X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תוקף: ההסכמה היחידה שהשיגו הליכוד וכחול לבן היא על מימון מפלגות. טוען - כחול לבן רימו את ציבור הבוחרים הבהיר: "לא יכול לקבל את הטירוף הזה ש-3 רמטכ"לים שקלו ברצינות להקים ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת"
▪  ▪  ▪
ליברמן. בחירות מיותרות [צילום: מסך]

שעות לפני שהכנסת מתפזרת שוב, מסר (יום ד', 11.12.19) יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הצהרה לתקשורת: "השאלה הראשונה היא למה אנחנו הולכים לבחירות? אני חוזר ואומר - שתי המפלגות הגדולות נושאות באחריות להליכה למערכת בחירות מיותרת. מעבר לקרב האגו ביניהן, גם מהותית שתיהן לא רצו אחדות, והעדיפו בחירות מוקדמות".
"בליכוד היה ברור, וגם ברור היום - מה שמעניין זה לא ממשלה רחבה ולא ממשלה צרה, אלא 61 בלי ישראל ביתנו. על-מנת לשכוח בעיות אחרות שלא קשורות לענייני המדינה", האשים ליברמן.
"ההסכמה היחידה שהשיגו הליכוד וכחול לבן היא על מימון מפלגות. זה בלתי סביר שעל-רקע גירעון תקציבי, שתי המפלגות הגדולות החליטו להגדיל את המימון, ולכן הצבענו נגד", אמר ליברמן.
בהתייחס לעמדת מפלגתו טען ליברמן כי "ישראל ביתנו התנהלה מאוד באחריות. לא פסלנו אף אחד אבל אמרנו שאנחנו לא ניכנס לממשלה על-מנת להתיישב על הכסא, אלא על-מנת להוביל שינויים. גם בנושא הביטחוני, אני פרשתי מתפקידי כשר הביטחון כמחאה נגד ההסדרה/ כניעה לטרור. מה שראינו בחודש האחרון מאשר את זה, פשוט הפקירו את תושבי הדרום, והניסיון לקנות שקט בכסף קטארי נכשל לחלוטין".
"גם מבחינת נושאי דת ומדינה, אנחנו דיברנו על התחבורה הציבורית בשבת, נישואים אזרחיים, גיור על-ידי רבני ערים, לא קיבלנו שום תשובה מספקת בנושאים האלה", אמר ליברמן, "לכן אנחנו אכן אמרנו, אנחנו אנשים שקודם כל נאמנים לערכים שלנו ולעקרונות. אנחנו לא מרמים אף אחד, שמרנו על התנהלות אחראית, ממלכתית, לא נתנו יד למניפולציות. לא הסכמנו להחליף את יו"ר הכנסת, כמו שלא הסכמנו להחליף את יו"ר הוועדה המסדרת, למרות שגם הליכוד וגם כחול לבן שיחקו משחק כפול כל הזמן".
תמכנו במתווה הנשיא; כחול לבן רימו את ציבור הבוחרים
"תמכנו במתווה הנשיא למרות שהוא העניק יתרון לרה"מ נתניהו", הוסיף ליברמן, ""התנהלנו בצורה הכי אחראית והכי ממלכתית. בעוד שכחול לבן התנהלו בצורה מחפירה. רימו את הבוחרים שלהם ורימו את הבוחרים שלהם למרות הסיסמה על ממשלה חילונית לאומית. הח"כים של כחול לבן יצאו מגדרם לרצות את החרדים. הכל סיפורים. הדבר היחיד שנשאר מכל זה זה אותו דף לבן ריק, עם חתימה של גנץ למטה".
"אני חושב שעשינו הכל על-מנת להקים ממשלה, ממשלה לאומית רחבה. ואנחנו פונים קודם כל לכל האנשים השפויים: אני לא יכול לקבל שכל מה שמכתיב את סדר היום במדינת ישראל היא הבעיה האישית של ראש הממשלה. אני לא יכול לקבל את הטירוף הזה ששלושה רמטכ"לים, בשיא הרצינות, שקלו להקים ממשלה בתמיכת איימן עודה והרשימה המשותפת. אותם אנשים שבעימות האחרון עם ארגון טרור התייצבו לצד הג'יהאד וקראו לחיילי צה"ל פושעי מלחמה".

תאריך:  11/12/2019   |   עודכן:  11/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הליכוד וכחול לבן שיחקו משחק כפול"
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
תעמולה נאצית ברוסית
ליברמן תתבייש !  |  11/12/19 14:28
2
התופעה שנקראת ליברמן
קאטו הזקן  |  11/12/19 14:46
3
שיחקו משחק כפול .וליברמן?
ישראל זה לא משחק  |  11/12/19 14:52
4
אם נתניהו יעלם, ליברמן מיותר
מייק  |  11/12/19 17:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
מירב ארד
המועד סוכם בפגישה בין ראש הממשלה ליו"ר מרכז הליכוד חיים כץ    ח"כ סער בירך: ""אקיים קמפיין חיובי, נקי וענייני"
מירב ארד
על-פי ההצעה מוצע לפזר את הכנסת ה-22 ולקיים בחירות לכנסת ה-23 ב-2 במרס 2020    הוועדה המסדר אישרה ועדה מיוחדת בת 13 חברים שתדון בהצעת לפיזור הכנסת והצ"ח הבחירות לכנסת
מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו כתב פוסט ארוך בפייסבוק והאשים את נתניהו: "אולי אתה הסוכן של ג'יימס פאקר? תסתכל בראי טוב טוב, שב עם עצמך ותעשה חשבון נפש"    "חברות היא משהו שזר לך לחלוטין"    ליברמן התייחס בפועל ובמשתמע, בפוסט שכתב, לחשיפות בעניינו שפורסמו ב-News1    העביר לפני כמה שבועות מסרים בהם דרש מנתניהו לפעול להפסקת הפרסומים
איציק וולף
יו"ר הימין החדש, שבפועל לא מחזיקה בסמכויות מעשיות במפלגה הנשלטת בידי נפתלי בנט, תיפגש מחר עם בנט ותדון עמו בתוכניותיה לעתיד
עידן יוסף
מזכירת הכנסת הכריזה על הצעות החוק בנושא    בבוקר תכונס הוועדה המסדרת לאשר את הקדמת הדיון וכן הצעת חוק לשינוי המועד כך שהפעם יחול ביום שני ולא בשלישי כרגיל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il