X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / פַּנְדוֹרָה
דירקטוריון מגדל אחזקות הודיע על פיטורי גלעד, כפוף לשימוע, החל ב-30 באפריל גלעד יסיים כהונתו כיו"ר מגדל ביטוח וכדירקטור בחברה רן עוז ימונה למנכ"ל מגדל אחזקות מוטי רוזן יכהן כיו"ר מגדל ביטוח
▪  ▪  ▪
"חוסר שביעות רצון". גלעד [צילום: משה שי/פלאש 90]

מועצת המנהלים של מגדל אחזקות הודיעה על פיטורי המנכ"ל, ניר גלעד, מתפקידו בחברה ומתפקידיו בחברה הבת מגדל ביטוח, כפוף לשימוע. זאת, בשל חוסר הסכמה שהתגלה בין הדירקטוריון לבין גלעד על תפיסת החלוקה המהותית של התפקידים, רמת המעורבות והממשק בין יו"ר הדירקטוריון מצד אחד לדירקטוריון וועדת הביקורת מצד שני.
עוד ציינו חברי מועצת המנהלים את חוסר שביעות הרצון שיש להם ביחס לניהול והתווית עבודת דירקטוריון מגדל ביטוח על-ידי יו"ר מגדל ביטוח, ניר גלעד.
על-פי הערכת הדירקטוריון של מגדל אחזקות, יו"ר הדירקטוריון של מגדל ביטוח תגדיל את הסיכויים להשגת שיפור בביצועי החברה. זאת בהתייחס, בין היתר, למומחיות והניסיון של המחליף בתחום הביטוח ועל-רקע רצון להגדיל את היקף תחום הפעילות של ביטוח אלמנטרי במגדל ביטוח.
בישיבת דירקטוריון החברה שהתקיימה היום, 23 באפריל 2020, התקבלו ההחלטות שלהלן:
הוחלט לסיים את כהונתו של ניר גלעד כמנכ"ל החברה ביום 30.4.2020 ואת כהונתו של מר ניר גלעד כדירקטור וכיו"ר דירקטוריון בחברה הבת, מגדל חברה לביטוח בע"מ ביום 31.5.2020, הכל כפוף לשימוע אשר ייערך על-ידי וועדת שימוע שתכלול את ה"ה שלמה אליהו, אריה מינטקביץ' ושלמה הנדל.
הוחלט גם על בחירת מוטי רוזן לדירקטור במגדל ביטוח במקביל ובכפוף לסיום הכהונה כדירקטור של מר גלעד כדירקטור במגדל ביטוח, ובכפוף לכך שהממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון לא יתנגד למינויו של רוזן. עוד נמסר כי הדירקטוריון רשם לפניו כי רוזן הסכים לכהן כיו"ר הדירקטוריון של מגדל ביטוח, ככל שייבחר לתפקיד זה על-ידי דירקטוריון מגדל ביטוח, ובכפוף לכך שהממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון לא יתנגד למינויו לתפקיד זה. במקביל למינוי במגדל ביטוח, החליט דירקטוריון החברה למנות את רוזן לדירקטור במגדל אחזקות.
עוד הוחלט, למנות את רן עוז, המכהן כמנכ"ל ביטוח, למנכ"ל מגדל אחזקות וזאת מיום 1.5.2020.

תאריך:  24/04/2020   |   עודכן:  24/04/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פוטר מנכ"ל מגדל אחזקות, ניר גלעד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות פַּנְדוֹרָה
עידן יוסף
משפחתה פרסמה הודעה: "לא הנאצים ימ"ש ולא המחבלים הארורים ינצחו אותנו, אנו נמשיך לחיות עם אמונה גדולה ונביא חיים חדשים לעולם"
מירב ארד
10 ספרי שמע חינם לילדים, בני נוער ומבוגרים וגם כמיליון פריטים של תצלומים, כתבי יד, מפות, ספרים וקבצי שמע עלו לאתר הספרייה בגישה חופשית
יפעת גדות
האוני' העברית דורגה במקום הראשון בישראל במספר הזוכים במענקי ה-ERC Advanced Grant 2019 היוקרתי    שני החוקרים הנוספים מהאוניברסיטה העברית שזכו במענקים יקרי ערך הם פרופ' ינון בן-נריה מהפקולטה לרפואה ופרופ' גדעון שלח מהחוג ללימודי אסיה    סך זכיית שלושת החוקרים עומדת על כ-8 מיליון דולר
מירב ארד
הטוטו איגד תחת מצלמה (או כמה למען האמת) את מיטב שחקני הכדורגל בישראל, שגם כן נמצאים בבידוד, על-מנת לקרוא לאוהבי וחובבי הספורט לשמור על הנחיות משרד הבריאות ולהיכנס לבידוד הביתי
עידן יוסף
יה משחקני התיאטרון הוותיקים בישראל, כתב וביים מחזות רבים, מייסד תיאטרון הסימטה ביפו, ותיאטרון "קרוב" בת"א    גילם את דמותו של אסף בתוכנית הילדים "קשת וענן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il