X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: AP]

בעולמנו הטכנולוגי אפשר להתקין אמצעי אבטחה טובים למדיי כמו אזעקות או מצלמות במעגל סגור. אך עם כל הכבוד לשכלולים אלה, אין בהם די. פעמים רבות על-מנת להגביר את תחושת הביטחון, חשוב לשכור את שירותיהם של אנשי אבטחה. כי רק מאבטח אנושי יכול להגיב בזמן אמת למצב בלתי נעים כמו קטטה או איומים פוטנציאליים מצד מפגעים. כאשר שוכרים את שירותיה של חברת אבטחה, חשוב לפנות לחברה מנוסה ומקצועית שתשלח מאבטחים ברמה גבוהה.
כל הסיבות לעבוד עם ארקס אבטחה
זקוקים למאבטח בבית-הספר? מארגנים אירוע בקרוב? חברת שמירה מומלצת - ארקס אבטחה מציעה לכם מגוון רחב של שירותים איכותיים. אלה כמה סיבות טובות לפנות לארקס:
  • זמינים בכל עת - החברה זמינה ללקוחותיה במשך 24 שעות ביממה. כל אחד יכול לפנות אליה ביום ובלילה ולקבל מענה מהיר;
  • שירותים מגוונים - בארקס אפשר לקבל שירותים איכותיים רבים כמו סוגי אבטחה שונים: אבטחת מוסדות חינוך, אירועי ספורט, ישובים, אישים או בתים פרטיים. כמו-כן, ישנם שירותי אבטחה איכותיים נוספים כמו התקנת מצלמות במעגל סגור, השכרת רכבי יוקרה, שירותי פריצת דלתות וכן התקנת מערכות אזעקה לבית העסק;
  • מאבטחים מיומנים - הצוות של ארקס כולל מאבטחים מקצועיים ומיומנים בלבד שעברו קורסים המוכרים על-ידי המשטרה ושיש להם הכשרה בתחומי אבטחה שונים כמו ירי, הגנה עצמית, הענקת עזרה ראשונה ועוד;
  • פריסה ארצית - החברה מעניקה שירותים בכל רחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום;
  • מתאימים את סוג האבטחה למקרה - אבטחת יישובים אינה דומה לאבטחת אירועים או אישים. בארקס דואגים להעניק את השירות המתאים ביותר ללקוח;
  • ויש גם סלקטורים - הסלקטורים הם אנשי האבטחה הקובעים מי ייכנס למועדון בילוי ומי יישאר בחוץ. הסלקטור הוא מאבטח מיומן שיכול לעמוד בפני איומים ולהפריד בקטטות. עומדת בכל התנאים - לחברת ארקס יש אישור לעבוד כחברת אבטחה מן המניין, והיא עומדת בכל התקנים המחמירים.
אבטחה לכל סוגי האירועים
שירות אבטחה לאירועים הוא אחד השירותים הנפוצים ביותר שבהם נתקלת חברת האבטחה, וזה לא מפתיע. במדינה הקטנה והתוססת שלנו, מתקיימים אירועים רבים, והמשתתפים הפעילים מעוניינים בסופו של דבר ליהנות בשקט. קיימים אירועים רבים ומגוונים שבהם יש צורך באבטחה מוגברת. לדוגמה, חתונה של אישים מכובדים, הופעה של זמר מפורסם, נאום סוחף של חבר-כנסת לפני הבחירות, כינוס מתנדבים מכל הארץ ועוד.
המאבטחים עושים כל שביכולתם על-מנת שהאירוע יעבור בשלום. לפני תחילתו, הם מקבלים הדרכה מסודרת במטרה לבחון את אופי האירוע. במהלך האירוע עצמו הם עוקבים אחר כל פעילות חשודה ומאתרים חפץ חשוד. מעבר לכך, המאבטחים מגיעים חמושים לכל אירוע. דבר זה כשלעצמו מגביר את תחושת הביטחון ומקטין את הסיכוי לפגיעה באזרחים ולפעילות טרור. כי מדינה כמו שלנו סופגת אירועים מבפנים וגם מבחוץ.
לפני שפוגשים את חברת האבטחה
רגע לפני שאתם נפגשים עם נציגיה של חברת אבטחה אמינה, ישנן כמה שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם, כדי להקל על חברת האבטחה להתאים לכם את סוג השירות. ראשית, קבעו מהו סוג האירוע שאתם מארגנים וכמה משתתפים צפויים להיות בו. שנית, דאגו לאסוף מידע על מיקום האירוע. מידע זה ישמש את חברת האבטחה ויסייע לה לקבוע עבורכם הצעת מחיר נוחה והוגנת.

תאריך:  16/12/2019   |   עודכן:  16/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
דסי ניר
החלטות שגויות או אי-קבלת החלטות לגבי קרן הפנסיה שלנו, עשויות לעלות לנו בעשרות אלפי שקלים לאורך השנים    החדשות הטובות הן שלא צריך תואר בכלכלה כדי להימנע מכמה טעויות בסיסיות ולוודא שקרן הפנסיה שלנו נמצאת במסלול הנכון כל הדרך אל הפנסיה
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il