X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ליברמן. תמלילי גודובסקי וקירשנבאום צילום: שריה דיאמנט/פלאש 90]
משה ישעיהו. פגישה עם בניו של ליברמן במוסקבה
מפלגת הליכוד פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיורה לפתוח בחקירה פלילית נגד ליברמן בשני עניינים שנחשפו ב-News1: ביחס למידע שלפיו ידע לכאורה על העברות הכספים בפרשת ישראל ביתנו, ועל קשרי בניו עם יזם הנדל"ן משה ישעיהו
▪  ▪  ▪

מפלגת הליכוד פנתה (יום ה', 5.3.20) אל היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד ח״כ אביגדור ליברמן בשל מעורבותו לכאורה בפרשת ״ישראל ביתנו״ ובקשרי בניו עם יזם הנדל"ן משה ישעיהו שנחשפו ב-News1.
"בחודשים האחרונים התפרסמו לגבי ח"כ אביגדור ליברמן מספר פרסומים אשר אם הינם נכונים מעלים חשדות כבדים לפלילים מצדו של ח"כ אביגדור ליברמן", כתב עו"ד מיכאל דבורין בשם מפלגת הליכוד. הוא ציטט ידיעה שפרסם העיתונאי יואב יצחק באתר News1 ולפיה הן מתמליל השיחה שבין דאוד גודובסקי למתן דהן והן מעדותה של מקורבתו של ח"כ ליברמן, פאינה קירשנבאום, עולה כי ליברמן ידע על העברות הכספים האסורות ועל הכספים שחזרו לכאורה לקופת מפלגתו וחולקו למקורבים.
"על-רקע עדויות ברורות אלה, לא ברור כיצד זה לא זימנה משטרת ישראל את מר ליברמן לחקירה באזהרה על-מנת לבדוק מה היה היקף מעורבותו של מר ליברמן בפרשת "ישראל ביתנו" ואם וככל שאכן היה מר ליברמן מעורב בכל דרך בהעברות הכספים הנ"ל במסגרת פרשת "ישראל ביתנו" ו/או היה מודע אליהן, ברור שלכל הפחות עבר הוא לכאורה עבירה של מרמה והפרת אמונים על כל המשתמע", כתב דבורין.
עוד הביע חשש, על-פי פרסום ב-News1, כי התובע בתיק ישראל ביתנו מצוי בניגוד עניינים לאור היותו קרוב משפחה של אדם שהיה לכאורה מעורב בהזרמות הכספים לעמותות הקשורות בפרשת ישראל ביתנו ומטעם זה נמנע לפתוח בחקירה פלילית כנגד ח"כ ליברמן.
"מכל מקום בין אם זו הסיבה לגרירת הרגליים בנושא ובין אם סיבות אחרות, ברור כי על הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה לפתוח ללא דיחוי בחקירה פלילית כנגד מר ליברמן ולבחון מה הייתה מעורבותו ומידת ידיעתו בפרשת "ישראל ביתנו" ובפרט כאמור לנוכח העדויות הברורות שעלו ממשפט גודובסקי וקירשנבאום כי הוא ידע גם ידע על הדברים", כתב.
עו"ד דבורין הזכיר בפנייתו ליועץ המשפטי לממשלה את חשיפת News1 על קשרי בניו של ליברמן עם יזם הנדל"ן משה ישעיהו. שני בניו של ח"כ ליברמן עמוס ויעקב נפגשו בחשאי במוסקבה עם ישעיהו. על-פי הפרסום ב-News1, כחודש לאחר הפגישה קיים קבינט הדיור ישיבה כשעל הפרק היה אשרור הישוב נווה תמרים. "סמוך לדיון זה הסיר משרד הביטחון את התנגדותו להקמת הישוב - התנגדות שעמדה בעינה במשך 19 שנים וזאת בשל סמיכות המקרקעין לשטח אש. עם הסרת התנגדות משרד הביטחון יצא פרויקט ענק זה לדרך והיזמים כבר החלו למכור יחידות דיור עוד בטרם הושלמו התוכניות", ציין.
לדבריו, מן הפרסום הנ"ל עולה אם כן, כי לא מן הנמנע שקיים קשר בין הפגישה החשאית בין שני בניו של ח"כ ליברמן עם היזם ישעיהו בעיתוי שבו נערכה ובמקום שבו נערכה, ובין ההחלטה הדרמטית של משרד הביטחון בראשות שר הביטחון דאז ח"כ ליברמן להסיר את ההתנגדות של המשרד שנמשכה כאמור 19 שנים ברציפות.
"משכך והואיל ועל פניו לא הייתה כל סיבה עסקית לפגישה בין בניו של ח"כ ליברמן ליזם ישעיהו", נטען במכתב, ולנוכח סמיכותה להסרת התנגדות משרד הביטחון לתוכנית ממנה עתיד להרוויח יזם זה מאות מיליוני שקלים, חובה על משטרת ישראל לחקור לאלתר וללא דיחוי את מלוא נסיבות האישור הנ"ל, נסיבות הפגישה והקשר בין בניו של ח"כ ליברמן לבין היזם הנ"ל, לרבות האפשרות כי הללו קיבלו ממיזם זה במישרין או בעקיפין תמורה כלשהי בעד הסרת התנגדות משרד הביטחון שעליו היה מופקד ליברמן משינוי היעוד של המקרקעין משטח אש, לשטח שהבניה בו מותרת. לנוכח האמור לעיל הנך נדרש להורות ללא דיחוי על פתיחה בחקירה פלילית כנגד ח"כ ליברמן בשני העניינים שנמנו במכתב זה, כתב דבורין.

תאריך:  05/03/2020   |   עודכן:  07/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הליכוד פנה למנדלבליט: חקור את ליברמן
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
איפה החקירה.
7-7-7.  |  5/03/20 20:48
 
- "ליברמן מושחתנוכל ראש ארגוןפשע
יועץ ליברמן לשעבר  |  6/03/20 14:54
2
}}}לחקור נתניהו בעניין נצוללות
לחקור בשיטות שב"כ  |  5/03/20 21:18
 
- לחקור את הקשר שלך עם ברק
לחקור באמת  |  5/03/20 23:30
3
למנדלבליט והמשטרה שסרב לחקור??
אא  |  5/03/20 23:48
4
שיחקרו קודם את בגידת ביבי
נימי מאשדות  |  6/03/20 08:07
5
מצוין! שיחקרו
נתן המציצן  |  6/03/20 10:20
 
- לא במקרה קראת
שמחה חן  |  6/03/20 13:32
6
למנדלבליט ????
שונסי גנצינר  |  6/03/20 11:18
 
- מי עוכר ישראל שמינה אותו?
באמת מעניין  |  6/03/20 15:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
משרד הבריאות קורא לכל מי שהיה בטיסת איזיג'ט שיצאה ב-29 בפברואר בשעה 12:00 מוונציה לתל אביב להיכנס באופן מיידי לבידוד בית
איציק וולף
הנהלת הכנסת נוקטת צעדי זהירות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה    ביטלה את כל ההזמנות לטקס השבעת הכנסת לסגל א', לסגל הדיפלומטי, לחברי כנסת לשעבר ולציבור הרחב    בוטלה קבלת הפנים לחברי הכנסת ולבני משפחותיהם
איציק וולף
עו"ד אפק תחליף את יועמ"ש הכנסת, איל ינון, שכהונתו בת עשר השנים תסתיים ב-1 באפריל    כיהנה ב-15 השנים האחרונות כיועמ"ש ועדת הכספים
איתמר לוין
הסנאטורית ממדינת מסצ'וסטס ספגה מפלה צורבת ב"סופר טיוזדיי", כאשר הובסה אפילו במדינת הבית שלה    ההתמודדות הבאה של הדמוקרטים: שש מדינות בשבוע הבא
איציק וולף
ראש הממשלה פרסם סרטון של אביגדור ליברמן שהבטיח שלא ישתף פעולה עם הרשימה המשותפת    "ליברמן, האם אתה סתם שקרן שאין לו מילה או שיש לך גם מניע נסתר?"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il