X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נחתם הסכם היסטורי שקובע כי עובדי הניתוב והגרירה בנמל יועסקו על-ידי חברת נמלי ישראל שתקבל בלעדיות על כל הפעילות במרחב הימי ההסכם כולל את הנמל הקיים ואת נמל הדרום החדש שבנייתו בעיצומה
▪  ▪  ▪
נמל אשדוד [צילום: אדי ישראל, פלאש 90]

צעד נוסף לקראת השלמת הרפורמה בנמלים: נחתם (יום ב', 9.12.19) הסכם היסטורי, המסדיר את מעברם של עובדי מחלקת הים בנמל אשדוד לחברת נמלי ישראל (חנ"י), או חברת-בת של חנ"י. על-פי ההסכם, העובדים יקבלו אחריות בלעדית על כל שירותי הניתוב והגרירה במרחב הימי של נמלי אשדוד, הכולל את הנמל הקיים ואת נמל הדרום החדש שבנייתו בעיצומה. זאת בדומה להסכם התקדימי שנחתם בנמל חיפה בחודש אוגוסט האחרון.
ההסכם נחתם בין מנכ"ל חברת נמלי ישראל שלמה ברימן, מנכ"ל נמל אשדוד בפועל איציק כהן, יו"ר איגוד קציני הים אבי לוי, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי.
על-פי ההסכם, כל פעולות הניתוב והגרירה בנמלים באשדוד ייערכו אך ורק על-ידי עובדי חנ"י, וזאת תוך שמירת כל תנאי העסקתם הנוכחיים כפי שהיו בנמל אשדוד והבטחה לתשלום כל התמורות שסוכמו במסגרת "הסכמי 2005".
שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בירך על ההסכם: "הוצאת מחלקות הים מהנמלים והעברתן לחברת נמלי ישראל היא צעד נוסף בשינוי המבנה הריכוזי של הנמלים ובקידום התחרות לקראת פתיחת הנמלים החדשים בשנת 2021. היא תאפשר גמישות ופעילות שוטפת של המשק תוך התייעלות וחיזוק השירות בנמלים. מחלקות הים הן קריטיות למשק הישראלי, ואני סמוך ובטוח שחנ"י תוביל את ניהולם על הצד הטוב ביותר. מי שהחל את התהליך הוא השר כ"ץ ומגיע לו, לחנ"י, לנמלים הוותיקים ולהסתדרות את מלוא הפרגון על הבנת חשיבות המהלך וקידומו עד לחתימה החשובה היום".
במהלך המו"מ להסכם הושם דגש רב על דאגה לביטחונם התעסוקתי והכלכלי של כ-120 העובדים, שיועברו להעסקה תחת חנ"י. המעבר לחנ"י יבטיח להם ביטחון תעסוקתי ותמיכה פיננסית של אחת מהחברות החזקות והיציבות במשק, שאף הוסכם כי תישאר חברה ממשלתית ולא תופרט.

תאריך:  09/12/2019   |   עודכן:  09/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היסטוריה בנמל אשדוד: בלעדיות לחנ"י במרחב הימי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
ראש העין: העירייה מעסיקה את חנה הרצמן שנאלצה לפרוש בעקבות דוח קשה של מבקר המדינה    החשד: שימוש בכספי ציבור למימון חופשות פרטיות בחו"ל
עידן יוסף
יאיר לפיד מתקפל: אם יהיו בחירות - לא אבקש רוטציה    הבית היהודי והאיחוד הלאומי בוחנות מיזוג מיידי לקראת בחירות    ראשי הימין החדש במגעים עם גנץ וליברמן
מירב ארד
בכוונת הקבוצה להרחיב את המלון הירושלמי עד 400 חדרים וולהקים חניון תת-קרקעי המונה כ-380 חניות    ההשקעה: כ-500-600 מיליון ש"ח
איתמר לוין
קיבל תביעת לשון הרע של עורכת דין נגד כתב המשפט של ערוץ 12    פלג דרש ממשפחת המתלוננת נגד אופק בוכריס להחליף את עורכת הדין המדבררת אותה, כתנאי להבאת עמדותיה
עידן יוסף
שנה מאז כניסת החברה לשוק הישראלי - משיק יישומון הזמנת המוניות יאנגו, את השירות ללקוחות עסקיים    השירות, בנוסף לנסיעות פרטיות, משרת ברחבי העולם מעלה מ-50,000 לקוחות עסקיים, מאפשר מערכת בקרה על נסיעות החברה בממשק טכנולוגי מתקדם ובמחירים קבועים וידועים מראש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il