X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מודעת בחירות של ישראל ביתנו בראשון לציון [צילום: פלאש 90]
ישראל ביתנו תמליץ על ליברמן לראשות הממשלה
בראיון לאתר רוסי רמז אביגדור ליברמן כי ימליץ לנשיא על עצמו להרכיב את הממשלה הבאה, ולכל היותר לא ימליץ על נתניהו וגנץ כמועמדים להרכיבה גנץ: "ליברמן ילך עם נתניהו"
"תעמולת ליברמן מעודדת אלימות"
מירב ארד
ארגון חותם עתר בדרישה למתן צו שיאסור פרסומים מצד ישראל ביתנו הנושאים אופי אנטישמי מחשש שההשתלחות תסית את פעילי המפלגה לפגוע פיזית בדתיים ובחרדים
לרשימה המלאה

יושב-ראש ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, רומז כי אפשר שימליץ לנשיא המדינה להטיל עליו את מלאכת הרכבת הממשלה לאחר הבחירות. בראיון לאתר החדשות NEWSru בשפה הרוסית, אמר ליברמן כי ימליץ על מפלגתו ועל עקרונותיה הבסיסיים.
"הכל תלוי בתוצאות", אמר ליברמן במענה לשאלה האם ימליץ על עצמו, "אבל האדם היחיד שיכול לעמוד מול נתניהו בזירה הפוליטית הוא אני".
עם זאת, בסביבתו של ליברמן לא פוסלים אפשרות כי גם הפעם לא ימליץ על איש מבין המועמדים, כפי שנהג בבחירות הקודמות, מה שמעלה את הסבירות למערכת בחירות רביעית. בדף הפייסבוק שלו כתב ליברמן כי למחרת הבחירות גנץ ונתניהו ינסו לקבוע שיא בריצה אחרי החרדים. לטענתו המגעים בין אנשיו של גנץ ליהדות התורה לא נפסקו ונמשכים עד היום. בין היתר טען, כי החרדים יחוקקו חוק דרקוני חדש בנושא עבודות חיוניות בשבת. יצוין, כי לפני כשנתיים תמכה ישראל ביתנו חוק לצמצום העבודות הציבוריות בשבת הדורש התחשבות במסורת ישראל.
ליברמן התבטא בעבר בדבר רצונו להיות ראש ממשלה, אך מיד הוסיף כי אצלו מדובר באפשרות ולא באובססיה.
יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הזהיר: "ני חושב שאם לא נהיה המפלגה הגדולה ביותה, ליברמן ילך עם נתניהו. זה מצב חמור ביותר". אתמול התייחס ליברמן לאפשרויות להקמת ממשלה אחרי הבחירות, ואמר שיקים ממשלה ללא נתניהו. בדבריו בוועידת מעריב עסקים 2030 טען: "אנחנו מוכנים ליום שאחרי הבחירות, יהיו לנו 61 מנדטים בלי נתניהו, דרעי וליצמן". כמו-כן הוא פסל את האפשרות לממשלת אחדות. יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר כי לא יאפשר את התממשות הדרישה של ליברמן להצטרף לממשלת ימין בלי נתניהו.
חברת הכנסת איילת שקד (ימינה) תקפה את ליברמן, ואמרה כי הוא התנתק מגוש הימין. לדבריה, "הצבעה לליברמן זו הצבעה למערכת בחירות רביעית. הוא ניתק עצמו מהגוש".

תאריך:  27/02/2020   |   עודכן:  27/02/2020
+יו"ר ועדת הבחירות: ישראל ביתנו לא הוכיחה קשר בין הליכוד לכנס
12:02 28/02/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

השופט הנדל דחה עתירה שהגישה ישראל ביתנו נגד הליכוד ופסק הוצאות בסך כולל של 7,000 שקלים

[צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
+"כבודו טעה, סקרים - עד כניסת השבת"
10:55 28/02/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בש"ס אומרים כי שגגה נפלה תחת ידו של יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, לאחר שציין כי פרסום סקרים מותר עד הלילה בחצות, בעוד שכוונת המחוקק היא עד כניסת השבת  ▪  הנדל דחה את הבקשה  ▪  המשמעות: בטלוויזיה יוכלו לשדר הערב סקרים חדשים

ארבל והנדל. פגיעה בצביון המדינה? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+כחול לבן הציעה מחיקת המילה "יהודית" מחוק הלאום
10:23 28/02/20  |  עידן יוסף

ח"כ רם בן ברק הבטיח לציבור הערבי כי כחול לבן תמחק את המילה "יהודית" מסעיף 7 בחוק הלאום שאומר שהמדינה תקדם ותעודד "התיישבות יהודית". הסעיף נועד לסייע לקדם התיישבות יהודית בנגב ובגליל (מקור ראשון). השר בצלאל סמוטריץ' (ימינה) אמר בתגובה: "כחול לבן במכירת חיסול של החזון הציוני והכל כדי לקנות שלטון מהערבים. בושה וחרפה".

+שוויון בין הליכוד לכחול-לבן, יתרון קל לגוש הימין
10:03 28/02/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הליכוד וכחול לבן צפויות לקבל בבחירות מספר זהה של מנדטים - 33  ▪  גוש הימין עולה ל-57 מנדטים לעומת 56 של גוש מרכז-שמאל  ▪  ישראל ביתנו נשארת לשון המאזניים  ▪  נתניהו משמר על היתרון שלו בשאלת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה

[צילום: פלאש 90]
+דרעי: אם היו 58 בבחירות הקודמות הייתה קמה ממשלה
09:52 28/02/20  |  עידן יוסף

יו"ר ש"ס אריה דרעי מגלה כי אילו בבחירות הקודמות היו לגוש הימין 58 מושבים בכנסת, הייתה ממשלה יכולה לקום. בראיון לרדיו קול חי, הוא סירב לחשוף מיהם שלושת חברי הכנסת מגוש השמאל מרכז שהיו תומכים בממשלה.

+גנץ פיטר את יועצו הבכיר ישראל בכר
09:03 28/02/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר כחול לבן פיטר את היועץ האסטרטגי שלו, ישראל בכר, שהוקלט טוען שלבני גנץ אין אומץ לתקוף באירן וכי הוא סכנה לעם ישראל  ▪  כחול לבן: בכר נקלע למארב מתוכנן שכלל ניצול אישי, שימוש באמצעים פסולים והונאה - שיטופלו בציר המשפטי

צעד דרסטי, שלושה ימים לפני הבחירות [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+סקר: תיקו בגדולות; ימינה מתחזקת
00:12 28/02/20  |  עידן יוסף

סקר שנערך על-ידי "מאגר מוחות" לפי הזמנת ישראל היום ו-i24News: הליכוד, כחול לבן 33; הרשימה המשותפת 14; העבודה גשר מרצ, ימינה 9; ש"ס 8; ישראל ביתנו, יהדות התורה 7; עוצמה יהודית 0 (2%). גוש הימין מקבל 57, לעומת 42 לשמאל מרכז.

+סמוטריץ': "אנחנו פי אלף טובים מהחרדים גם בדת ומדינה"
22:32 27/02/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+בנו של דרעי: "גנץ וביבי - זה אותו דבר"
21:57 27/02/20  |  עידן יוסף

בשיחה שהתקיימה לפני הבחירות האחרונות נשמע ינקי דרעי, בנו של יו"ר ש"ס, מודה: "הציבור שלנו נהיה ימני מפגר, אפשר לעשות עם גנץ אותו דבר כמו עם ביבי. הציבור צריך את הכסף". בנושאי ההקלטה שפורסמה בחדשות 12, עלו: ה"פרנויות" הגואות בבלפור, החשדות של יאיר נתניהו שהעליבו את אריה דרעי, המוטיבציה של ליברמן וההבדל הלא קיים לדעתו בין כחול לבן לליכוד: "גנץ וביבי - זה אותו דבר".

+היועץ של גנץ: "אין לו אומץ
לתקוף באירן, סכנה לישראל"
21:47 27/02/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ישראל בכר, שליווה את גנץ בקמפיין הבחירות, תקף את יו"ר כחול לבן בשיחה סגורה שבוצעה בימים האחרונים עם מכר קרוב שלו  ▪  כחול לבן בתגובה: "תעשיית השקרים מבית היוצר של הליכוד ממשיכה לפעול"

גנץ. "טיפש ואפס מאופס" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל ביתנו תמליץ על ליברמן לראשות הממשלה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מה ההבדל?
חיים וינברגר  |  28/02/20 12:12
2
ליברמן - הזהר מעצמך
עמוס שנער  |  28/02/20 16:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עידן יוסף
עידן יוסף
ישראל בכר, שליווה את גנץ בקמפיין הבחירות, תקף את יו"ר כחול לבן בשיחה סגורה שבוצעה בימים האחרונים עם מכר קרוב שלו    כחול לבן בתגובה: "תעשיית השקרים מבית היוצר של הליכוד ממשיכה לפעול"
איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קורא למפלגות ולכלי התקשורת להימנע משיבוש דעת הבוחרים בהפצת חדשות כזב בכלל ודיווחים לא נכונים ביחס להתפשטות נגיף הקורונה בפרט    "למידע כוזב יש הכוח להשפיע על הליך הבחירות ותוצאותיו, והפצתו עלולה לפגוע במישרין ביכולתם של הבוחרים לגבש דעתם ללא הפרעה חיצונית"
מירב ארד
הוסיף: "תמו ימי חוק הלאום וחוק קמיניץ ומתחיל עידן של שינוי. אנחנו מציגים הרכב חדשני לממשלה הבאה: אורלי לוי אבקסיס שרת הבריאות, ניצן הורוביץ שר החינוך והתרבות, עליאן אלקרנאוי השר הבדואי הראשון בישראל
עידן יוסף
רכבת ישראל תציע תדירות רכבות מלאה הכוללת כ-580 רכבות ונסיעות חינם בהתאם להנחיות משרד התחבורה    הטבת נסיעת החינם תינתן באמצעות הנפקת כרטיסי נייר חד-פעמיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il