X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש המועצה המקומית בית אריה-עופרים נכשל כבר פעמיים באישור תקציב המועצה ניסה לזמן ישיבה מיוחדת לאישור התקציב בהתראה של יומיים החוק קובע שנדרשים לפחות 10 ימים התראה משרד הפנים התערב והדיון באישור התקציב נדחה ל-28 בינואר
▪  ▪  ▪
אלבוים. נכשל כבר פעמיים באישור התקציב [צילום: מתוך יוטיוב]

ראש מועצת בית אריה-עופרים, יהודה אלבוים, הודיע כי תושבי המועצה לא יוכלו להשתתף כמשקיפים בישיבה שקבע לאישור תקציב המועצה. הישיבה נקבעה לאחר שאלבוים נכשל כבר פעמיים באישור תקציב המועצה לשנת 2020.
לפני יומיים (יום ב', 13.1.20) שלחו אלבוים ומנכ"ל המועצה המקומית בית אריה-עופרים, שלומי לנגר, זימון לחברי המליאה ובו הודיעו כי בכוונתם לערוך הצבעה נוספת על התקציב תוך יומיים. כותרת המסמך היתה: "הזמנה לישיבת מליאה שלא מן המניין - הישיבה תהיה סגורה לציבור ותשודר בפייסבוק".
על סדר יומה של מליאת המועצה עמדו שלושה סעיפים והראשון שבהם הוא אישור תקציב 2020. משמעות הדבר היא שהזימון היה, לכאורה, לא חוקי. זאת, משום שהחוק קובע כי יש לשלוח הזמנה לישיבת מליאה שבה יתקיים דיון בתקציב, בתשלומי חובה או בחוקי עזר לפחות עשרה ימים לפני יום הישיבה, אלא אם כל חברי המועצה הסכימו לתאריך מוקדם יותר.
חברי מועצה בבית אריה-עופרים פנו למשרד הפנים בדרישה שיתערב בעקבות שליחת הזימון הלא חוקי. עוד טענו כי סגירת המליאה בפני תושבים היא צעד לא מידתי ולא חוקי. על-פי הערכת גורמים במקום, מדובר בניסיון לנצל היעדרות של אחד מחברי האופוזיציה השוהה בחו"ל.
לטענת היועץ המשפטי של מועצת בית אריה-עופרים, עו"ד עופר רזניק, סגירת המליאה בפני הציבור נעשתה לאחר שבמסגרת ישיבות המליאה האחרונות התפרצו תושבים בקריאות ביניים. מדבריו משמע שמדובר לכאורה בצעד ענישה כלפי חברי אופוזיציה.
"במסגרת ישיבת המועצה האחרונה בוצעו דברי ומעשי אלימות על-ידי אנשים בקהל, ואין לקבל מצב זה בישיבה מכובדת של רשות ציבורית. הייתי מצפה מחברי המליאה לשמור על כבוד הרשות וישיבותיה, אך ראיתי חברי מליאה שעוד משלהבים את הקהל לאותם מעשים כאמור, מצב שאינו מתקבל על הדעת. לאור כך, עד שחברי המליאה לא יקחו אחריות וישמרו על תקינות ההליך, וכל עוד יש צפי לסכנה לאלימות, רשאית המועצה לבחור דרך אחרת להעביר את ישיבותיה לתושבים", כתב לחבר המועצה אבי זיו.
לדברי עו"ד רזניק, הישיבה תועבר בשידור חי בפייסבוק לייב והמועצה תדאג שהשידור יהיה רציף ונגיש. "עם הזמן, אם נגיע למסקנה שניתן לקיים את הישיבות עם קהל צופה - -נכניסם פנימה בשמחה", כתב.
News1 פנה למשרד הפנים, אולם עד עתה לא התקבלה עמדת המשרד. עם זאת, נודע כי בשעה 14:00 הודיע מנכ"ל המועצה המקומית בית אריה-עופרים, שלומי לנגר, לחברי המליאה על דחיית הסעיף הנוגע להצבעה על תקציב 2020 ב-14 ימים, עד ל-28 בינואר 2020. שאר הסעיפים נותרו לצורך דיון במליאה שנותרת סגורה לקהל.

תאריך:  15/01/2020   |   עודכן:  15/01/2020
+עיריית יהוד מונוסון מסרבת לגלות מהיכן המימון לקו השבת
18:10 15/01/20  |  עידן יוסף

עיריית יהוד מונוסון הודיעה כי מהשבת הקרובה תצטרף למיזם "נעים בסופ"ש" של עיריית ת"א ותפעיל מהשבת הקרובה קו תחבורה. בישיבת המועצה נקבע כי התקציב לקו לא יגיע מתקציב העירייה אלא מתב"ר אולם שום תב"ר לא אושר למיזם, ובעירייה מסרבים לגלות מהו מקור המימון, מה שמעלה חשש למינהל לא תקין.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא הצליח להעביר תקציב וסגר הישיבות לציבור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משמר העיר
עידן יוסף
ראש עיריית טבריה סיים את תפקידו ובמקומו מונתה ועדה ממונה שתכהן לפחות שלוש שנים    בראשה יעמוד סמנכ״ל משרד הפנים, מוני מעתוק    לחברי המועצה ימונו עובדי מדינה ממשרדים שונים
איילת פישביין
הסערה סחפה מכבישיה ומדרכותיה של תל אביב דלקים, שמנים ואבק שזיהמו את החופים שנאסרו לרחצה ע"י משרד הבריאות    העירייה: למרות מאמצי הניקוי, מגיעה לים זרימה דרך מערכת התיעול
איציק וולף
בית המשפט לעניינים מינהליים בירושלים הוציא צו המסמיך את המשטרה ואת הפיקוח העירוני לנקוט בכל אמצעי - כולל הפעלת כוח סביר במקרה הנדרש - למניעת הפעלת בית החלמה ליולדות ברחוב החלוץ בשכונת בית הכרם    המשיבים יכולים להגיש תגובתם עד 6 בינואר 2020
עידן יוסף
נפגעי קווי השבת מזהירים כי ידרשו חיוב אישי ממי שהיה שותף להפעלתם    טוענים כי האישור לווה בכשלים חוקיים ומינהליים המעיד כי ההחלטה התקבלה שלא כדין    "הפעלת הסמכות איננה סבירה או מידתית ועל כן לא תוכל לעמוד"
עידן יוסף
למרות התחייבות מנכ"ל עיריית תל אביב לפני כשנה ולמרות פסיקת ביהמ"ש המחייבת את העירייה לסגור מרכולים בשבת, ממשיכה העירייה לגרור רגליים. בקווי השבת קרה ההפך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il