונטי לחקירה    וגם: מה קרה בשעה שבין יציאת חפץ והחוקר מחדר החקירות לבין ההיזכרות המפתיעה שלו בתאריך הפגישה של נתניהו ואלוביץ'
איציק וולף
פרקליטיהם של יונתן אוריך ועופר גולן פנו אל היועץ המשפטי לממשלה להורות על סגירת החקירה בשל פעולותיה הלא חוקיות של המשטרה במהלכה    דורשים לפתוח בבדיקת נסיבות תפעול קבוצת הטלגרם 'השלמות 4000'
איציק וולף
בית משפט השלום בתל אביב אמור למסור את החלטתו האם יוציא על-פי בקשת המשטרה צווי חדירה לטלפונים הסלולריים של יועצי התקשורת של נתניהו והליכוד    נציג הפרקליטות בדיון: אין שום אינדיקציה למעורבות ראש הממשלה בפרשה
עידן יוסף
יערה זרד, עובדת לשעבר בקמפיין הליכוד, תושאלה בלהב 433 במסגרת החקירה בפרשה, לא מדובר בחקירה באזהרה אלא בעדות פתוחה    עובד נוסף בקמפיין זומן גם כן
איציק וולף
משטרת ישראל פנתה לבית המשפט וביקשה צו שיאפשר חדירה לטלפונים הסלולריים של בכירי קמפיין הליכוד    בדיקת המשטרה העלתה - החוקרת לא אמרה לאוריך שזכותו לסרב לעיון בטלפון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il