X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החתימה על ההסכם בבית ראש הממשלה, הערב
קמה ממשלת נתניהו-גנץ
נתניהו וגנץ חתמו על הסכם קואליציוני
יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הגיע לבית ראש הממשלה יחד עם ח"כ גבי אשכנזי גנץ ונתניהו חתמו על ההסכם להקמת הממשלה הפריטטית נתניהו יעזוב את בית ראש הממשלה בעוד שנה וחצי הממשלה שתושבע תמנה 32 שרים (ותוגדל ל-36 שרים) ו-16 סגני שרים - חצי לכל צד כחול לבן הודיעה שלא תמנה סגני שרים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, חתמו הערב (יום ב', 20.4.20) על ההסכם הקואליציוני שמניח את היסוד להקמת ממשלה פריטטית של מפלגות הליכוד וכחול לבן. הממשלה תכלול בשלב ראשון 32 שרים ובהמשך תוגדל ל-36 שרים.
ההסכם כולל סעיף שלפיו נתניהו יכהן בתפקיד ראש ממשלה למשך שנה וחצי. בתקופה זו יכהן גנץ בתפקיד ראש הממשלה המיועד/החלופי, וישמש מ"מ ראש הממשלה ושר הביטחון. בחלוף שנה וחצי ייכנס גנץ לתפקיד ראש הממשלה ונתניהו יעבור לתפקיד מ"מ ראש הממשלה.
בהודעה משותפת שפרסמו מפלגות הליכוד וכחול לבן נכתב כי אור מצב החירום במדינה ועל-רקע האתגרים הרפואיים, הכלכליים והחברתיים הניצבים בפני מדינת ישראל, הושגה הערב הסכמה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן ויו"ר הכנסת, ח"כ בני גנץ, על הקמת ממשלת חירום לאומית.
עיקרי הסיכומים בנושא אופן התנהלות הממשלה שתוקם:
  • הממשלה תהיה שוויונית וכך גם הקבינט המדיני-ביטחוני והקבינט החברתי-כלכלי.
  • יוקם קבינט קורונה בהובלה משותפת של נתניהו וגנץ שירכז את הטיפול במגפה בהשתתפות השרים הרלוונטיים וגורמי המקצוע.
  • עם השבעת הממשלה יושבעו ראש הממשלה נתניהו כראש ממשלה מכהן ויו"ר כחול לבן, בני גנץ כראש הממשלה המיועד שיחל בחודש אוקטובר 2021.
  • אם מי מהצדדים יפזר את הכנסת או לא יצביע בעד תקציב המדינה – ראש הממשלה מהמפלגה השנייה יכנס לתפקיד, ורק חצי שנה לאחר מכן יתקיימו בחירות, כשהוא מכהן כראש ממשלת המעבר.
  • הממשלה תושבע לאחר השלמת הליך חקיקה שיסדיר את מעמד ממלא-מקום ראש הממשלה ואת קיום הסכם הרוטציה.
  • עם הקמת הממשלה היא תוגדר כממשלת חירום לאומית לתקופה של חצי שנה ולא תועלה חקיקה שאינה קשורה במלחמה בקורונה ללא הסכמה. במקביל יוקם צוות מו"מ שידון בקווי היסוד לממשלת האחדות שתוקם עם תום המאבק בקורונה. ראש הממשלה המכהן יורשה להביא לממשלה ולכנסת החל מחודש יולי את הצהרת טראמפ בדבר החלת הריבונות, לאחר קיום תהליך סדור בנושא.
  • יוקם קבינט פיוס לאומי.
  • מינויים של בכירים הטעונים אישור הממשלה, יבוצעו בהסכמה. לאחר חצי שנה מיום כינון הממשלה, תוקם ועדת מינויים חדשה בהתאם להסכמות שיושגו (במקום ועדת האיתור הקיימת כולל למינוי פרקליט מדינה ויועץ משפטי לממשלה, המערכת);
על-פי הסיכום, יו"ר הכנסת יהיה מטעם הליכוד וככל הנראה יהיה זה השר יריב לוין. הממשלה תמנה בשלב הראשון 32 שרים. 16 לכל צד. מפלגת כחול לבן את תיקי הביטחון (גנץ) והחוץ (אשכנזי) עד לרוטציה ולמינוי גנץ כראש ממשלה. לאחר הרוטציה יעבור תיק החוץ לליכוד. עוד תקבל את תיקי המשפטים, העלייה והקליטה, תרבות וספורט, כלכלה ורווחה (לעמיר פרץ ואיציק שמולי ממפלגת העבודה על חשבון תיקי כחול לבן), התקשורת, החקלאות, הנושאים לעניינים אסטרטגיים, תיירות, שוויון חברתי ותפוצות.
בליכוד יקבלו את תיק החוץ לחצי קדנציה, את המשרד לביטחון פנים, משרד התחבורה, השיכון, החינוך, הגנת הסביבה, האנרגיה, המשרד לענייני ירושלים, ותיקים קטנים נוספים. יו"ר הכנסת יהיה איש הליכוד. כמו-כן ימונו 16 סגני שרים - שמונה לליכוד ושמונה לכחול לבן. עם זאת, כחול לבן, המונה 15 חברי כנסת בלבד, 17 יחד עם חברי הכנסת הנדל והאוזר ממפלגת דרך ארץ, הודיעה כי לא תמנה סגני שרים מטעמה.
הוסכם כי בוועדה לבחירת שופטים יהיו חברים שני חברי ליכוד וח"כ צבי האוזר (דרך ארץ) וכי הם אמורים למנוע מינויים אקטיביסטים לעליון.

נתניהו, גנץ וצוותי המשא ומתן. לאחר החתימה על ההסכם.
תאריך:  20/04/2020   |   עודכן:  20/04/2020
+ממשלת הפוטש של נתניהו וגנץ
23:55 20/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

קריאת ההסכם בין נתניהו לגנץ מעלה, כי הם למעשה נוטלים לעצמם את השליטה במדינה, תוך סירוס הכנסת, זלזול בחוק ואיומים על בית המשפט העליון  ▪  בדרך יש עוד כמה בלופים, גנץ סוחט תפקידים ונתניהו בוגד בשותפים

עכשיו ברור לאן הם מיהרו
+שגריר ארה"ב: מצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הממשלה החדשה
23:03 20/04/20  |  איציק וולף

שגריר ארה״ב בישראל, דיויד פרידמן, הגיב על הקמת הממשלה החדשה בישראל ואמר כי הוא שמח לראות ששתי המפלגות המובילות בישראל, בראשות ראש הממשלה נתניהו וח"כ גנץ, הסכימו להקים ממשלת אחדות. "ארצות הברית מצפה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הממשלה החדשה כדי לקדם את הערכים והאינטרסים המשותפים שלנו באופן דו צדדי וברחבי העולם״, ציין בציוץ שפרסם.

+גנץ התקשר לגפני והודה לו על "תרומתו האדירה" להקמת הממשלה
21:58 20/04/20  |  איציק וולף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, שוחח עם יו"ר דגל התורה ויו"ר ועדת הכספים הנכנס, ח"כ משה גפני, ועידכן אותו בפרטי ההסכם שנחתם.
ח"כ גנץ הודה לח"כ גפני על מה שהגדיר כ"תרומתו האדירה מאחורי הקלעים להקמת ממשלת האחדות" כלשונו, והשניים סיכמו לשתף פעולה בממשלה שתקום לטובת אזרחי ישראל.

+נתניהו התחייב בפני סיעות הימין: אשמור עקרונות המחנה הלאומי
21:22 20/04/20  |  איציק וולף

ראש הממשלה נתניהו שוחח הערב עם כל ראשי סיעות המחנה הלאומי, המייצגים את כל 59 חברי הכנסת של גוש הימין ועדכן על חתימת ההסכם הקואליציוני עם מפלגת כחול לבן.
מלשכת ראש הממשלה נמסר כי ראש הממשלה אמר כי הקמת ממשלת האחדות מול מגפת הקורונה היא צו השעה וצורך לאומי ראשון במעלה. "ראש הממשלה התחייב כי ימשיך לשמור על עקרונות המחנה הלאומי וגוש הימין במסגרת ממשלת האחדות", לשון ההודעה.

+ח"כ טיבי: בלי ביבי אין לגנץ ממשלה
21:15 20/04/20  |  איציק וולף

יו"ר סיעת הרשימה המשותפת, ח"כ אחמד טיבי, טען כי כחול לבן הניפה דגל לבן בכניסה לממשלת נתניהו.
"היא נכנעה לכל תכתיב מדיני (יהיה סיפוח ביולי), ובתחום האזרחי היא נכנעה בחוק הלאום, חוק קמיניץ ומיישרת קו עם ה-D9 של הימין נגד בית המשפט העליון. המשותפת רואה במאבק נגד ממשלת ה-52 שרים וסגני שרים (לפחות) אתגר ושליחות. אני חש את הרגשת הפספוס והאכזבה של מליוני אזרחים שרצו שינוי. מתברר, בלי ביבי אין לגנץ ממשלה", טען.

[צילום: דוברות המשותפת]
+נתניהו שוחח עם ראשי ימינה; ייפגשו אחרי יום הזיכרון לשואה
20:52 20/04/20  |  איציק וולף

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, שוחחו לאחר החתימה על ההסכם להקמת ההמשלה. השניים קבעו להיפגש לאחר יום הזיכרון לשואה ולגבורה. נתניהו שוחח גם עם שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ' ועם שר החינוך, רפי פרץ.

+מנכ"ל שלום עכשיו: גנץ בגד בבוחריו ומאפשר סיפוח
20:26 20/04/20  |  איציק וולף

בארגון שלום עכשיו האשימו את יו"ר כחול לבן, בני גנץ, בטענה כי בגד בבוחריו ונתן אור ירוק לסיפוח.
מנכ"לית התנועה, שקד מורג, טענה כי מחנה השלום הצביע לגנץ וכי הוא בגד בבוחריו. "מי שנכנס עם הימין הקיצוני מתחת לאלונקה ימצא את עצמו נושא על כתפיו את אסון הסיפוח והפקרת עתידנו. בשעה שלא ברור האם ב-1 ביולי יוכלו אזרחי ישראל להסתובב ברחובות, בממשלה מודיעים על סיפוח מסוכן ונטול תמיכה ציבורית. מפגן מזעזע של חוסר אחריות לאומית", אמרה.

+ראש מוא"ז שומרון: הדבר החשוב - טיפול בקורונה ובריבונות
20:18 20/04/20  |  איציק וולף

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר בתגובה על החתימה על הסכם לממשלת אחדות בין הליכוד לכחול לבן כי הדבר החשוב ביותר הוא הטיפול בקורונה והריבונות.
"שני דברים אסטרטגים וחיוניים למדינת ישראל, ואנחנו נפעל מול הממשלה, בשותפות חברות וכשצריך גם בתוקף כדי שתחול הריבונות בתקופה הקרובה ביהודה ושומרון ותנופת הבנייה והפיתוח ביהודה ושומרון תמשכנה ותתגברנה בכל עוז", אמר.

+נתניהו: אמשיך לעשות הכל למענכם, אזרחי ישראל
20:01 20/04/20  |  איציק וולף

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בהודעה ראשונה אחרי החתימה על הסכם הממשלה המשותפת לליכוד ולכחול לבן: "הבטחתי למדינת ישראל ממשלת חירום לאומית שתפעל להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל. אמשיך לעשות הכל למענכם, אזרחי ישראל".

+יו"ר ישראל ביתנו: מברך על הממשלה, נהיה אופוזיציה עניינית
19:53 20/04/20  |  איציק וולף

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, ברך על הקמת ממשלת נתניהו וגנץ. לדבריו, ברכתו היא למרות שזאת לא ממשלת אחדות אותה הציבור רצה והיא צו השעה.
"מדובר בממשלה נוספת של נתניהו והגוש החרדי-משיחי שלו עם עלה תאנה שעליו שני פלאפלים בכירים", אמר. עוד הוסיף כי ישראל ביתנו תהיה אופוזיציה עניינית.
"אם הממשלה תפעל נכון בתחום המדיני, הכלכלי והמאבק בקורונה נתמוך בה מבחוץ. מנגד לא נהסס למתוח ביקורת נגד החלטות מדיניות שגויות, חוקים בנושאי דת ומדינה הפוגעים בעיקרון של חיה ותן לחיות, ונמשיך להיאבק למען העצמאיים, הפנסיונרים, העולים, הנכים ולהבראת מערכת הבריאות", כתב בדף הפייסבוק שלו.

+אהוד ברק: המאבק נגד הדמוקטטורה עובר לאזרחים
19:45 20/04/20  |  איציק וולף

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, אמר כי רגע הכניעה של גנץ ואשכנזי בערב יום הזכרון לשואה ולגבורה הוא אירוניה היסטורית.
"קריסה אישית, פוליטית ומוסרית של גנץ בפני סחטנות בריונית של נאשם, שפועל להרס הדמוקרטיה בחסות הקורונה ובשיטות מפיוזיות. משואת המאבק כנגד הדמוקטטורה עוברת אל האזרחים. רק בכוח נחישותם תיוושע ישראל שאנו אוהבים", אמר.

+השר לוין: הממשלה - חלון הזדמנויות למהלכים היסטוריים
19:37 20/04/20  |  איציק וולף

ו״ר צוות המו״מ הקואליציוני, השר יריב לוין, טען כי ממשלת חירום לאומית היא הדבר הנכון וההגיוני בעת הזו. "אנו זקוקים לאחדות על מנת שנוכל להתמודד עם האתגרים הכלכליים והבריאותיים הפוקדים אותנו, ובכדי לצאת מן המשבר הזה חזקים יותר", אמר.
לטענתו, העת הזו מזמנת לנו אפשרות וחלון הזדמנויות לביצוע מהלכים היסטוריים שכבר על הפרק. "החלת הריבונות על ישובים ביהודה ושומרון היא משאת נפשו של העם היהודי ואין זמן טוב יותר למהלך חשוב זה מאשר בממשלת אחדות לאומית רחבה ואיתנה", ציין.

+ח"כ מיכאלי: לוודא שמפלגת העבודה אינה חלק מהממשלה
19:26 20/04/20  |  איציק וולף

חברת הכנסת מרב מיכאלי (העבודה) קראה למפלגתה שלא להיות חלק מן הממשלה החדשה שמקימות הליכוד וכחול לבן.
"‏הפקרה של שלטון החוק, של מערכת המשפט, של הוועדה למינוי שופטים, אור ירוק לסיפוח הרסני. לא חירום, לא סיוע כלכלי, לא טיפול במשבר. אפס מהבטחות מפלגת העבודה בבחירות. ממשלה מנופחת שכולה גלגל הצלה לנתניהו. עכשיו אנחנו חייבות לוודא שמפלגת העבודה לא לוקחת חלק בחרפה המושחתת והמסוכנת הזאת", טענה.

+ח"כ הנדל: גאה בחלקי בהקמת הממשלה
19:24 20/04/20  |  איציק וולף

ח"כ יועז הנדל (דרך ארץ) ברך על הקמת ממשלת נתניהו-גנץ ואמר כי הוא שמח שנפלה בידיו הזכות להיות חלק מהגורמים להקמת ממשלה כזאת.
"חשבתי מהרגע הראשון שמדינת ישראל זקוקה לממשלת אחדות. זה לא רק צורך השעה אלא אידאולוגיה שנובעת מהמקום העמוק ביותר של הכרת העם הזה על חסרונותיו ויתרונותיו. לא הכל מושלם אבל אין ראוי יותר מממשלת אחדות בערב הזה. אני שמח שנפלה בידי הזכות להיות חלק מהגורמים להקמת ממשלה כזאת.
כל אפשרות אחרת היתה פחות טובה למדינת ישראל", כתב בחשבון הפייסבוק שלו.

+יו"ר הרשימה המשותפת: הממשלה - סטירה לרוב האזרחי
19:22 20/04/20  |  איציק וולף

יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה, אמר בתגובה לחתימת ההסכם בין הליכוד וכחול לבן כי ממשלת הכניעה של גנץ ונתניהו היא סטירת לחי לרוב האזרחי שיצא פעם אחר פעם לקלפי כדי להדיח את נתניהו. "גנץ לא היה אמיץ מספיק לנצח ובחר להכשיר את הסיפוח, הגזענות והשחיתות", אמר.

+יו"ר מרצ: 34 שרים כדי לתפור קומבינה מושחתת
19:21 20/04/20  |  איציק וולף

יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, אמר כי ‏המתנה של ביבי וגנץ לאזרחי ישראל במשבר הכלכלי העצום היא הממשלה הגדולה בתולדות המדינה. "34 שרים (ועוד סגנים) למשרדים מופרכים כדי לתפור קומבינה מושחתת. תודה לכם, באמת תודה מקרב לב", טען.

+זנדברג: גנץ הרים דגל לבן במקום להקים ממשלת שינוי
19:20 20/04/20  |  איציק וולף

יו״ר סיעת מרצ, ח״כ תמר זנדברג, טוענת כי ממשלת נתניהו-גנץ שקמה הערב אינה משלת חירום אלא מצב חירום לדמוקרטיה.
״מי שהיה אמור להיות ראש ממשלה השינוי בחר הלילה להרים דגל לבן במקום לנצח. גנץ ריסק את התקווה של רוב בציבור הישראלי ומכר את המנדט שהענקנו לו למושחת ומסית. זוהי לא ממשלת חירום אלא ממשלה שהיא מצב חירום לדמוקרטיה הישראלית״, טענה.

+ממשלת נתניהו-גנץ: כששני הצדדים לא מרוצים סימן שנעשתה פשרה טובה
19:18 20/04/20  |  איציק וולף

ראש המועצה המקומית אפרת, עודד רביבי, טען כי הקמת ממשלת אחדות מוכיחה שנתניהו וגנץ הם מנהיגים שקיבלו החלטות קשות ללכת לאחדות על אף ביקורות מתוך המחנה.
"כעורך דין למדתי שכאשר שני הצדדים לא מרוצים סימן שנעשתה פשרה טובה. הפשרה הזו טובה וקריטית לעתיד ישראל, לא תם הטיפול בנגיף הקורונה, אנחנו לקראת אתגר כלכלי. הציבור הישראלי עמד משתומם ומאבד אמון בהנהגה שהובילה לשלוש מערכות בחירות וציפה לאחדות, ההסכמות יסייעו בהחזרת אמון הציבור. אני מאמין שהאחדות גם תסייע בהנמכת להבות השנאה שבין המחנות השונים בחברה הישראלית. ערב יום השואה זה רק סמלי שנפגין אחדות בישראל. בשם כולנו אני מאחל הצלחה לממשלה החדשה", אמר.

+ליברמן: ההודעה על פיצוץ המו"מ - עבודה בעיניים
17:24 20/04/20  |  איציק וולף

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, טוען כי החלטת יו"ר הכנסת, בני גנץ, לבלום את כינוס הוועדה המסדרת לצורך קידום הליכי החקיקה והקמתה של הוועדה המיוחדת מעידים על כך שההודעה על פיצוץ המשא ומתן בינו ובין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, היתה תרגיל יחסי ציבור ו"עבודה בעיניים", כלשונו.
"מספיק עם התרגילים ביחסי ציבור. ההודעה הדרמטית מהבוקר על פיצוץ המו"מ בין הליכוד לכחול לבן ואישור החוקים שהגישה ישראל ביתנו בנשיאות הכנסת, התבררו כעבודה בעיניים ותו לא. ברגע שיו"ר כחול לבן בני גנץ בלם את כינוס הוועדה המסדרת לצורך , החלטת נשיאות הכנסת היא לא יותר מזריית חול בעיני הציבור. אדוני יו"ר הכנסת, מנהיגות זאת יכולת לקבל החלטות בזמן אמת ולא ריקוד תימני צעד קדימה שני צעדים אחורה", טען ליברמן.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  ממשלת ישראל / Israel Government  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  משרד התחבורה  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צביקה (צבי) האוזר / Zvika Hauser  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו וגנץ חתמו על הסכם קואליציוני
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
שמח בערב עצוב על אחדות וזיכרון ל"ת
יאקי  |  20/04/20 19:35
2
מזל טוב למדינת ישראל
אקטואלי  |  20/04/20 20:03
 
- אקטואלי, אתה נשמע אדם בעל
ראודור  |  20/04/20 22:14
 
- כל מי שיימצא אשם שילך לכלא!!!
אקטואלי  |  21/04/20 13:19
3
וכך נאמר:מעפר היקמתיך בינימין  ל"ת
יאקי  |  20/04/20 20:34
4
גנץ לקח כדור נגד גועל נפש וחתם
ממצביעי גנץ  |  20/04/20 20:41
5
שר אוצר? ל"ת
עמי, ת"א  |  20/04/20 21:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
עידן יוסף
עידן יוסף
ועדת הכספים הזמנית בקריאה לאוצר: זרזו את ההסכם עם חברות התעופה, סייעו להן גם במענקים    מנכ"ל האוצר: ההסכם שיעגן הלוואה לאל-על קרוב להיחתם, ובמסגרתו תידרש החברה לצעדי התייעלות משמעותיים: "במקרה של התעופה הישראלית האפשרויות הן עזרה שתקיים תעופה ישראלית דרך החברות הקיימות, בתצורה הקיימת, או לחלופין הקמת תעופה ישראלית בכספי ציבור שתעלה הרבה פחות
איציק וולף
דורש מיו"ר כחול-לבן - שהוא גם יו"ר הכנסת - לקדם את החקיקה שתמנע מנתניהו לכהן כראש הממשלה בשל כתב האישום נגדו    במקביל דורש ליברמן לקדם חקיקה להחלת ריבונות בבקעת הירדן
איציק וולף
נשיא המדינה הודיע ליו"ר הכנסת, בני גנץ, שלאחר פקיעת המנדט שהוענק לו להקמת ממשלה - עובר המנדט לכנסת    "אינני רואה כעת אפשרות להגיע להרכבת ממשלה, מקווה שנימנע מבחירות רביעיות"
איציק וולף
המגעים שהתקיימו בין הליכוד לכחול לבן גם לאחר צאת החג לא הבשילו להבנות בין המפלגות    בליכוד טענו כי כחול לבן סירבה להיענות להצעות שונות שהועלו במהלך המשא-ומתן
רשימות נוספות
הנשיא האריך מנדט גנץ ביומיים  /  איציק וולף
גנץ: נתניהו, זה רגע האמת  /  איציק וולף
נתניהו וגנץ ימסרו הצהרות מיוחדות  /  איציק וולף
ניתוח מעקפים  /  אפרים הלפרין
זה לא עניינו של בג"ץ  /  איתמר לוין
לו הקשבנו לשופט לנדוי  /  אפרים הלפרין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il