X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התקיפה אמש בעזה [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
תגובה לבלוני התבערה
מרחב הדיג יצומצם בחמישה מייל
הדיג לא יוגבל לחלוטין, ותתאפשר פעילות במרחב של עד 10 מייל שר הביטחון מכחיש כוונה למסור גופות מחבלים לפלשתינים ובצה"ל מכנים את הדיווח על היפגעות שבויים ישראלים כ"לוחמה פסיכולוגית"

בתום התייעצויות ביטחוניות, הוחלט (יום ד', 5.2.20) על צמצום מרחב הדיג ברצועת עזה מ-15 ל-10 מיילים ימיים, החל בשעה 16:00 ועד להודעה חדשה. זאת בעקבות המשך ירי הרקטות והפרחת בלוני התבערה מהרצועה לשטח מדינת ישראל.
ההחלטה התקבלה לאור פעולות טרור חוזרות ונשנות מצד רצועת עזה נגד אזרחי ישראל בשבועות האחרונים, אשר מהווים הפרה של הריבונות הישראלית.
מוקדם יותר דווח על ני בלוני נפץ שהופרחו מרצועת עזה אותרו בשטחים פתוחים במועצות האזוריות שער הנגב ומרחבים. מצה"ל נמסר כי חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה כלפי ישראל, והוא יישא בהשלכות לאלימות המופעלת כנגד אזרחי ישראל.
בלשכת שר הביטחון נפתלי בנט מכחישים דיווח פלשתיני, לפיו ישראל מתכוונת למסור לידי הפלשתינים גופות הקבורות בבתי קברות לחללי אויב. סוכנות הידיעות מען פרסמה שמות של חמישה מהם, כולם בני העיר חברון. מבדיקת השמות עולה כי יש בהם גופות של אלה שהשתייכו לחמאס. בדיווח לא נמסרה סיבת השחרור וכמה גופות יימסרו.
דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, הודיע היום כי בתקיפות צה"ל בעזה ברצועת עזה, בחודש מאי האחרון, נפצעו כמה מהשבויים הישראלים המוחזקים בידי ארגון הטרור.
במהלך מבצע צוק איתן בשנת 2014, נלקחו בשבי גופות החללים אורון שאול והדר גולדין. בהמשך נכנסו שני צעירים מעורערים בנפשם לרצועה, בשני מקרים שונים: אברה מנגיסטו והישאם שעבאן א-סייד. אבו עוביידה לא פירט היום למי מהם מתייחסת הכרזתו, רק הסביר: "הדברים מובאים כעת לידיעת הציבור, לאור ההונאה הגדולה של נתניהו בפני הציבור הישראלי על-ידי שחרור נעמה יששכר, בתקופה שבה ישראל השאירה את השבויים שלה ברצועת עזה ברצועת עזה מאז 2014, מבלי שאכפת להם מגורלם הלא ידוע".
"אנו, בגדודי עז א-דין אל-קסאם, מפרסמים עובדה שהסתרנו מאז התקיפות במאי 2019 ברצועת עזה, כאשר האויב הפציץ את מבני האזרחים והביטחון ומקומות אחרים: כמה שבויים של האויב נפצעו ישירות ובשלב זה, איננו חושפים את שעלה בגורלם. אנחנו מבטיחים לאסירים הגיבורים שלנו לעשות כל שביכולתנו כדי לשחרר אותם, בכל האמצעים".
מנגד, גורם בצה"ל הגדיר את הדברים, בפני הכתבים הצבאיים בכלי התקשורת, כ"לוחמה פסיכולוגית זולה".

תאריך:  05/02/2020   |   עודכן:  05/02/2020
+תגובה לירי הפצמ"ר: חיל האוויר תקף בעזה
01:00 06/02/20  |  איציק וולף

חיל האוויר תקף מטרות ברצועת עזה. זאת, בעקבות שיגור פצצות מרגמה מוקדם יותר הערב לעבר יישובים ישראליים.

+חברון: יידה בקבוק תבערה ונהרג מאש צה"ל
18:13 05/02/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המחבל הפלשתיני בן 17 התפרע וסיכן את חיי הלוחמים  ▪  בימים האחרונים הסלימו ההפגנות בעקות תוכנית המאה, וכוללות הבערת צמיגים, והשלכת בקת"בים ואבנים

התפרעות בחברון היום [צילום: וויסאם השלמון/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי
מרדכי ליפמן
החידוש ההיסטורי בעסקת המאה: טראמפ, ועמו ארה"ב, ירדו סופסוף, מן הגדר עליה ישבו, רגל פה רגל שם, כל הממשלים הקודמים וכמעט כל הנשיאים בעבר    ישראל מוגדרת היום כבעלת ברית, כשותפה, לא מהסוג הנסתר, לא כזו שיש להחביאה
נאיל זועבי
תוכנית המאה היא ההזדמנות האלף ואחת שהפלשתינים בתבונתם כי רבה, דוחים בשתי ידיים ובנפש מאוד חפצה מחמיצים אותה, עוד תוכנית שתיזרק למחסן הגרוטאות של ההיסטוריה הפלשתינית שבמילון שלה כתוב רק: לא, לא ועוד פעם לא ולא
איציק וולף
לפני שלושה חודשים סיכלו כוחות חיל-הים, בשיתוף כוחות שב"כ, ניסיון הברחת אמצעי לחימה לרצועת עזה מהשטח הימי בצפון רצועת חצי האי סיני
איתמר לוין
סולברג: צו ההריסה מחרים לטובת המדינה את הבית ואת המגרש עליו ניצב - ולא ניתן לבנות אותו מחדש בלא היתר של צה"ל    אפשר להרוס את הבית שהוקם בג'נין במקומו של הבית בו התגורר אחד המחבלים שרצחו את הרב רזיאל שבח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il