X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכנסות הקבוצה עלו בשנה החולפת בכ-13.6% לכ-10.1 מיליארד שקל, לעומת כ-8.9 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד, והן משקפות צמיחה בכל החברת הבנות של הקבוצה
▪  ▪  ▪
דניאל ומיכאל זלקינד, מנכ"לים משותפים באלקו

רווחי קבוצת אלקו לשנת 2019 עלו ב-190% ועמדו על כ-519 מיליון שקל, לעומת כ-179 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות הקבוצה עלו בשנה החולפת בכ-13.6% לכ-10.1 מיליארד שקל, לעומת כ-8.9 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד, והן משקפות צמיחה בכל החברת הבנות של הקבוצה.
הרווח הגולמי בתקופה עלה בכ-15.8% לכ-1.43 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.23 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי בתקופה צמח בכ-46.4% לכ-612 מיליון שקל, לעומת סך של כ-418 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
אלקטרה בע"מ סיימה את התקופה עם הכנסות של כ-7.14 מיליארד שקל, ותרמה רווח של כ-246 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-182 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
אלקטרה נדל"ן רשמה בתקופה הכנסות של כ-152 מיליון שקל, ותרמה רווח של כ-101 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-23 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
אלקטרה מוצרי צריכה רשמה בתקופה הכנסות של כ-2.86 מיליארד שקל, ותרמה רווח של כ-185 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
כמו-כן, סופרגז שרכישתה הושלמה ב-5 בנובמבר 2019, הניבה לאלקו בתקופה מאז איחודה הכנסות של כ-104.1 מיליון שקל, ותרמה רווח של כ-13 מיליון שקל.
ההכנסות של קבוצת אלקו ברבעון הרביעי של 2019 עלו בכ-19.8% לכ-2.70 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-2.25 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון עלה בכ-29% לכ-379 מיליון שקל, לעומת כ-294 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון טיפס בכ-117.5% לכ-161 מיליון שקל, בהשוואה לכ-74 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי של אלקו ברבעון עלה בשיעור חד לכ-91 מיליון שקל (מתוכו מיוחס לבעלי המניות סכום של כ-49 מיליון שקל), בהשוואה לרווח של כ-30 מיליון שקל (מתוכו מיוחס לבעלי המניות סכום של כ-4 מיליון שקל) ברבעון המקביל אשתקד.

תאריך:  30/03/2020   |   עודכן:  30/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ההקלות: פרסום הבהרה לעניין ביצוע עסקות החלף במניות, הקלות למנהלי קרנות נאמנות והקלות לבעלי רישיון    יו"ר רשות ני"ע: "אנו עוקבים אחר הנעשה בשווקים, עומדים בקשר ישיר ורציף עם כלל הגופים והחברות הציבוריות כדי לבחון כל העת, מתן מענה שיאפשר גמישות פיננסית
גלית יצחק-אוגנוב
בבית-הספר לבריאות הציבור של האוניברסיטה העברית דורשים ממקבלי ההחלטות בעניין הקורונה: "סייעו לצוותים הרפואיים ולציבור להתמודד עם אי-הוודאות על-ידי שקיפות והעברת מסרים ברורים, המבוססים על נתונים ולא על פחד"
איתמר לוין
דחה תלונה לפיה פסק הדין בנוגע לבחירת יו"ר הכנסת נכתב מראש    קיבל את הסברי חיות: כל טענות הצדדים נשמעו בהרחבה והשופטים המתינו רק לתשובת אדלשטיין שהייתה יכולה לייתר את פסה"ד
מירב ארד
הרשתות שהתחייבו למשרד הכלכלה למחירים הם רמי לוי, שופרסל, BE, וסופרפארם    מפעל פאג פתרונות בע"מ ישודרג לייצור מסכות לשימוש הציבור    ייצור מסכות ראשון צפוי כבר השבוע
עידן יוסף
מפלגתו של גנץ אינה ששה לקבל את משרד החוץ שבמקור יועד ללפיד, ומעוניינת בתפקיד בכיר אחר    נשקלת מסירת תיק החוץ הבכיר לימינה שמקופחת בחלוקת התיקים    ימינה מצידה מתעקשת על השפעה בנושאי הביטחון, המשפטים והדת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il