X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר הבריאות ליצמן. תוקפים את 'החרדי' [צילום: פלאש 90]
ליברמן. פרסם מידע כוזב [צילום: שריה דיאמנט/פלאש 90]
משרד הבריאות תוקף כלי תקשורת שדיווחו כי שר הבריאות, יעקב ליצמן, הורה כביכול למעבדות אבחון הקורונה שלא לפעול בשבת ומבהיר: המעבדות עובדות 24/7 והרחיבו פעילותן תוקף את יו"ר ישראל ביתנו: מצערת העובדה שבזמן שמערכת הבריאות מגויסת בכל הכוח בהצלת חיי אדם בחר ח"כ ליברמן להתעסק בפוליטיקה זולה ושקרית
▪  ▪  ▪

משרד הבריאות מכחיש את הדיווחים שלפיהם שר הבריאות, יעקב ליצמן, הורה שלא להפעיל את המעבדות הרפואיות בשבת. מדובר בדיווחים שקיבלו הדהוד פוליטי בהודעות של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן.
ליברמן פרסם בחשבון הטוויטר שלו במהלך השבת כי "העובדה", כלשונו, שמשרד הבריאות אינו מאפשר למעבדות לגילוי נגיף הקורונה לפעול בשבת, זו שערורייה. "כנראה שליצמן שכח כלל חשוב בהלכה היהודית: פיקוח נפש דוחה שבת, או שבשבילו נגיף הקורונה, אינו מסכן חיים. ליצמן חייב להחליט האם הוא שר הבריאות או משגיח הכשרות הלאומי", צייץ בטוויטר.
"לדברים אלו אין כל שחר. מעולם לא הורה שר הבריאות על הפסקת פעילות המעבדות, שכן הן עוסקות בהצלת חיים שמשמעותן פיקוח נפש. ההפך הוא הנכון, בהוראות שר הבריאות אף הוגדלו מספר הבדיקות והורחבו שעות הפעילות במעבדות השונות", נמסר ממשרד הבריאות (שבת, 21.3.20) לאחר צאת השבת.
עוד נמסר כי בטרם כניסת השבת הודיע המשרד לכלי התקשורת כי מבחינת משרד הבריאות המעבדות הרפואיות פועלות 24/7 ללא הפסקה.
"יש לראות בחומרה כי הודעה ברורה זו, לא מנעה מכלי תקשורת רבים, כמו מספר פוליטיקאים, להמשיך להכפיש ולשקר ביודעין, כביכול ניתנה הוראה משר הבריאות 'החרדי', לצמצם את פעילות המעבדות הרפואיות. מצערת העובדה שבזמן שמערכת הבריאות מגויסת בכל הכוח בהצלת חיי אדם. בחר ח"כ ליברמן להתעסק בפוליטיקה זולה ושקרית. זו בושה. אנו דוחים התנהגות זו בכל דרך", נמסר מן המשרד.
עוד נמסר כי עת הזאת, משרד הבריאות ושר הבריאות העומד בראשו, מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב והנהלת המשרד, מחזקים את ידי העובדים והעובדות במעבדות הרפואיות, הצוותים הרפואיים בבתי החולים ובקופות החולים, הרופאים, האחיות, הרוקחים, אנשי מד"א, ארגוני ההתנדבות, וכל מי שעוסק יום ולילה בהצלת חיים למען בריאות אזרחי ישראל. "יחד ננצח את המשבר הזה, בעזרת השם", לשון הודעת משרד הבריאות.

תאריך:  21/03/2020   |   עודכן:  21/03/2020
+מספר החולים בקורונה עלה ל-945
09:31 22/03/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מדובר בזינוק נוסף של 112 חולים מאתמול, מתוכם 20 בני אדם במצב קשה  ▪  סגן שר האוצר, ח"כ איציק כהן נחשף לחולה קורונה ונכנס לבידוד  ▪  מהבוקר - יאפכו התקנות החדשות לצמצום התנועה

[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+ביום האם הזה - תישארו בבית
09:16 22/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

ראש ממשלת בריטניה כותב בדיילי טלגרף לאחר ההחלטה חסרת התקדים על סגירת הפאבים: אנחנו רק שבועיים-שלושה מאחורי איטליה, אבל הישמעות להוראות תציל אלפי חיים

פאב סגור בלונדון [צילום: דומיניק ליפינסקי, AP]
+סגן שר האוצר יצחק כהן נכנס לבידוד
08:35 22/03/20  |  מירב ארד

סגן שר האוצר יצחק כהן מש"ס נכנס לבידוד לאחר ששהה בסמוך לחולה קורונה במוצאי השבת בשבוע שעבר.

+זהירות המיתון לפניך
08:29 22/03/20  |  יובל לובנשטיין   |   לרשימה המלאה

הציבור בחושיו החדים, מתחיל לדחות הוצאות שאינן בראש סדר העדיפות, כמו החלפת ריהוט ישן, או שיפוץ דירה או החלפה של מכונית וכו' ושומר את "המזומן" קרוב לחזה לימים קשים

ללא בריאות טובה לא תהיה כאן כלכלה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+כל הפאבים נסגרו למשך חודש
08:16 22/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הפאבים, הנחשבים בבריטניה למוסד חברתי חשוב, נסגרו למשך חודש במסגרת המאבק נגד המשך התפשטות נגיף הקורונה  ▪  "מניין המתים באיטליה כבר עומד אל אלפים וממשיך לעלות. אם לא נפעל יחד, אם לא נעשה מאמץ הירואי וקולקטיבי להאט את ההתפשטות - זה קרוב לוודאי ששירותי הבריאות שלנו יהיו המומים באופן דומה"

[צילום: דומיניק ליפינסקי, AP]
+מרוץ בינלאומי ולאומני לחיסון לקורונה
08:08 22/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

בעוד חברות התרופות הגדולות משתפות פעולה במחקרים ובניסויים הקליניים ומבטיחות לפעול יחדיו בייצור החיסון למגיפה כאשר יימצא, ממשלות עלולות להתערב ולמנוע חלוקה שוויונית שלו – מזהיר ניו-יורק טיימס  ▪  לצד דרישה להבטיח תחילה מלאי מספיק לתושבי המדינה בה יימצא החיסון, יש מי שעלול לנסות ולהשתמש בו לצרכים גיאו-פוליטיים

ניסוי בחיסון, וושינגטון [צילום: טד וורן, AP]
מחקר במעבדה, קונטיקט [צילום: ג'סיקה היל, AP]
+משרד הפנים: עובדים סוציאליים ברשויות מקומיות - עובדים חיוניים
00:19 22/03/20  |  איציק וולף

שר הפנים, אריה דרעי הודיע כי כל העובדים הסוציאליים ברשויות המקומיות ימשיכו בעבודתם ויעזרו לתושבים הזקוקים לסיוע עובדי הרווחה. ההחלטה התקבלה לאחר התייעצות עם שר העבודה והרווחה, אופיר אקוניס ועם יו״ר מרכז שלטון מקומי, חיים ביבס.
שר הפנים דרעי, דרש שבתקנות לשעת חירום יקבע כי למנכ"ל משרד הפנים תהיה האפשרות להרחיב את מסגרת העובדים ברשויות המקומיות מעל ל-30% ועד 50% ברשויות קטנות מתחת ל 10,000 תושבים. זאת כדי לאפשר לרשויות לתת מענה, בין היתר, בתחומי הרווחה, למשפחות הזקוקות לכך ולהמשך תפקוד השלטון המקומי. כמו כן, עובדים סוציאליים שהוסמכו על ידי שר העבודה והרווחה, יוחרגו ממסגרת ה-30% שתובא לאישור משרד הפנים.

+אשת צוות במיון בלניאדו התגלתה כנשאית קורונה
22:46 21/03/20  |  איציק וולף

אישה מהצוות הרפואי של חדר המיון בבית החולים לניאדו בנתניה התגלתה כנשאית קורונה. מבית החולים נמסר כי החקירה האפידמיולוגית מעלה שהיא נדבקה במסגרת התפרצות קהילתית במקום מגוריה ולא בבית החולים. התאריך האחרון בו שהתה בבית החולים היה 16 במרס. אנשי צוות שהיו במגע איתה נכנסו לבידוד.
"אם יתברר כי מטופלים שהגיעו למלר"ד נחשפו אליה - יקבלו על כך הודעה מיידית. החקירה האפידמיולוגית מתקיימת כרגע ולכשתסתיים נודיע מהם תוצאותיה המלאות", לשון הודעת בית החולים.

+הדמוקרטיה הישראלית בסכנה? ממש לא
22:04 21/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

לישראל יש מסורת דמוקרטית ההולכת אחורה לראשית ימי הציונות, ועוד יותר אחורה לקהילות היהודיות. המצב אצלנו אינו מתחיל להתקרב למשהו שמזכיר את רפובליקת ויימאר. נכון שיש סימני אזהרה שחובה להתייחס אליהם, ונכון שמשבר הקורונה מציב סכנות נוספות  ▪  אך בנימין נתניהו אינו מסכן את הדמוקרטיה, ואם מישהו מחבל כיום בתפקוד שלה - זהו בני גנץ

חתם על תקנות המתירות הפגנות [צילום: חן לאופולד, פלאש 90]
לא מסוגל לקבל את ההחלטה הנכונה [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]
+הסכם שכר קיבוצי מיוחד נחתם במגזר הציבורי
20:50 21/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ההסכם המיוחד נחתם ביום חמישי ויהיה בתוקף ממחר ועד ל-16 באפריל 2020  ▪  יחול על עובדי המדינה, הרשויות המקומיות, המועצות הדתיות, המוסד לביטוח לאומי וגופים נוספים  ▪  עובדים שאינם מוגדרים כחיוניים, ישהו בבתיהם על חשבון ימי החופשה הצבורים שלהם ועובדים שאין להם יתרה חיובית של ימי חופשה, ישהו אף הם בחופשה ויקוזזו להם ימי חופשה עתידיים

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד [צילום: ההסתדרות]
+ישראייר תפעיל שתי טיסות חילוץ לישראלים באיטליה
20:20 21/03/20  |  איציק וולף

חברת התעופה ישראייר יפעילו טיסות חילוץ מאיטליה עבור ישראלים המתגוררים במדינה הנגועה באופן קשה בקורונה. מדובר בשתי טיסות שייצאו ביום שני הקרוב לרומא ולמילאנו. צוותי האוויר של המטוסים צפויים להשתמש בציוד מיגון מלא במהלך הטיסה.

+השר סמוטריץ' נפגש עם נשאית קורונה ונכנס לבידוד
20:17 21/03/20  |  איציק וולף

שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ', נכנס לבידוד בית לאחר שנפגש עם מי שאובחנה הערב כנשאית קורונה. "אני קורא לאזרחי ישראל לשמור על הנחיות משרד הבריאות ומאחל רפואה שלימה לכולם. אמשיך לעבוד מהבית וללוות מרחוק את מאמצי הממשלה ומשרד הבריאות", אמר לאחר שנכנס לבידוד.

+מגעים בין משרד רה"מ להסתדרות המורים להמשך הלמידה מרחוק
20:15 21/03/20  |  איציק וולף

בהמשך להנחיית ראש הממשלה נתניהו, שוחח מנכ״ל משרד ראש הממשלה, רונן פרץ, עם מזכ״לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, על מנת לבחון את נושא הלמידה מרחוק. "הצדדים ימשיכו בשיחות בימים הקרובים יחד עם משרד האוצר בכדי להגיע להסכמות", נמסר ממשרד ראש הממשלה.

+שתי טיסות אל-על המריאו ממומבאיי לישראל
20:00 21/03/20  |  איציק וולף

שתי טיסות אל-על ממומבאיי שבהודו המריאו והן בדרכן לישראל. הטיסה הראשונה, טיסה LY072, צפויה לנחות בנתב"ג בשעה 01:40 (שעון ישראל). הטיסה השנייה, טיסה LY074, צפויה לנחות בנתב"ג בשעה 03:15 (שעון ישראל).

+793 בני אדם מתו ביממה באיטליה
19:44 21/03/20  |  איציק וולף

מניין המתים במגיפת הקורונה באיטליה עמד ביממה האחרונה על 793 בני אדם. מספרם הכולל של המתים באיטליה כתוצאה מהידבקות במחלה מאז פרוץ המגיפה עומד על 4,825.

[צילום: קלאודיו פורלאן, AP]
+משרד החוץ ינהל מוקד לרישום ישראלים המעוניינים לשוב לארץ
19:42 21/03/20  |  איציק וולף

משרד החוץ ינהל מוקד לרישום בקשות חזרה לישראל של ישראל הנמצאים בחוץ לארץ. במסגרת התוכנית ימופו, באמצעות השגרירויות והקונסוליות בעולם, ריכוזי הישראלים השוהים בחו״ל ומעוניינים לחזור ארצה.
חדר המצב של משרד החוץ יעבוד 24/7 ויפתח בו מוקד לרישום בקשות החזרה לארץ מישראלים הנמצאים בחו״ל. בהתאם לביקושים יאורגנו טיסות מסחריות מהיעדים שיקבעו לישראל. "בכוונתי לפעול מול הדרגים הבכירים בארצות המוצא כדי לקבל את האישורים המיוחדים שידרשו לקיים הטיסות, כפי שנעשה מול שר החוץ וממשלת פרו.
עקב הסגרים המתבצעים בעולם בקצב הולך וגובר, אנחנו נמצאים בשעת חרום לאומית בכל הקשור להחזרת הישראלים ארצה, ולכן נדרשת תוכנית חירום לאומית בנושא - עיקרון הערבות ההדדית יוסיף ללוות אותנו עד להשבת כל הישראלים ארצה, בשעת חרום מאתגרת זו", אמר שר החוץ, ישראל כ"ץ.

+חיות: אני אחליט על פעילות בתי המשפט
19:12 21/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מבהירה שרק היא מוסמכת לקבוע אלו דיונים יתקיימו בבתי המשפט במצב החרום בשל הקורונה, לאחר הכרזתו העקרונית של אוחנה על מצב החרום

חיות. עצמאות המערכת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+טראמפ: ייתכן שיוכרז מצב חירום במדינות נוספות מלבד ניו-יורק
19:07 21/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

[צילום: פטריק סמנסקי, AP]
+ממוצ"ש - מתחם דרייב אין לבדיקות קורונה בחיפה
18:13 21/03/20  |  

ממוצ"ש יפתח מתחם דרייב אין לבדיקות קורונה בחיפה. על-כך הודיעה ראש העיר חיפה, עינת קליש. המתחם שיופעל על-ידי מד"א ובסיוע עיריית חיפה, ממוקם בסמוך למרכז למרכז הקונגרסים. אנשי הרפואה יוכלו לערוך עד 1500 בדיקות ביום לאלה שיוזמנו לביצוע בדיקה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"כלי תקשורת וליברמן משקרים ביודעין"
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
ליברמן לדין - על פייק ניוז ל"ת
מי ירים הכפפה?  |  21/03/20 20:15
 
- {{{לתבוע כסף לבריאות לא לחרדים
די שילכו לעבוד!!!  |  21/03/20 22:05
2
השמאל בטירוף חושים,בהיסטריה
שמחה חן  |  21/03/20 20:30
 
- אני לא מבינה למה מרשים לעוד
שמחה חן האמיתית  |  21/03/20 22:08
3
איווט המעוות-יצור נאלח ומתועב!
גימי-יהודי מיהודה  |  21/03/20 22:39
4
ליברמן יותר גרוע מהקורונה
אבי ח  |  22/03/20 01:13
5
תוריד כבר את ערימת הפגרים
צב"ח זה דאוריתא!  |  22/03/20 01:14
6
מרגיש שאנשי התקשורת מאפיה ממש
עולם נאור  |  22/03/20 16:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איתמר לוין
מבהירה שרק היא מוסמכת לקבוע אלו דיונים יתקיימו בבתי המשפט במצב החרום בשל הקורונה, לאחר הכרזתו העקרונית של אוחנה על מצב החרום
איציק וולף
מירב ארד
המטושים מיוצרים בחברת ״נובה מד״ הישראלית שיושבת בירושלים    בימים האחרונים נודע כי המוסד הביא לישראל ערכות בדיקה לקורונה, אך משרד הבריאות ציין כי "זה לא בדיוק מה שהיינו צריכים".
מירב ארד
זינוק של 178 מקרים חדשים ביממה האחרונה    15 חולים במצב קשה    סין דיווחה רשמית: במשך שלושת הימים האחרונים לא נמצאו נדבקים חדשים    39 החולים שאובחנו הגיעו כולם מחוץ לסין    סינגפור מדווחת על מקרי מוות ראשונים במדינה    10 מקרי הידבקות חדשים בטיוואן
מיקי אהרונסון, ד"ר איימן מנצור
מגזר הנפט האמריקני, המבוסס בחלקו הגדול על פצלי שמן, הוא לצנינים בעיני רוסיה. לכן, מלחמת המחירים בה פתחה סעודיה דווקא עשויה לשרת אינטרס רוסי לפגוע בארה"ב    אם ריאד ומוסקבה יגיעו להבנות בתחום הנפט, סביר להניח שהסעודים גם ישלמו מחיר גאו-פוליטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il