X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בעשור האחרון לא ניתן להכחיש - הטלוויזיה הישראלית ביצעה קפיצת מדרגה רצינית. עברנו את הימים בהם היצירה המקורית הישראלית הייתה תוכניות בידור בלבד, וכיום שפע של סדרות ישראליות מעולות, מלאות עומק, הומור והפקה שלא הייתה מביישת אף הפקה הוליוודית, ממלאות לנו את המסך. אז מה אסור לנו לפספס?
האחיות המוצלחות שלי
אם אהבתם את ההומור של גורי אלפי בימיו כקומיקאי, תהיו מוכנים לצחוק עד שתכאב לכם הבטן, אבל גם, כמו כל סדרת דרמה משפחתית, תהיו מוכנים להתרגש, לכאוב, לבכות ובעיקר להתאהב בשלוש הבנות לבית משפחת קטן, בסדרה אותה אלפי מביים. הסדרה נוגעת בשלוש אחיות: הבכורה, מורה ולסבית שעוד לא ממש יצאה מהארון, האמצעית שמתנהגת כילדת סנדוויץ' קלאסית, בשנות ה-20 לחייה, אבודה וחסרת כיוון, ובת הזקונים, חיילת עם גישה צינית ומפוכחת לחיים. תמהיל הדמויות המרתק, סיפוריהם של הדמויות הראשיות הנשזרים זה בזה, סיטואציות שמצליחות להיות מציאותיות לחלוטין וסוריאליסטיות לגמרי בו-זמנית, כולם יחדיו יוצרים סדרה שלא כדאי לפספס. וכן, אתם תאהבו אותה גם אם אין לכם אחיות משל עצמכם.
השוטר הטוב
אם עסקנו כבר בצחוק שמכאיב בבטן ללא שליטה, הרי שאין טוב יותר מיובל סמו לקחת אותנו למחוזות הללו, בסדרה הקומית "השוטר הטוב". כשהחיים של דני, השוטר הטוב, מתפרקים בעקבות התגלית על בגידתה של ארוסתו, הוא חוזר לגור אצל הוריו, מגלה עליהם דברים שלא בהכרח היה רוצה לגלות, מתאהב מחדש וגם צריך להתמודד עם לא מעט פושעים ושוטרים נוספים שהופכים את כל החגיגה למשעשעת והזויה במיוחד. לסדרה שלוש עונות, כולן הפכו לפופולריות במיוחד מייד לאחר עלייתן לשידור, ואם הייתם צריכים חותמת לאיכות בינלאומית, נספר לכם שחברת נטפליקס רכשה את הזכויות לסדרה ויצרה גרסה אמריקנית (בשיתוף מפיק הסדרה הישראלי אורי גרוס) בה מככב, בין השאר, הכוכב האמריקני טוני דנזה.
שטיסל
אחת הסדרות הישראליות המומלצות ביותר בקרב המבקרים. שטיסל נותנת בשתי עונותיה, הצצה נדירה, נוקבת ומרגשת במיוחד לעולמה של החברה החרדית בירושלים. כוכב הסדרה הוא מיכאל אלוני, המבצע תפקיד מורכב ומאתגר בתור עקיבא שטיסל, רווק חרדי שמחפש שידוך מחד-גיסא, ומשמעות אמיתית לחייו, מנגד. לצד מיכאל אלוני, תמצאו שמות גדולים ונהדרים אחרים כמו דובל'ה גליקמן במשחק משכנע ומפתיע בתור אביו האלמן של עקיבא, ששון גבאי המשחק את אחיו של דובל'ה, ונטע ריסקין בתור אחותו של עקיבא, גיטל. בסדרה משתמשות הדמויות בביטויים שהפכו כמעט לקאלט בקרב צופי הסדרה, והאופן בו השפה, הביטויים ביידיש ושאר המנהגים מתגלגלים מפי השחקנים באמינות ושכנוע כה גדול, כמעט מדהים לנוכח העובדה כי רוב חברי הצוות חילונים למהדרין. כך או כך, מדובר בהצצה טלוויזיונית מופלאה לעולם מסועף ומרתק, אליו רובנו לא זוכים להציץ. ההתמכרות מובטחת.

תאריך:  26/04/2020   |   עודכן:  26/04/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il