X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אשמתו של דודו אלהרר היא השתייכותו לימין ולא לברנז'ה השמאלנית
▪  ▪  ▪
רק לשמאל מותר להביע דעה. שטרנהל [צילום: פלאש 90]
מלחמת דודו בתקשורת מנותקת מהמציאות
אסף כהן
אנשים כמו אלהרר, שאינם מפחדים לומר את האמת ומציבים את המראה הזו בפני המראיין שלהם, נועצים את המסמר האחרון בארון תקוות השלום הבדויות. תקוות שהפכו למציאות תקשורתית אותה מכרו לכולנו במשך שנים, למרות שלא היה לה שום יסוד מציאותי
לרשימה המלאה

נרי אבנרי
גם אני שונא את שרון

   רשימות קודמות
  הרחמנות כלפי המסתננים הזרים - צביעות בהתגלמותה
  צה"ל - מינויים כושלים והסתאבות
  דוח גולדסטון - ראי מול הנאיביות שלנו
  אשכנזי, שמני וכל היתר - סימנים לדאגה
  המנהיגים אז והיום - מי ימין ומי שמאל?

המוסיקאי ושדרן הרדיו דודו אלהרר תקף את שרון וכמו-כן תקף את ד"ר יוסי ביילין, גדעון לוי ופרופסור זאב שטרנהל. אכן, באמת אסון גדול... אך האסון הגדול יותר הוא "המתחפשים למיניהם" מארגוני שמאל, כגון "שלום עכשיו" וארגונים אחרים המתחפשים ל-"תחקירנים ויוצרים" וזאת בכדי "לחשוף את פרצופו האמיתי של הימין", בבחינת המטרה מקדשת את האמצעים. אותם מתייפיפים לא יעזו לעשות דבר דומה לפלשתינים הכביכול מתונים מחשש שהאמת על אודות אותם "מתונים" תתגלה בפרהסיה, אבל נגד האויבים האמיתיים הימין כידוע מותר הכל.
לא אופתע אם יתברר כי אותו "תחקירן יוצר דקומנטרי" ניסה למשוך בלשונו ולעודד את אלהרר בכדי שיוציא קיטור על השמאל. כי מעבר למעשה הלא אתי והלא מקצועי - תרתי משמע, מעבר לכך זוהי תופעה שקיימת בשמאל - זכורים הפרובוקטורים למיניהם בסגנון אבישי רביב, שכל מטרתם הייתה להכפיש את הימין וזאת תוך ידיעת השלטון ובהסכמתו ובעידודו (תוך כדי גיוס השב"כ ומוקדי כוח נוספים לשם כך על-ידי הפעלתם כזרוע פוליטית).
קראנו לא מזמן בכלי תקשורת שונים המתרברבים על כי "הכניסו מרגל מסתנן אל מעוז הימין הקיצוני"... (כן, כן, לא חמאס, לא אל-קאעידה, הימין הקיצוני...); התרברבות שבד"כ לא חושפת שום דבר רציני מלבד שנאה פתולוגית לימין ולכל מה שהוא מייצג, וחוץ מזה לא עומד מאחורי ה"חשיפה המדהימה" דבר וחצי דבר. לכן, דווקא עכשיו, עת יום הזיכרון ליצחק רבין, ראוי כי דווקא הצד, שכביכול חף מכל זיקה למעורבות ברצח, דווקא עליו מוטל כי יפיק את הלקחים של ההסתה - שלו עצמו. כלומר, אלו הטוענים כי "הימין הסית", שוכחים או משכיחים כי השמאל דחק את הימין לפינה בכל מיני מתקפות ופרובוקציות (בעזרת כל אותם מוקדי כוח ואליטות שציינתי קודם). ואחר-כך בא אותו שמאל וצועק את צעקת הקוזק הנגזל, כלומר - הכפשנו ורדפנו את הימין בדרכים לא דרכים ובשיטות לא שיטות כמו במשטרים הכי חשוכים, ואחר-כך זעקנו על כי הימין העז בחוצפתו הרבה גם לעמוד מולנו ולהתגונן.
יש לזכור כי דברים חמורים וטרגיים (אפרופו רצח רבין) מתחילים מפרובוקציות קטנות ומתוזמנות, והמבין יבין.
אני רק מקווה שהלקח יהיה בכך שלא יחל עכשיו מחול שדים סביבו ונגדו של אלהרר (כמו שרגילים במדינתנו הדמוקרטית לעשות רק לאנשי ימין), ולא יקראו לחקור אותו על הסתה שכידוע נוגעת רק לאויבי העם ושמש העמים... כלומר אנשי הימין; ומאידך-גיסא הסתה של השמאל זו אמירה לגיטימית מוצדקת נוכח "חופש הביטוי" השורר פה במדינת ישראל... (דבריהם של ישעיהו לייבוביץ, זאב שטרנהל, משה צימרמן, גדעון לוי, יוסי שריד ועוד "אנשי תרבות" רבים וטובים) וזה באמת מה שכה חמור פה במדינה, שמתיימרת להיות חופשית ודמוקרטית בעלת חופש ביטוי לכולם, וזה ממש, אבל ממש, לא כך.
בנוגע למחול השדים סביבו וכנגדו, כנראה שאתבדה שוב - כי ככה זה אצלנו, ימין = הסתה, שמאל = חופש הבעת הדעה.
עכשיו גם בטח יציעו לנו "שוחרי הדמוקרטיה" להחרים אותו כמו את אריאל זילבר, הסופר אורי מילשטיין ועוד... אנשים שכל פשעם היה והינו בכך שהם רוצים להציג את האמת שלהם ומתנגדים ל"שמש העמים" של הבולשביזם של האליטות במדינה ה"חופשית והדמוקרטית" הקרויה ישראל.

תאריך:  30/10/2009   |   עודכן:  30/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המתקפה על אלהרר - משל לצביעות השמאל
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
רואים אותן דוהרות ברחובות רמת
1984  |  30/10/09 11:19
 
- כמה עצוב ובמה נכון ל"ת
רחלפ  |  30/10/09 13:33
2
תודה לאלהרר ולפרי
213  |  30/10/09 13:27
3
להחרים את הנבלות! ל"ת
קורןנאוה טבריה   |  31/10/09 12:33
 
- את מתכוונת לאלהרר ואריאל זילבר ל"ת
זוג זמרי רחוב   |  31/10/09 17:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן עזרא
תהליך בקורת מבנים תורם לאיכות הבנייה ויש לבחון את כדאיותו ותרומתו לא רק על-פי התוצאה הכספית שבפסק הדין, אלא גם בכל מה שקורה בדרך עד להגעה אל פסק הדין, לרבות הארכת תקופת הפיקוח והאחריות על הנכס, ביצוע שיפורים ותיקונים, וחשיפת אישורים על טיב הבניה שלא היו מתגלים ללא התהליך המשפטי.
מוטי פלד
דממה השתררה באולם, כל הנוכחים היו בהלם, שנים רבות התנדבתי במשטרת התנועה והחלטה זו קוממה אותי, לא יכולתי להתאפק והערתי לשופט: "אבל הוא חנה באדום לבן ובניצב למדרכה!", בלי להתבלבל ובחוסר סבלנות אמר השופט: "אז מה, כולם חונים שם באדום לבן...!".
איתמר לוין
מדור חדש של איתמר לוין    על ועידת הנשיא פרס שנערכה בחסות הון-שלטון-עיתון    על ערוץ 10, עבריין סדרתי שעכשיו קוצר את פירות עבריינותו וקשריו    ויציאת גאידמק לרוסיה שחשפה את ערוותה של מערכת המשפט הישראלית
ראובן לייב
את הפרפראזה השלילית על שיר הילדים האופטימי, "גשם גשם בוא", נאלצתי להוותי לשיר, אתמול, בגין התלאות שפקדו אותי ביום הגשם הראשון
עו"ד יעל גיל
מרבית הזוגות הנישאים לא יתקשרו בהסכם ממון, שכן הם לא חושבים על יום הגירושין    כשיום זה מגיע, זה כבר הופך מאוחר מידי    תלונות שווא במשטרה ושאר תרגילים מסריחים, הכל בכדי להשיג את מה שניתן היה לסכם עליו מראש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il