X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אדמירל ויליאם ק' לשריחליפו כסגן-מפקד החיל אדמירל יוג'ין ה' בלק השלישי יהיה מפקד הצי השישי אדמירל קנת ר' ויטסֶל יפקדעל כוחות האוויר של החיל באוקיינוס השקט טרם נקבע מועד לחילופי המפקדים
▪  ▪  ▪
אדמירל ברקי [צילום: חיל הים האמריקני]

אדמירל רוברט פ' בֶּרקי, סגן-מפקד חיל-הים האמריקני, ימונה למפקד כוחות הים האמריקנייםבאירופה ובאפריקה. הוא יחליף את אדמירל ג'ימס פוגו. טרם נקבע מועד לחילופי המפקדים.
צמרת חיל-הים עוברת כעת טלטלה גדול עקב מינויים רבים. אדמירל ויליאם ק' לֶשֶר, סגן-מפקד חיל-הים לאינטגרציה של יכולת ושל משאבים, יחליף את אדמירל ברקי כסגן-מפקד החיל.
אדמירל ליסה פראנקֶטי, מפקדת הצי השישי האמריקני, תמונה לסגנית-מפקד חיל-הים לפיתוח לחימה. אדמירל יוג'ין ה' בלק השלישי, מפקד לוחמת השטח במפקדת חיל-הים, יחליפה.
אדמירל קנת ר' וייטסֶל, סגן-מפקד כוחות האוויר של החיל באוקיינוס השקט, יקודם למפקדם. אדמירל ראנדי ב' קריטס, סגן-עוזר שר חיל-הים לתקצוב, יהיה סגן-מפקד חיל-הים לאינטגרציה של יכולת ושל משאבים.
לאדמירל ברקי תואר ראשון ותואר שני בהנדסת אלקטרוניקה. היה קצין בצי הצוללות הגרעיניות האמריקניות, פיקד על צוללות טילים בליסטיים ועל צוללות תקיפה, ופיקד על שייטת 12 לפיתוח צוללות. היה סגן-ראש מחלקת תכנון בפיקוד הכוחות המשולבים; ראש מחלקת הנעה גרעינית בצוללות; קצין אג"ם בפיקודכוחות חיל-הים; סגן-מפקד הצי השישי; קצין אג"ם של כוחות הים האמריקניים באירופה ובאפריקה; מפקד קבוצת הצוללות 8; ראש תחום תוכניות ומדיניות כוח-אדם במפקדת חיל-הים; וראש אגף כוח-האדם במפקדת חיל-הים.
לאדמירל לשר יש תארים בהנדסת מערכות ואווירונאוטיקה ובמינהל עסקים. הוא טייס מטוסים, טייס מסוקים וטייסניסוי בהכשרתו, שפיקד על טייסות של מסוקים ללוחמה נגד צוללות; היה סגן-מפקד הספינה אינשון לפיקוד-ולבקרה של מבצעים נגד מיקוש ימי; פיקד על כוחות משלוח ימיים; הוביל את פיתוח הגרסה הימית של המסוק בלק הוק כטייס ניסוי-מהנדס; והיה בתפקידי מטה רבים, כולל במשרד שר חילהים ובלשכת מפקד חיל-הים..
אדמירל בלק הוסמך לקצונה בשנת 1986 כשסיים את לימודיו באקדמיה הימית. יש לו תואר ראשון במדעי המדינהותואר שני בניהול. פיקד על הספינות מפרץ לייטה ומייסון, והיה בתפקידי מטה רבים; סגן-מפקד' כוחות הים בפיקוד המרכזי ובצי החמישי האמריקני; ומפקד קבוצת התקיפה 8.
אדמירל וייטסל הנו טייס קרב בהכשרתו. יש לו תואר ראשון בהנדסת מכונות ותואר שני בביטחון לאומי ובלימודיםאסטרטגיים. פיקד על טייסת קרב 41, שמוצבת על נושאת-המטוסים נימיץ; על-כנף הקרב 1, שהוצבה על נושאת-המטוסים אנטרפרייז; ועל קבוצת התקיפה 2, שהוצבה על נושאת-המטוסים ה"ו בוש, ועשה תפקידי מטה רבים.

תאריך:  09/05/2020   |   עודכן:  09/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיל הים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אדמירל ברקי יפקד על כוחות הים באירופה ובאפריקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
פיקוד התובלה האווירית בדק כיצד לפנות המוני חולים במטוסיו - מכליות אוויריות ומטוסי תובלה    בניסוייםסימנו חוקרים מאוניברסיטת נברסקה חלקיקים זעירים, שפוזרו במטוסים, כדי לדמות את הנגיף, עקבו אחר תעופתם במטוס, ותיעדו את פיזור החלקיקים בכל חלק מתא הנוסעים, ומאין הגיעו
מירב ארד
רוסיה ממוקמת במקום החמישי בעולם בהתפשטות המחלה    בברזיל היא המדינה שנפגעה באופן הקשה ביותר מן הנגיף באמריקה הלטינית    באו"ם חוששים מהתפשטות מהירה של הנגיף באפריקה
מירב ארד
דוברת סגן הנשיא ועוזר של טראמפ אובחנו כנשאים של הנגיף    טראמפ וסגנו מייק פנס עברו בדיקות קרונה נוספות - ונמצאו שליליים
יואב יצחק
קבוצת פייסבוק טוענת: המכירות מבוצעות בהתקשרות ישירה באמצעות האינטרנט בין הלקוחות בישראל לבין פייסבוק אירלנד    אלא שבבדיקה מעמיקה שערכה רשות המיסים בישראל נמצא: פייסבוק מפעילה סוכני מכירות באמצעות פייסבוק ישראל    פייסבוק ישראל חויבה לשלם בגין 2014; רשות המיסים בודקת במקביל שומות לשנים 2019-2015
עידן יוסף
בשל צמצום הילולת ל"ג בעומר בקבר רשב"י וכחלק מהתמודדות הממשלה עם מגפת הקורונה, נקבע כי התחבורה הציבורית באזור הר מירון תוסט בשבוע הקרוב על-מנת למנוע הגעה של הציבור    לרשות תושבי היישובים באזור יועמדו קווים יעודיים    מחדל המידע נמשך, ולמעט הודעות לעיתונאים, אין מידע סדיר לנוסעים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il