X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רוסיה בתגובה לראשונה לתוכנית המאה של הנשיא טראמפ: "אנו לומדים את התוכנית ומנתחים את המצב. מחר פוטין ונתניהו ייפגשו, ונקבל מידע ממקור ראשון"
▪  ▪  ▪
פוטין. יקבל עדכון מנתניהו [צילום: מקסים שמטוב/AP]

הקרמלין מתייחס (יום ד', 29.1.20) לראשונה לתוכנית המאה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שהוצגה בבית הלבן בוושינגטון. "אנחנו לומדים את התוכנית וממשיכים לנתח את המצב. רוסיה היא שחקן אחראי במזרח התיכון. אם יהיה צורך, רוסיה מוכנה להמשיך במאמצים, ולעשות ככפי יכולתה כדי להשיג שלום במזרח התיכון".
עוד נמסר מהקרמלין כי "מחר תיערך פגישה בין הנשיא ולדימיר פוטין לראש הממשלה נתניהו, כך שיהיה לנו מידע ממקור ראשון. בשלב זה, אנחנו יכולים להגיד שהתוכנית נתמכת באופן מלא על-ידי ישראל, והיא קיבלה תמיכה ממספר מדינות, אך נשללה נחרצות על-ידי הפלשתינים".
בינתיים חתם הנשיא ולדימיר פוטין על חנינה לנעמה יששכר כצפוי, והיא צפויה לחזור מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במטוסו. נתניהו בירך את פוטין על החלטתו והודה לו. נתניהו כבר מתכנן את ביקורו המדיני בשבוע הבא - הפעם באוגנדה.
יממה לאחר הצגת תוכנית המאה האמריקנית, בעולם ממשיכים להגיב ולהיות חלוקים לגביה. הצרפתים מצטרפים ומברכים: "צרפת משוכנעת שפתרון שתי המדינות, בהתאם לחוק הבינלאומי, נחוץ לכינונו של שלום צודק ובר-קיימא במזרח התיכון", נמסר.
את התוכנית מגבות גם בריטניה, האיחוד האירופי, וכן המדינות הערביות: בחריין עומן, איחוד האמירויות, מצרים, סעודיה. גם מזכ"ל הליגה הערבית, אחמד אבו אל-רייט, מסר בשם הארגון: "תוכנית השלום מצמצמת באופן ניכר את זכויות הפלשתינים. עם זאת, הליגה הערבית לומדת את החזון של התוכנית והיא פתוחה לכל מאמץ אמיתי להשגת השלום". מנגד, המנהיג העליון של אירן, עלי חמינאי, צייץ בחשבון הטוויטר של כי הסוגיה הפלשתינית לא תימחק מהמחשבות, וטען כי הפלשתינים ייאבקו באמריקנים וציין כי כל העמים המוסלמים לא ירשו שתוכנית המאה תצא לפועל.

תאריך:  29/01/2020   |   עודכן:  29/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקרמלין: "נעשה הכל להשיג שלום במזה"ת"; פוטין חנן את נעמה יששכר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תוכנית המאה
ד"ר יחיאל שבי
תקציר: על ישראל לאמץ את תוכנית טראמפ לשלום שכן קיים בה פוטנציאל יוצא דופן למימוש שאיפות הציונות תוך השתלבות במרחב המזרח-תיכוני וצירוף שטחים נוספים בארץ ישראל למדינת ישראל
מירב ארד
פנה לגנץ וקרא לו להודיע כי "לא יהיה סיפוח ללא הסכם"    הבהיר: "זו לא דרכו של יצחק רבין!    ח"כ הורוביץ: "נתניהו מכונן מדינה דו-לאומית. מדינה שאיננה יהודית ואיננה דמוקרטי. הוא עושה זאת כדי להיחלץ מהדין"
איתן קלינסקי
על-פי תוכניתו של טראמפ כל העורף החקלאי של הפלשתינים כיום, הפרוס בחלק המזרחי לאורך בקעת הירדן, יילקח מהם ויצורף למדינת ישראל
מירב ארד
הבהיר: "מה שיידחה לאחר הבחירות, לעולם לא יקרה. כולנו מבינים את זה"    ח"כ שמולי פנה ליועמ״ש בדרישה למנוע מהלכי סיפוח חד-צדדים בתקופת ממשלת מעבר    השר לוין: "מתכוונים להביא את החלטת הסיפוח כמה שיותר מהר לממשלה"
יוני בן-מנחם
מדינות ערב המתונות מגלות זהירות ומוכנות לדון בתוכנית "עסקת המאה" של הנשיא טראמפ בהובלתה של ארה"ב. הכדור עבר למגרשה של ההנהגה הפלשתינית, מחמוד עבאס ממשיך בקו הסרבנות הפלשתיני המסורתי ומתכנן להיאבק בתוכנית האמריקנית, הפלשתינים מזהירים כי סיפוח שטחים מיידי ע"י ישראל יביא להסלמה גדולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il