X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנדלבליט. הכרעה קרובה מאוד [צילום: פלאש 90]
היועמ"ש: לבצע בדיקות נוספות בתיק 4000
מנדלבליט ביקש לבחון שוב את הפרסומים באתר וואלה, ואת ההתכתבויות בין מקורבי נתניהו לבעלים והמנכ"ל של האתר עדות ארי הרו בתיק 2000: נתניהו הקליט את השיחה עם מוזס

לקראת הכרעה בתיקי נתניהו: בימים האחרונים נעשו בדיקות נוספות בתיק 4000 - תיק וואלה-בזק, שבו נחשד ראש הממשלה בנימין נתניהו בשוחד. כך פורסם (יום א', 17.11.19) לראשונה בכאן חדשות. בהוראת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, נבחנו שוב הפרסומים שהיו בעבר באתר וואלה, וכן ההתכתבויות בין מקורבי משפחתו של נתניהו לבין הבעלים והמנכ"ל של האתר.
הדברים נבדקו בעבר, והוזכרו בכתב החשדות, אך סניגוריו של ראש הממשלה טענו בשימוע כי אין קשר מובהק בין הפרסומים באתר לבין ההתכתבויות. לכן הנושא נבחן שוב בבדיקה מעמיקה על-ידי החוקרים. מדובר בפעולה לא שגרתית בשלב כזה, אשר גם מסמנת כנראה את ההכרעה הקרובה של מנדלבליט בתיקים.
הבוקר פורסם בכאן חדשות כי גורמים פוליטיים ששוחחו עם מקורביו של ראש הממשלה טוענים כי עורכי דינו המליצו לו חד-משמעית להוביל למערכת בחירות נוספת. זאת, מתוך הנחה שהמהלך יעניק לנתניהו זמן רב נוסף להתמודדות והכנה לטיפול בתיקיו מול מערכת אכיפת החוק.
ובינתיים בתיק 2000: עד המדינה ארי הרו, שהיה ראש לשכתו של נתניהו, טען בחקירותיו שראש הממשלה הקליט בעצמו את אחת משיחות הצעת השוחד לכאורה. לטענת ראש הלשכה לשעבר, כפי שפורסמה בחדשות 13, בפגישתו השנייה עם ארנון מוזס, "נתניהו שם הטלפון שלי אצלו בז'קט".
"אני זוכר שלפני הפגישה פגשתי את שרה וביבי. שרה מאוד כעסה על סיקור כלשהו שהיה על הבן שלהם ב-ynet, ואמרה לביבי שיילחם בנוני. הוא היה מאוד כעוס וטעון", סיפר הרו. "שרה וביבי אמרו לי מפורשות: אתה לא תהיה בפגישה, תסדר את ההקלטה כדי שאני, ראש ממשלת ישראל, אשים את זה אצלי בכיס. הוא ביקש ממני להכין את ההקלטה כמה דקות לפני שנוני היה אמור להגיע. הפעלתי את ההקלטה. הוא לבש ז'קט ואחרי שהדלקתי הוא שם את זה אצלו בכיס הפנימי".
כמו-כן, הערב נחשף לראשונה פורסם גם קו ההגנה של נוני מוזס, שחשוד בהצעת השוחד לנתניהו. לדברי גורמים במשרד המשפטים, עורכות הדין של מוזס, נווית נגב ואיריס ניב סבג, דחו את טענת הפרקליטות שלפיה מוזס כבר ביצע פעולות למימוש טובת ההנאה לנתניהו מיד לאחר השיחה הראשונה. הן טענו שבשיחה השנייה שהוקלטה, נתניהו בא בטענות קשות למוזס על סיקורו בפרק הזמן בין שתי הפגישות, ונתן כדוגמה את הכותרת שפורסמה בידיעות אחרונות, שבה נכתב "נתניהו בזיג-זג". כלומר, לטענתן, לא היה שום שינוי בסיקור לטובת נתניהו.
עניין נוסף שהועלה בשימוע היו יחסי שלדון אדלסון, בעלי ישראל היום, ונתניהו. לדברי עורכות דינו של מוזס, יש עדויות רבות המעידות על מעורבות נתניהו בסיקורו בעיתון. בשימוע הועלה מספר השיחות העצום בין נתניהו לאדלסון.

תאריך:  17/11/2019   |   עודכן:  17/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היועמ"ש: לבצע בדיקות נוספות בתיק 4000
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת נתניהו-בזק
עידן יוסף
קטעים תמלילי חפץ בעדותו בתיק 4000: "כשמשפחת נתניהו התאכזבה מהסיקור בוואלה ניוז התבקשתי לעצור את ההטבות הרגולטוריות לבזק בשליטת אלוביץ'"
אלי ציפורי
יפעת בן חי שגב הטיחה בחוקר: "אני רואה איך אתה הופך את הדברים. אתה קובע עובדות שלא נמסרו על-ידי תוך כדי אי-נאמנות לדברים ודיוק שאני אומרת פה"
עידן יוסף
בשיחות שהקליט עד המפתח בתיק 4000, ניתן לשמוע כיצד הצדדים מגדפים את עורכי אתר וואלה, מחלקים הוראות לשנות כתבות על משפחת נתניהו, ומאשימים את ינון מגל בהדלפה    "צריכים לעזור להם בגלל מה שזה עוזר לנו, מה שזה עוזר לבזק"
עידן יוסף
שר המשפטים אוחנה במליאת הכנסת: "המערכת מגוננת על עצמה מחקירה אמיתית, כך היא מאפשרת לריקבון להשתלט, כך נוצרת שחיתות שלטונית"    דוחה את האשמות השמאל לפיהן הוא מנצל חסינותו להפר צו איסור פרסום
עידן יוסף
האם החלטת ניר חפץ להעביר לחוקרים את המידע המפליל נגד נתניהו נעשתה אחרי שהופעלו עליו אמצעים פסולים - כלכליים ואישיים: "אלה דברים שעלולים להשפיע לא רק עליך"    המשטרה: "חלקי המידע בתקשורת - עיוות מוחלט של המציאות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il