X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד החקלאות ופיתוח הכפר שוקל מתן תמיכה ליבואני ביצים למאכל באמצעות טיסות לקראת חג הפסח שיחול השבוע ולקראת התקופה שאחריו התקציב הראשוני לתמיכה: 12 מיליון שקלים
▪  ▪  ▪
מחסור מורגש בשווקים [צילום: איתמר לוין]

משרד החקלאות ופיתוח הכפר שוקל מתן תמיכה ליבואני ביצים למאכל באמצעות טיסות לקראת חג הפסח שיחול השבוע ולקראת התקופה שאחריו. זאת, בשל מחסור אפשרי בביצים בתקופה הזאת על-רקע משבר הקורונה.
.
על אף שהוקצו על-ידי משרד החקלאות מכסות לייבוא ביצים בפטור ממכס ליבואנים בהיקף של כ-100 מיליון ביצים, לא הצליחו היבואנים לרכוש ביצים בכמות מספקת לפני ערב החג, לצורך מתן מענה לביקושים ולדרישות הצרכן הישראלי, לקראת חג הפסח והתקופה שלאחריו.
בשל כך פרסם משרד החקלאות ופיתוח הכפר הבוקר (יום א', 5.4.20) טיוטה של נוהל תמיכה שמטרתו לעודד מתן מענה לביקושים לביצים באמצעות הבאת הביצים לישראל בהיטס, באופן שיבטיח הגעתן לישראל בתקופת חג הפסח, חול המועד פסח ובשבועיים שלאחריו.
היקף התקציב שצפוי לעמוד לצורך התמיכה ביבואני הביצים בגין הביצים שהוטסו הינו עד 12,000,000 שקלים חדשים. הוועדה תקבע לגבי כל מבקש האם הוא זכאי לתמיכה לפי הנוהל החדש ואת סך התמיכה שלה הוא זכאי - עד לגובה של שקל לביצה ועד 85% מעלות ההטסה בהובלה האווירית.

תאריך:  05/04/2020   |   עודכן:  05/04/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש מטה המאבק בקורונה בעיר בני ברק מעריך שמספר הנשאים והאנשים שצריכים להיות בבידוד גדול בהרבה מן המדווח, בין היתר משום ש-50% מתושבי העיר לא מחזיקים טלפון חכם    "התושבים מתחילים להבין שבאנו לעזור להם, באמצע השבוע כבר יסמכו עלינו לגמרי ולא יטענו שבאנו לשים אותם בגטו"
איתמר לוין
70% מן המוחזקים במשמורת בסוף 2018 היו מבריה"מ-לשעבר, רובם המכריע מאוקראינה וגאורגיה    איתות אפשרי על עלייה מחודשת במספר המסתננים מאפריקה
איציק וולף
מנכ"ל רוטקס, רענן סובל, יפחית 35% משכרו בשלושת החודשים הקרובים    כל העובדים מדרגי הביניים ומעלה יפחיתו בתקופה זו בין 20% ל-25% משכרם
אביתר בן-צדף
קפטן בּרֶט קרוֹזיר התריע במכתב, שמגיפת קורונה מסכנת את אלפי ימאי הספינה ואוויראיה, ויכולה להביא למותם    הוא הפיץ 30-20 עותקים של מכתבו לממונים עליו בדואר אלקטרוני לגורמים שונים, והמכתב פורסם בעיתון 'סן פרנסיסקו כרוניקל'    חברי ועדת בית הנבחרים לכוחות מזוינים הגדירו בהודעה משותפת את ההדחה כתגובה חזקה מדי למעשהו של קרוזיר, והביעו חשש, שתעכב דיווחי מפקדים על בעיות ביחידותיהם
לשכת שר הבריאות הודיעה כי היא דוחה את כל הטענות שהוטחו בשר ליצמן בפרסומים בחדשות 12    "ליצמן לא רק שלא עיכב הגבלות, אלא הוביל קו מחמיר"    "מעולם לא ביקש להחריג את הלימודים בישיבות והתפילות בבתי כנסת בשום זמן ולא הפר את הנחיות משרדו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il