X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך מגלה עו"ד פאדי מטאנס - שגייס את פרופ' שלום שטהל ליתן חוות דעת - למשרד עורכי הדין שייצג את בית החולים המשפחה הקדושה בתביעה שהוגשה נגד בית החולים בחוות הדעת הרשמית והבלתי נכונה שהוגשה לבית המשפט כתב: "הטיפול היה מיטבי" מאחורי הקלעים מסר: "הטיפול בחדר מיון אינו מיטבי"
▪  ▪  ▪
[צילום: מתוך יוטיוב]

פרופ' שלום שטהל - פרופסור חבר בפקולטה לרפואה בטכניון וחבר בוועדות ערר לנפגעי עבודה של המוסד לביטוח לאומי - מסר חוות דעת בלתי נכונה, ביודעין, לבית המשפט. בחוות דעת שכתב תמורת תשלום כספי, לפי הזמנת משרד עורכי הדין שייצג את בית החולים המשפחה הקדושה בנצרת - שנתבע על-ידי אישה שנפגעה מטיפול שקיבלה בבית החולים, ציין פרופ' שטהל כי המנותחת קיבלה בחדר המיון "טיפול מיטבי". אולם "מאחורי הקלעים" הוא מסר לעורכי הדין כי הטיפול לא היה מיטבי. ובמילים פשוטות: חוות הדעת שהוגשה בית המשפט הייתה כוזבת, והיא נועדה להביא לדחיית התביעה נגד בית החולים, או למצער להקטין את הסיכון הכספי לבית החולים.
ל-News1 נודע, כי חוות הדעת הבעייתית הוגשה לבית המשפט במסגרת ת.א. 28743-01-16 שנדון בבית המשפט השלום בנצרת. אישה שנפגעה בביתה מזכוכית באגודל ימין, וקיבלה לטענתה טיפול רשלני בבית החולים הנ"ל, הגישה תביעה כספית בגין נזקים שנגרמו לה לטענתה לצמיתות. שני הצדדים גייסו חוות דעת רפואיות. משרד עורכי הדין גרוס, אורעד שלימוף המייצג את בית החולים, שכר את שירותיו של משרד פאדי מטאנס לטפל בתביעה. וזה האחרון שכר את פרופ' שלום שטהל ליתן חוות דעת שתגונן על בית החולים.
ממסמכים שהגיעו ל-News1 עולה, כי פרופ' שטהל פעל לרצות את בית החולים, ולא ניצמד בחוות דעתו הרשמית שהגיש לבית המשפט לאמת העובדתית כפי שגילה בעצמו; ואף לא למסקנות הרפואיות המתבקשות. אופן התנהלותו הבעייתי עולה מפורשות ממכתבו של עורך הדין פאדי מטאנס, ששכר את שירותיו של פרופ' שטהל כמומחה מטעם בית החולים.
במכתב מיום 01.04.17 ששיגר עו"ד מטאנס למשרד גרוס, אורעד שלימוף, הוא הציג את עיקרי חוות הדעת של פרופ' שטהל (מומחה לכיכורגיה של היד), וכן דברים שנמסר לו שטהל מאחורי הקלעים, כדבריו.
כך לדוגמה, בחוות הדעת הרשמית לבית המשפט מסר פרופ' שטהל:
  • "טיב הטיפול שניתן בחדר המיון: הנבדקת קיבלה טיפול טוב בחדר המיון, היא נשאלה שאלות לגבי המגבלות באגודל בעקבות הפציעה ולא דווחה כלל על הפרעות למעטט החתך. בגליון המיון נכתב מפורשות: אין תלונות או קליניקה נוספת". נערכה בדיקה קלינית ראויה. הפצע תואר כהלכה וכן נכתב כי אין פחת מרוחק, דהיינו, תפקוד טוב של המיפרק רחיקנית לחתך וללא ממצאים חריגים דיסטלים".
    ואילו בשיחה שקיים פרופ' שטהל עם עורך הדין, הוא מסר היפוכם של דברים. הנה מה שכתב עו"ד מטאנס מדבריו של פרופ' שטהל:
    • "מאחורי הקלעים מסר לנו המומחה כי הטיפול בחדר מיון אינו מיטבי. לא ברור אם נבדקו תנועות האגודל והרשומה הרפואית לוקה בחסר. לשיטתו הבדיקה במיון הייתה שטחית ולא מקיפה ובבדיקה יותר טובה ניתן היה לאבחן את הקרע בגיד".
    ובמילים פשוטות: עו"ד מטאנס מגלה למשרד עורכי הדין הראשי המייצג את בית החולים, במכתב שהעתק ממנו נמסר אגב גם לאיזיס קסיס, מנהלת לשכת מנהל בית החולים, ולד"ר אליאס אסחאק, ליו"ר הוועדה לניהול סיכונים, כי פרופ' שטהל, שנשכר ליתן חוות דעת כרופא מומחה, מסר מאחורי הקלעים חוות דעת הסותרת את חוות דעתו הרשמית והכוזבת שהוכנה להגשה בבית המשפט.

קטע מחוות הדעת הרשמית שהגיש פרופ' שלום שטהל לבית המשפט
הגילוי האמיתי של פרופ' שטהל עבור בית החולים, מאחורי הקלעים, הסותר את חוות דעתו הרשמית
תאריך:  19/02/2020   |   עודכן:  20/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרופ' שטהל מסר מאחורי הקלעים חו"ד הפוכה מזו שהגיש לביהמ"ש
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חוו"ד שטרנהל
פוסק עררים במל"ל  |  20/02/20 09:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בפרקליטות קרובים להחלטה על חקירה פלילית בחשד למרמה על-ידי בכירים בחברת הממד החמישי    בכירי החברה חשודים בהצגת מצג שווא שהביא לקבלה במרמה של 4 מיליון שקל מן המשטרה תמורת פיילוט שביצעה החברה, ובמסירת מידע כוזב בעת המשא-ומתן עם המשטרה לצורך זכיה בפרויקט בהיקף של 50 מיליון שקל
איתמר לוין
גיא גיסין תבע 18 מיליון שקל מבצלאל איגר ובכירים אחרים בחברת הנדל"ן דוראה, בטענה שהובילו לקריסתה    השופט מגן אלטוביה מחק על הסף את התביעה בשל התיישנות, באומרו שגיסין ומחזיקי האג"ח יכלו לפעול בזמן אמת כדי לצמצם את ההפסדים - אך לא עשו זאת
עידן יוסף
בהחלטת הפרקליטות בתלונה נגד עיריות במרכז הארץ שהציעו טובות הנאה אסורות למצביעים שיוכיחו כי הצביעו, נאמר כי כתב אישום נגדן בנושא זה יהווה תקדים וכי ניתן להניח שמדובר בתום לב
איתמר לוין
עו"ד יניב גדיש אמר לשופטת ניצה מימון-שעשוע: "גבירתי משחקת איתי משחק מסוכן מאוד ובמשחק הזה יהיו חללים"    מימון-שעשוע קבעה שמדובר באיומים וקיבלה גיבוי מצד חיות
איתמר לוין
אור טענה שהשופטת דנה אמיר פסולה משום שעבדה ברשות המיסים ומשום שבעלה ייצג חברות שבבעלותה ובנקים שפעלו נגדה    חיות דחתה את הערעור: טענות כוללניות וחסרות יסוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il